Keevitamise kvaliteet

Üldised probleemid mossega
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas Seenior »

N-liidu ajal oligi tavaline asi plekitöö tegemiseks atsetüleeni-hapniku tuli ja raudtraadiga-leegiga plekk punaseks ja traati sulatati peale.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas marko »

Seenior kirjutas:N-liidu ajal oligi tavaline asi plekitöö tegemiseks atsetüleeni-hapniku tuli ja raudtraadiga-leegiga plekk punaseks ja traati sulatati peale.

Ja kusjuures see ajas asja edukalt ära,harrastatakse ka tänapäevalgi vahest sellist varjanti.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas SanderV »

ja auto pidi pärast keevitamist 5cm lühem olema :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:ja auto pidi pärast keevitamist 5cm lühem olema :D
räägib inimene kes ei ole kunagi sellist asja kasutanud. Mina olen ja ei ole autoga midagi juhtunud, jah, plekk lainetab kuid siis leegiga punaseks ning kopputad sirgeks tagasi.
gaasiga remonditud põhi kl kaua vastu ei pidanud aga mõned aastad oli mureta.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Keevitamise kvaliteet

Postitus Postitas wax »

Atsetüleeni+traati pole ma oma käega proovinud ja ausaltöeldes on tore, et ma siis veel liiga poisike olin kui seda kasutati :) Tänapäeval on masinad ja seadmed niivõrd arenenud ning traatkeevituse masinad juba nii odavad, et rumalus oleks autot gaaskeevitusega retsida. Jah kindlasti saab ka nii, et plekki üle ei kuumuta, kuid see eeldab pidevat suruõhuga jahutamist ning see on hellova aeganõudev ja tüütu.
Ma ise kasutan serv serva vastu meetodit. Lõikan alati pigem suurema tüki välja kui vaja, ning lõikan uue tüki augu või vana tüki järgi valmis. Teise pleki peale keevitamine tundub ülimõttetu. Juurde see midagi ei anna (lisakaalu vaid), ja pigem on kahe pleki vaheline ala lihtsalt ebameeldiv lisavõimalus roostepesa uueks tekkimiseks. :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Vasta