IZ 412IE 1978 Tanello2
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Epo liim ja klaasriie kestab kah aastakese, siis kukub veel suurema tükina välja
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Kui mul oleks tõsine häda roostes karbidega,millest paistab juba päikse valgus läbi. Esmalt koristaksin ära rooste ja mädanenud osa. Seejärel värviks veel terveid osasid kättejuhtuva krundiga. Edasine oleks neetida paksust plekist tükid sinna,kust augud peale. Edasine puhtalt pealtpoolt viimistlemise küsimus. Neetimisega saab vähemalt nii palju head,et sellega saab veel konstruktsiooni tugevust natukegi säilitada. Makroflex, tavott või muu sodi karpidesse ei aita. Kere jääb ikkagi pehme ja hakkab kokku vajuma.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Karbis tõesti suuremad augud siis tuleks karp ära vahetada või lasta vahetada, igasugu neetimine, makroflexiga jändamine klassifitseerub räige porno alla.
Karpi vahetades peaks ka seda meeles pidama, et uksed tuleks ette jätta. Muidu võib pärast nii juhtuda, et uksed enam kinni ei lähe või hakkavad vastu käima.
Karpi vahetades peaks ka seda meeles pidama, et uksed tuleks ette jätta. Muidu võib pärast nii juhtuda, et uksed enam kinni ei lähe või hakkavad vastu käima.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Ja neetimine pole keevitamisest mingist otsast odavam
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Minu teada maksab tõmbeneet siiski loetud sente tükk. Ja mõnes firmas on neid lausa lademetes aga jah sealt neid kätte saada on omaette ooper. Plekitükki leidmine ei tohiks ka probleem olla, seega ma ei mõista,kuidas tuleb neetimine kallim kui keevitamine???wax kirjutas:Ja neetimine pole keevitamisest mingist otsast odavam
Teisalt ei olegi ühtegi head universaalset lahendust, mädanenud küljekarbi lappimiseks. Ilma,et seda peaks keevitama mingil ajahetkel.
Taltsile teadmiseks,et jutt käib ajutisest lahendusest, sest teema algatajal pole oskusi ega raha ise keevitada autot.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Ainus asi, mis keevituse puhul kallis on, on aparaat ise. Keevitamine ise on odavam. Traat ei maksa väga ja plekitööde puhul ei kulu teda ka just suurtes kogustes (detailid siiski punktitakse). Lisaks keevituse puhul boonuseks asja viisakas väljanägemine ja parem vastupidavus. Neetimisel peaks sinna pärast korraliku pahtlikihi peale virutama, et asja siledaks saada ja teatavasti pahtel praguneb... Kuid jah, ajutise (püsiva) lahendusena - makro, pahtel, värv.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Ma tõesti ei hakka soovitama midagi sellist mis asja tegelikult hullemaks teeb.Lihtsalt märkisin ära mis siis juhtub kui makrot täis lasta.Iseasi jahh kui müügi jaoks imitatsiooni tahad teha ja südametunnistus puhkusel on.kOll kirjutas:Aga nüüd palun paku oma poolne lahendus probleemileABS kirjutas:Kui makrot täis lased siis see hakkab niiskust koguma ja varsti kogu kupatus pehme.kOll kirjutas:Lased augud makroflex'i täis, lõikad peale kuivamist noaga ülejäägid maha, natuke pahtlit õhuaukudesse ja mõned kihid kivikaitset otsa. Soovi korral viimistleda õiget tooni kerevärviga.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
No mõnel naabrimehel, klassivennal, tuttaval, vanemate tuttaval, klassivenna tuttaval peaks ikka ju kodus keevitus olema kes oleks nõus need paar lapikest ära keevitama? Mina pigem sõidaks kevadeni auguliste karpidega kui hakkaks mingit teibi või makro pornot tegema.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
ÜV ajaks peab paraku sellise asjaga tegelema. Seal kohe vaadatakse et "ahah, auk sees, selge, ära ennem tagasi tule kui see parandatud" ja ongi kordus peal. oma esimese isikliku AZLK 2140-ga oli täpselt sama nali, aga siis panin teibi peale, värvisin ära ning oligi korras.Martpoiss kirjutas:No mõnel naabrimehel, klassivennal, tuttaval, vanemate tuttaval, klassivenna tuttaval peaks ikka ju kodus keevitus olema kes oleks nõus need paar lapikest ära keevitama? Mina pigem sõidaks kevadeni auguliste karpidega kui hakkaks mingit teibi või makro pornot tegema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
No ongi kahe otsaga asi see keevitamine vs. neetimine Kellel mis vahendid olemas on, see on odavam. Mulle näiteks ei maksa keevitamine "midagi". Balloon on nurgas, keevitusaparaat olemas, traat sees, plekitahvel olemas. Aga neetimiseks on mul vaja osta needitangid ja needid, kuna neid mul pole
Aga eks igaüks remondib oma autot nii nagu soovib
Aga eks igaüks remondib oma autot nii nagu soovib
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage