Ma olen ka seda lugenud aga see jutt ei klapi sellega,mis venekeelses raamatus kirjas.wax kirjutas:Pole mõtet vaielda. Näiteks ka 1978. aasta raamatus "Sõiduautod Moskvitš" lk 12 tabelis on kirjas, et 407Э, 403Э, 408Э, 412Э on eksportvariandid.
Ja nagu Stern eespool mainis, ю on troopikavariant.
mootori vinkood.....
Re: mootori vinkood.....
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: mootori vinkood.....
stern100 kirjutas:
Deforss mootor! Kahjuks ei tea mis tähendab täht, mis on sisse löödud peale aastaarvu.
vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Re: mootori vinkood.....
Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.Urukoer kirjutas: vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: mootori vinkood.....
Parandan! Ei peaks! Endal käis käest läbi 1978 aasta 21406, mille kere nr oli 000600 millegiga! taga suuremad pakid, ees jäigemad vedrud, deforss mootor kuid ei olnud täisraamidel. Aga näiteks oli peal veel originaalis olnud ka tuledepesu.Edel kirjutas:Sul võib põllumajanduslik varjant olla. Vaata põhja alla, sellisel juhul peaks kere olema täisraamil.Urukoer kirjutas: vaatasin ka enda 2140 numbri ära.
ka algus täpselt sama 412 D E.......87 aga passi järgi peaks olema 2140 . Vähemalt passis nii kirjas.
mootorinumber ja aastaarv ka klapivad ja kindlasti on siseturule mõeldud variant.
huvitav kas siis tootmise lõpus lihtsalt pandi peale mootor ,mis parasjagu saada tehaselaos oli?
vaid spirka peale on modifikatsiooni kohal vist löödud D (väga vaevu arusaadavalt)
mudeli nimetuse kohal kindlasti lahter tühi st vaid 2140 ei ole 6 lisaks.
Viimati muutis stern100, 14 Jaan 2013 23:12, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: mootori vinkood.....
Uurisin ja sain niipalju targemaks.
On olemas 2140 D millel ongi deforseeritud mootor . Kindlasti oli selle mudeli sihtgrupp omalajal ettevõtted ja automajandid kus kasutati laialdaselt bensiini A 76.
Olla omal ajal väga nõutud kaup olnud tänu A 76 bensiinile.
Kusjuures on ka raamid minu eksemplaril ühendatud.
Ees ketaspidurid aga need olid 21406 ka vist lõpus juba kettad.
Panen huvilistele ka lingi,küll venekeelne aga info olemas.
Samas kaldun arvama ,et aeg oli 87..88 ja mudeli viimane aasta ,enne 2141 tulekut,koostati suuresti autosid tehases detailidest mida just saada oli.
Sarnaselt 76 aastal, kui 2140 tootmisse tuli, kui osad detailid olid 412 omad.
http://ru.pages.wikia.com/wiki/%D0%9C%D ... D1%87-2140
On olemas 2140 D millel ongi deforseeritud mootor . Kindlasti oli selle mudeli sihtgrupp omalajal ettevõtted ja automajandid kus kasutati laialdaselt bensiini A 76.
Olla omal ajal väga nõutud kaup olnud tänu A 76 bensiinile.
Kusjuures on ka raamid minu eksemplaril ühendatud.
Ees ketaspidurid aga need olid 21406 ka vist lõpus juba kettad.
Panen huvilistele ka lingi,küll venekeelne aga info olemas.
Samas kaldun arvama ,et aeg oli 87..88 ja mudeli viimane aasta ,enne 2141 tulekut,koostati suuresti autosid tehases detailidest mida just saada oli.
Sarnaselt 76 aastal, kui 2140 tootmisse tuli, kui osad detailid olid 412 omad.
http://ru.pages.wikia.com/wiki/%D0%9C%D ... D1%87-2140
Re: mootori vinkood.....
Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: mootori vinkood.....
Rahvas. Ma natuke parandan fakte mis siin teemas läbi lipsanud ja see puudutab keret. Mosset ei ole toodetud "täisraamil" ja see on kere tugevdus mis ühendab raame.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: mootori vinkood.....
tanello2 kirjutas:Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?
78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.
Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.
Re: mootori vinkood.....
vaatasin "pirka" ka üle,ning selgus et mootor ongi originaalist....milline kergendus.Urukoer kirjutas:tanello2 kirjutas:Nii et ilma auto originaal dokumentidetta ei saagi teada mootori originaalsusest.Kui minu auto on eksport vajant ja
Eestis arvele 1.jaanuar 1978 siis loeti ensv-d eksport riikide alla?
Mis selles deforseeritud mootoris nii erilist on?
78 aastal olime kõik üks vennalik pere.Ekspordi alla ta nüüd kindlasti ei klassifitseerunud.
Eksport oli ikka vennalikud sotsmaad ,soome jne.
Mootorinumbril kaks viimast numbrit näitavad ju valistamisaastat ja kui sul see langeb kokku auto valmistamisaastaga siis suure tõenäosusega tegu originaalmootoriga.
Mootoril vaid see vahe ,et sees kolvid siledad ,et surveaste oleks madalam, kasutades kehvemat bensiini A 76.
Standardmootoril on kolvid ülalt kumerad ja surveaste kõrgem.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: mootori vinkood.....
Kuna ma olen jätkuvalt arvamuse,et säärane asi nagu 412 eksport mootor on pigem külajutt siis soovitaksin järgneva tekstiga tutvuda fotol!
Pärineb see Moskvichiga tehasest kaasa tulevast raamatust.
Pärineb see Moskvichiga tehasest kaasa tulevast raamatust.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981