Karpast ja düüsidest
Re: Karpast ja düüsidest
Võta süüteluku alt ,kui süüde sees siis klapp avatud,kui keerad välja ,suletud.
Re: Karpast ja düüsidest
Daaz-2101 vs Daaz-2140 karburaatorite eelised/puudused oskab keegi välja tuua? Miks eelistada üht teisele igapäevasõidus/kähkusõidumossedel?
Audide lainel
Re: Karpast ja düüsidest
Kiireks sõiduks ikka 2101 täismehhaaniline, kuna seal siibrid suuremad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Karpast ja düüsidest
Kiiremaks sõiduks soovitaks 2103/6 koodiga karpat ( 23/24 lõõrid), tavalisel 2101 omal on 23/23 ja vaakumiga on 21/25.
Re: Karpast ja düüsidest
Audide lainel
Re: Karpast ja düüsidest
see peaks olema tühikäigu reguleerimiseks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Karpast ja düüsidest
Joonis andis nimetuseks pneumaatiline sulgur
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Karpast ja düüsidest
Sellel asjal mitu otstarvet.
1.reguleerib tühikäigu pöördeid.
2.kui on peal ökonomaiser süsteem siis vaakumiga juhib sees olev klapp kütuse pealeandmist.
Mootoriga pidurdades sulgeb kütuse pealejooksu teatud pööreteni. Ehk siis püüab säästa kütust.
Süsteemi tööpõhimõte (küll vene keeles) on järgmisel lingil
http://www.bvl.com.ua/?id=site&content= ... ubrazd=286
Süsteemi lühikirjeldus;
vabastades gaasijala sulgub karburaatori küljes olev lüliti 2 ja annab impulsi elektrovaakum klapile 1 sulgeda kütuse pealeanne(sulgmine toimub vaakumi abil ja selles punase ringiga märgitud asjanduses). Süsteemil on vahel elektronplokk 6 ,mis siis jälgib ,et teatud pööretele vähenemisel jälle avaneks see klapp,et mootor ei seiskuks.
1.reguleerib tühikäigu pöördeid.
2.kui on peal ökonomaiser süsteem siis vaakumiga juhib sees olev klapp kütuse pealeandmist.
Mootoriga pidurdades sulgeb kütuse pealejooksu teatud pööreteni. Ehk siis püüab säästa kütust.
Süsteemi tööpõhimõte (küll vene keeles) on järgmisel lingil
http://www.bvl.com.ua/?id=site&content= ... ubrazd=286
Süsteemi lühikirjeldus;
vabastades gaasijala sulgub karburaatori küljes olev lüliti 2 ja annab impulsi elektrovaakum klapile 1 sulgeda kütuse pealeanne(sulgmine toimub vaakumi abil ja selles punase ringiga märgitud asjanduses). Süsteemil on vahel elektronplokk 6 ,mis siis jälgib ,et teatud pööretele vähenemisel jälle avaneks see klapp,et mootor ei seiskuks.
Viimati muutis Urukoer, 21 Veebr 2013 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Re: Karpast ja düüsidest
Selle karburaatori jaoks veel mingit elektronplokki vaja?Urukoer kirjutas:Sellel asjal mitu otstarvet.
1.reguleerib tühikäigu pöördeid.
2.kui on peal ökonomaiser süsteem siis vaakumiga juhib sees olev klapp kütuse pealeandmist.
Mootoriga pidurdades sulgeb kütuse pealejooksu teatud pööreteni. Ehk siis püüab säästa kütust.
Süsteemi tööpõhimõte (küll vene keeles) on järgmisel lingil
http://www.bvl.com.ua/?id=site&content= ... ubrazd=286
Süsteemi töö põhimõte järgmises;
vabastades gaasijala sulgub karburaatori küljes olev lüliti 2 ja annab impulsi elektrovaakum klapile sulgeda kütuse pealeanne(sulgmine toimub vaakumi abil). Süsteemil on vahel elektronplokk 6 ,mis siis jälgib ,et teatud pööretele vähenemisel jälle avaneks see klapp,et mootor ei seiskuks.
Audide lainel
Re: Karpast ja düüsidest
vaata selle vene lehel on märgitud numbriga 6.
AZLK asub aku juures ja IZ vist oli teiselpool lanzerooni peal.
ohh liskas sellele vaja veel juhtmeid ja seda elektron vaakumklappi.
Üldjuhul kas ta oli masinal peal või mitte.
enamustel ta juba nn väljalülitatud ringist ,kuna teadaolevalt vene lampidega elektroonika ei kestnud.
Ja kui ikka see elektroonika plokk 6 ei toimi siis süsteem sisuliselt lämmatab mootori.
selle asjanduse väljalülitamiseks tegelikult pole vaja muud kui anda vaakum peale sinna punase ringiga torusse. kõik jääb samamoodi toimima aga lihtsalt pole seda nn ekonoomika süsteemi peal
AZLK asub aku juures ja IZ vist oli teiselpool lanzerooni peal.
ohh liskas sellele vaja veel juhtmeid ja seda elektron vaakumklappi.
Üldjuhul kas ta oli masinal peal või mitte.
enamustel ta juba nn väljalülitatud ringist ,kuna teadaolevalt vene lampidega elektroonika ei kestnud.
Ja kui ikka see elektroonika plokk 6 ei toimi siis süsteem sisuliselt lämmatab mootori.
selle asjanduse väljalülitamiseks tegelikult pole vaja muud kui anda vaakum peale sinna punase ringiga torusse. kõik jääb samamoodi toimima aga lihtsalt pole seda nn ekonoomika süsteemi peal