mootori vinkood.....
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: mootori vinkood.....
Härrased, kas te teate, et on olemas ka sellise tähisega mootor nagu 412 МЭ ? Ja kas teate mida see tähendab/sümboliseerib selle mootori juures ? Pakkuge ! Vastuse ütlen hiljem kui hakkama ei saa ...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: mootori vinkood.....
olemas ka 412-2В (412-Г )
Re: mootori vinkood.....
Olen sellest tähistusest lugenud aga pead ei anna,mida see tähendad võib.Kuna pole vastavat raamatut käepärast.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: mootori vinkood.....
Ok, ei hakka Teid rohkem "praadima". Nimelt on sellise tähistusega mosse mootori numbri algus 1.6 liitrise mootori tähis. Sellise mootoriga mosse oli mul esimene, enda korjatud raha eest ostetud mosse IŽ-412 väljalaske aastaga 1992....partnermosse kirjutas:Härrased, kas te teate, et on olemas ka sellise tähisega mootor nagu 412 МЭ ? Ja kas teate mida see tähendab/sümboliseerib selle mootori juures ? Pakkuge ! Vastuse ütlen hiljem kui hakkama ei saa ...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: mootori vinkood.....
Urukoer kirjutas:olemas ka 412-2В (412-Г )
ja see kahe nukaga
Re: mootori vinkood.....
ma ei tea kui tõsi see on,aga Ladadega/vaz oli selline lugu et Nõuka ajal ainult miilits sai nende kõige võimsamate mootoritega pillid endale,rahvale oli nende müümine kategooriliselt välistatud,ilmselt selletõttu,et miilits kimaja eest alla ei jääks....muidugi see ellis,kui ta isegi oli,kadus kiirelt,kui nsv-sse imbusid sisse lääne autod.....
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: mootori vinkood.....
Seda muidugi kuid paraku sai mõni kätte tuunitud mosse millega sai miilitsa eest minema kihutada. Üks pere tuttav mehaanik sedasi enda mossega koguaeg tegigitanello2 kirjutas: ma ei tea kui tõsi see on,aga Ladadega/vaz oli selline lugu et Nõuka ajal ainult miilits sai nende kõige võimsamate mootoritega pillid endale,rahvale oli nende müümine kategooriliselt välistatud,ilmselt selletõttu,et miilits kimaja eest alla ei jääks....muidugi see ellis,kui ta isegi oli,kadus kiirelt,kui nsv-sse imbusid sisse lääne autod.....
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: mootori vinkood.....
Minu meelest miilitsa VAZ/Lada olid kas tavalised 2106 1,6l mootor või siis võimsamaks tehtud 2103 1,5 mootoriga. Neid miilitsa VAZ tehti tihti ka kohapeal ringi ja see,et võimsamat lada mootorit lihtsurelik Nõukogude inimene ei saanud ei pea paika. Volga puhul oli asi teisiti. KGB kasutas autot GAZ 24-24 või 24-34. Kumbki on V8 ja automaatkäigukastiga mudelid. Kuid reaalselt kasutati neid siiski vähe,kuna mootori suur lörin, äratas kahtlust.tanello2 kirjutas: ma ei tea kui tõsi see on,aga Ladadega/vaz oli selline lugu et Nõuka ajal ainult miilits sai nende kõige võimsamate mootoritega pillid endale,rahvale oli nende müümine kategooriliselt välistatud,ilmselt selletõttu,et miilits kimaja eest alla ei jääks....muidugi see ellis,kui ta isegi oli,kadus kiirelt,kui nsv-sse imbusid sisse lääne autod.....
Tavalised volgad olid palju enam levinud. Muidugi miilitsa/julgeoleku masinaid erakätesse ei antud ja peale kasutamise lõpp, lammutati nad ära. Miilitsa eest saadi ikka minema ja alati ei lugenud see,et miilitsal oli VAZ kapotiall 1,6l mootor ja tagaaetaval vaid 10hj 2 takti mootor. Miilitsa tehnika ulmelisus on tihti ülepaisutatud jutt. Palju asju olenes ikka "tihendist" rooli ja istme vahel.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981