
Nim siis selline avastus,et pole 412 lüitit ohutuledele,ning ei usu ka et Ensv-s tol ajal selle peale keegi ka tuli.Igastahes olles sellise autoga tänapäevastes oludes,ning kuna olen kindel et neid läheb mul ka lähitulevikus pidevalt tarvis,oleks selline vilgutamine ka arendada oma isendile.Siinkohal võin ette ruttates öelda et armatuuris on 412 tervelt 4 valgusauku,millest ainult 3 on reaalselt kasutuses,niisiis miks mitte panna ka 4jas tühimik tööpõldu kündma???
Siinkohal ka paar küsimust:
1.kas ohutulede tarbeks on vaja väga keerulisi ettevõtmisi,kujundamisi?
2.ohutule signaallambi paigladamine kasutamata armatuuri signaallambi auku on üldse võimalik,või ootab mind ees mõni kole üllatus?
3.kasutada mõne uuema mosse ohutule nuppu,aga kuhu seda panna tasuks?
4.mis sorti releed ma võiks hakata otsima selle jaoks?
"we must love the safety,guz safety will keep danger away from us."-t.m