IZ 2715 /1983/ - RSK -
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Keevitamise kvaliteedist räägime edasi siin teemas: http://www.mosseklubi.ee/foorum/viewtop ... f=8&t=3382
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Valmis vast mitte, liikuma aga küll.sass kirjutas:...
Masina loodad enne suve valmis saada? Ja silla modifitseerimine mosseliiga gurude järgi, mis osas täpsemalt, kui saladus pole?
Esisilla ja õõtsade moddimisest saab parima ülevaate siit: http://waxdesign.org/pri/412/kere.jpg wax on jälle õlle teeninud
Ning siis on tehtud sisselõige(ja kinni keevitatud), et hüppest tulles karterit ära ei lõhuks kuna mootoripadjad annavad nii palju järgi:
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Aaah Pole veel retside rahvarallidega oma rallikal karterist jagu saanud. Aga kuna ma ei sõida liigat, siis mina võisin mootoripadjad Niva omade vastu vahetada. Nendega ei liigu mootor peal enam kuskile
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Kuna väga vene keelest aru ei saa siis küsiks selle silla teema kohta natuke, nimelt all pool olevatel piltidel on näidatud lihtsalt üle keevitamis kohad vói tuleb móni detail ise juurde meisterdada ?
Edu ja jóudu taastamisel ja korda tegemisel, jälgin huviga ja ootan lópp tulemust.
Edu ja jóudu taastamisel ja korda tegemisel, jälgin huviga ja ootan lópp tulemust.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
alumistel piltidel tundub et sumpa torudele aasad keevitatud ja siis traadiga kinni tõmmatud, teisel pildil lehtvedrude kinnituskohtadele toed keevitatud, sest andmisel need kohad väänab ära ja praod on auto põrandale kerged tulema, ise kes ma rallid ei sõida pidin isegi tavamasinal neid kohti põrandas keevitama
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Joonistel 6 ja 7 kujutatud kolmnurksed detailid tuleb ise valmistada ja kohale keevitada. Kõik, mis on punane näitab kuhu, mida ja kui palju keevitada.Lauri-L kirjutas:Kuna väga vene keelest aru ei saa siis küsiks selle silla teema kohta natuke, nimelt all pool olevatel piltidel on näidatud lihtsalt üle keevitamis kohad vói tuleb móni detail ise juurde meisterdada ?
...
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Väike update:
täna sai jännatud vanade amortide ja nende klambritega. Muidugi olid tagumistel splindid kinni roostetanud ja sisse ära murtud. 1 tund ja 45 minutit pusimist. Nüüd jääb ainult oodata, millal pritsimisest need kätte saab.
Külmetavate näppudega meisterdasin ka esisillale vaheklotsid, mis (koos Gaz M24 vedrudega) esiotsa veelgi kõrgemaks peaksid tõstma:
Ootavad ka värvimist.
Üldiselt aga garaazi põrand on veel liiga külm, et auto all pikemalt roomata viitsiksin. Seega sai alustatud doonoruste ettevalmistamist värvimiseks:
Õnnestus saada küllaltki korralikud uuema 412-e uksed, mis peale pisemaid mugandusi ja värvimist Pirossi külge rändavad. Kindlasti jätan alles klassikalised kolmnurkaknad.
täna sai jännatud vanade amortide ja nende klambritega. Muidugi olid tagumistel splindid kinni roostetanud ja sisse ära murtud. 1 tund ja 45 minutit pusimist. Nüüd jääb ainult oodata, millal pritsimisest need kätte saab.
Külmetavate näppudega meisterdasin ka esisillale vaheklotsid, mis (koos Gaz M24 vedrudega) esiotsa veelgi kõrgemaks peaksid tõstma:
Ootavad ka värvimist.
Üldiselt aga garaazi põrand on veel liiga külm, et auto all pikemalt roomata viitsiksin. Seega sai alustatud doonoruste ettevalmistamist värvimiseks:
Õnnestus saada küllaltki korralikud uuema 412-e uksed, mis peale pisemaid mugandusi ja värvimist Pirossi külge rändavad. Kindlasti jätan alles klassikalised kolmnurkaknad.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
70mm ninnu kõrgemal kui enne:
Eks ta veel vajub kuna hetkel ilma mootorita, tahaks rahulikult uued piduritorud mootoriruumis ära vedada.
Jube jebimine oli ikka neid volga vedrusi sinna vahele saada. Ja ega enne ei saanudki, kui poolteist keeret maha lõikasin.
Pilte toimunust;
1)tõmmitsakompunn:
2)ja edasi juba keermelati abiga koomale:
(vabandused uduse pildi eest)
Kui nüüd millalgi tagaotsa ka ära upitaks, saaks hakata uute amortide peale mõtlema.
Eks ta veel vajub kuna hetkel ilma mootorita, tahaks rahulikult uued piduritorud mootoriruumis ära vedada.
Jube jebimine oli ikka neid volga vedrusi sinna vahele saada. Ja ega enne ei saanudki, kui poolteist keeret maha lõikasin.
Pilte toimunust;
1)tõmmitsakompunn:
2)ja edasi juba keermelati abiga koomale:
(vabandused uduse pildi eest)
Kui nüüd millalgi tagaotsa ka ära upitaks, saaks hakata uute amortide peale mõtlema.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Oeh jah, ma vihkan vedrutõmmitsaid. Vedru tõmbad kokku ära, aga seda vahele panema enam ei mahu Või kui mahudki, siis ei ole ruumi, et tõmmitsaid kätte saada Õnneks minu 2x aastas vedruvahetused saan tehtud ilma tõmmitsateta
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Madala auto võludwax kirjutas:...Õnneks minu 2x aastas vedruvahetused saan tehtud ilma tõmmitsateta
Mossel jah jube jama, kõik sinna sillatala vahele ära pakitud. See keermelatt, mis tõmmitsaid koos hoidis tuli puruks lõigata, muud moodi neid sealt kätte ei saanud.
Näiteks Cougariga sellist n"#/&i pole, tõmmitsad mahuvad lahedalt igatepidi ümber.
Oli hetk, enne kui vedrude lõikumise kasuks otsustasin, millal jooksin ümber pirossi Scania kabiini patjadega. Aga kuna hetkel liiga palju projekte käsil, siis ei hakanud veel see kord seda teed minema. Jääb Volga(M2401) jaoks
Kui aga kedagi täpsemalt huvitab, siis mossele peaaegu et sobivad Scaniate G/P/R 93, P/R 113, R143, R113 MA, R143 MA padjad. Tagasillaga tuleb muidugi rohkem vaeva näha.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42