Mõned aastad tagasi olin külas Asta tädil Raplamaal.Õues metsa ääres oli terve hunnik igasuguseid autoromusid.Kuna ma olin eelnevatel aastatel taastanud VW Põrnika 1967,Mini Austin 1984 ja Volvo P1800 1967 siis hakkas kohe veri vemmeldama ja tädil oli hea meel,kui küsisin kas ma mosset endale ei saa ja tema sõiduriistale uue elu sisse puhuks.Auto valmistamisaasta oli 1963 .Tema oli selle auto esimene omanik ja sõitis sellega 30 aastat.Auto oli kehvas seisus.Tõin ta Pärnusse ja võtsin lahti.Alles siis tuli tegelik olukord päevavalgele.
Hindasin olukorda ja otsustasin hankida veel ühe doonori.Tänaseks päevaks on enamus jupid uued või heas seisus.Isegi spidomeetri ja näidikute ploki sain tuttuue. Osa stange osasi on kehvad aga otsin edasi.Ulejäänud kroomliistud ja jupid on peaaegu olemas.Mossest peaks saama eksportvarjant .Nende kroomliistud on erinevad,kui tavalisel 403.
Tänaseks päevaks on kere remonditud.Kõik poritiivad ja osa uksi on uued.Kapotid jäid vanad .Mootor ja sillad on valmis.Istmed tegemisel.
Järgmisena on vaja teha värvimistööd ja komplekteerimine.Loodan kevadel jälle töödega alustada.403 tööd jäid seisma sellepärast,et hakkasin tegema AZLK 2140.
Kadunud äialt Saaremaalt jäi järele AZLK 2140 1981 aastast.Äi oli oma kullakest hästi hoidnud ja Kuusankoskisse viia oleks see patt.Tõime auto Pärnusse ja tegin kõik vajalikud tööd,et kevadeks saab sellest nagu uus.Las äia kullakene elab edasi.
Kerge on hävitada ,raske on luua.Jätame oma lastele ja lastelastele midagi vaadata minevikust!
Praeguse plaani järgi peaks 403 saama valmis järgmise aasta kevadeks.




