Likvideerida kõik lahtised avad, mis võivad lekkeid tekitada rõhu all töötamisel. Ühe asja olen igatahes välja mõelnud, et ära tuleb visata õhuklappi avav membraan, kuna seda pole lihtsalt vaja... Samamoodi pole ka vist vaja õhuklapisiibrit ennast mis on paraja loksuga ja annab kindlasti mingit lekkevõimalust.partnermosse kirjutas:Mida selle all mõtled ?canyondrift kirjutas:Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Karpast ja düüsidest
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: Karpast ja düüsidest
Re: Karpast ja düüsidest
Kui mõtled K126 karburaatorit, siis selle düüsid ei istu DAAZ karburaatorisse. Variant on ise puurida või otsida suuremaid (suurimad kütuse omad, mis ise olen näinud, on 157). Sõltub ka segukoonustest, mis kasutusel on, aga nendest ei oska ma midagi rääkida (endal katse-eksitus meetodil paigas).canyondrift kirjutas:Kas vanematüübi karburaatori düüsid istuvad uuema DAAZ-i sisse?
Vilistav mootor tahaks natuke rohkem juua saada
Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Öhutihedaks, mismoodi? Kummi/silikoontihenditega? Tean, et tehakse ka sedasi, et tervele karburaatorile nö. karp ümber. Sellest peaks ka ju piisama?
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: Karpast ja düüsidest
Karpi on päris karm ümber ehitada kui mõelda kõigile neile väjaulatuvatele osakestele. Mõtlesin ikka jah kummitihendeid ja säraseid.
Mõned üleliigsed augud annab ikka kinni panna.. Kuidas jääb lugu teise segusiibri avamisega kui ei tekitata mitte vaakumit vaid rõhku?
Mõned üleliigsed augud annab ikka kinni panna.. Kuidas jääb lugu teise segusiibri avamisega kui ei tekitata mitte vaakumit vaid rõhku?
Re: Karpast ja düüsidest
Otsida täismehhaaniline karbuss, kus mõlema segusiibri avamine käib vastavalt gaasipedaali vajutamisele mehhaaniliselt siis.canyondrift kirjutas:Karpi on päris karm ümber ehitada kui mõelda kõigile neile väjaulatuvatele osakestele. Mõtlesin ikka jah kummitihendeid ja säraseid.
Mõned üleliigsed augud annab ikka kinni panna.. Kuidas jääb lugu teise segusiibri avamisega kui ei tekitata mitte vaakumit vaid rõhku?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Karpast ja düüsidest
või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
Re: Karpast ja düüsidest
Tegelikult liigub 2101 markeeringuga täismehhaanilis karpasi küll, niiet ehitamisel ei näe mõtet. Samuti segusiibrid tollel kõige suuremad.Urukoer kirjutas:või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Karpast ja düüsidest
stern100 kirjutas:Tegelikult liigub 2101 markeeringuga täismehhaanilis karpasi küll, niiet ehitamisel ei näe mõtet. Samuti segusiibrid tollel kõige suuremad.Urukoer kirjutas:või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
No siis ise otsisin järelikult valest kohast.Mitte ühtegi 2101(2140 versiooni) ei õnnestunud 3 kuu jooksul trehvata.
aga uued Daaz 2140-20 on juba jälle vana mehhaanilise ajamiga.
Re: Karpast ja düüsidest
2101 karpa saad mõne tuttava lada mehe käest. Ise keerasin 01 pealt maha ja kolektori külge kinnitamis aukude ülepuurimisega sobis otsa. Ise lasin 10-se puuriga üleUrukoer kirjutas:stern100 kirjutas:Tegelikult liigub 2101 markeeringuga täismehhaanilis karpasi küll, niiet ehitamisel ei näe mõtet. Samuti segusiibrid tollel kõige suuremad.Urukoer kirjutas:või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
No siis ise otsisin järelikult valest kohast.Mitte ühtegi 2101(2140 versiooni) ei õnnestunud 3 kuu jooksul trehvata.
aga uued Daaz 2140-20 on juba jälle vana mehhaanilise ajamiga.

Re: Karpast ja düüsidest
[
2101 karpa saad mõne tuttava lada mehe käest. Ise keerasin 01 pealt maha ja kolektori külge kinnitamis aukude ülepuurimisega sobis otsa. Ise lasin 10-se puuriga üle
[/quote]
mina rääkisin moskvitsi jaoks tehtud Daaz 2101-1107010-11 karpast.
esimesed mosse daazid olid ka 2101 koodiga kuid arvestatud mosse 1500 cm3.
Düüsid koonused jne sees teiste mõõtudega.
asja juures see 10 mm puur kõikse väiksem asi !

2101 karpa saad mõne tuttava lada mehe käest. Ise keerasin 01 pealt maha ja kolektori külge kinnitamis aukude ülepuurimisega sobis otsa. Ise lasin 10-se puuriga üle

mina rääkisin moskvitsi jaoks tehtud Daaz 2101-1107010-11 karpast.
esimesed mosse daazid olid ka 2101 koodiga kuid arvestatud mosse 1500 cm3.
Düüsid koonused jne sees teiste mõõtudega.
asja juures see 10 mm puur kõikse väiksem asi !

Re: Karpast ja düüsidest
Enist unustasin mainida, et düüsid kah vahetasin ära, et ilusti tööle saada, kuid kui kruvikeeraja pihus püsib siis ei näe selles küll mingit probleemi see ära teha(mõõdud isegi siin teema all olemas). Kuid käis ka otse lada pealt võetuna, muidugi gaas põhjas oli surm ja kiirendus oli parem madalatel pööretel. (teise kambri bensu düüs oli liiga väike ja õhu düüs liiga suur ning suurematel pööretel jäi bensunälga).