Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Tere,soetasin selle mosu 3000 krooni eest eelmise aasta lõpus.Masina ajaloost suurt ei tea,aga Viimane ülevaatus on 1996.Tõenäoliselt varsti peale seda seisma jäänud.Hetkel arvel ei ole ja ainuke dokument on "TEHNICHESKI PASPORT AVTOMOBILJA".
Masin on ise praktiliselt komplektne ja läks ka korraks käima.
.Plaan taastada võimalikult originaali lähedaselt.Aga kuna ise ei jaga autodest midagi,siis loodan mõistvat suhtumist,ning võimalusel abi,sest milleks muuks see foorum ongi!!
PILTE:
Veel pilte:http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets
Masin on ise praktiliselt komplektne ja läks ka korraks käima.
.Plaan taastada võimalikult originaali lähedaselt.Aga kuna ise ei jaga autodest midagi,siis loodan mõistvat suhtumist,ning võimalusel abi,sest milleks muuks see foorum ongi!!
PILTE:
Veel pilte:http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets
Viimati muutis Niki88, 19 Mär 2009 23:41, muudetud 1 kord kokku.
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Ajahammas on päris vihaselt purenud vaesekest
Aga edu Sulle selle iluduse taastamisel !
Raner.
Aga edu Sulle selle iluduse taastamisel !
Raner.
Viimati muutis mcboby, 15 Veebr 2009 22:00, muudetud 1 kord kokku.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Esmapilgul tundus mulle suurimaks mureks olevat paganiku põhi,mida praktiliselt polegi.Lehtvedrud on kah mingisuguste puunottidega toestatud,et läbi pleki ei vajuks.Kas selliseid põhjaplekke on nt volga poest saada kah,või peab täiesti nullist keevitama hakkama??
Karbid ja tiivad on muidu kõvad(va eest parempoolne tiib,uus on mul olemas juba)
Läbi on ka tagumiste rataste koopaääred(mitte tagatiiva küljes).Niipalju siis kerest,mootorit ja veermiku pole veel uurinudki,tõenäoliselt saan masina sel reedel garaazi,siis katsun mootorit käitada ja katsetada...
Karbid ja tiivad on muidu kõvad(va eest parempoolne tiib,uus on mul olemas juba)
Läbi on ka tagumiste rataste koopaääred(mitte tagatiiva küljes).Niipalju siis kerest,mootorit ja veermiku pole veel uurinudki,tõenäoliselt saan masina sel reedel garaazi,siis katsun mootorit käitada ja katsetada...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Pagasniku põhja saab mõne doonor auto pealt kuna neid uuena ei müüda enam kusagil!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Täna sain Mosu maalt linna,aga garaazi ikka ei saanud,garaaziboks on teisel korrusel kuhu viib jääga kaetud järsk tee,sealt üles ei vedanud seda,homme katsun masina kuidagi liikuma saada ja omal jõul üles sõita,muud varjanti vist ei ole...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Nonii,masin on nüüd peale kahte rasket päeva lõpuks garaasis.Täna hommikul üritasime masinat tööle panna ja omal jõul üles saada,kuid sellest ei tulnud midagi välja.Käima saime korra,peale karbussi lahtivõtmist ja kerget puhastust.Samuti puhastasime küünlad ära.Mootor töötas ca 10-20 sekundit ja siis suri,andsime gaasi aga kasu polnud,mis võib probleem olla kui peale 10 sek töötamist ära sureb?
Lõpuks vedasime ikka köiega ja suure hooga selles tõusust üles.Vedava auto ladusime pagasniku 200kg raskemaks et rattad saaks parema haarduvuse,Sai ka ennem seda jääd väheke raiutud ja killustikku peale loobitud.Üles läks ikkagi üliraskelt ja päris tippu ei jõudnudki,aga suutsime inimjõudu rakendades ka selle väikse lõpu tehtud...
Lõpuks vedasime ikka köiega ja suure hooga selles tõusust üles.Vedava auto ladusime pagasniku 200kg raskemaks et rattad saaks parema haarduvuse,Sai ka ennem seda jääd väheke raiutud ja killustikku peale loobitud.Üles läks ikkagi üliraskelt ja päris tippu ei jõudnudki,aga suutsime inimjõudu rakendades ka selle väikse lõpu tehtud...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
kui mootor pole ammu töötanud siis see tavaline nähtus. Kolvirõngad on kinni ja mootor mega hõre. hea kui sa silindris 1BAR välja pigistad.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Nonii,Hakkasin autot laiali lammutama.
Pilt garaazist:
Nagu mainitud siis pagasniku alune on kohutavas seisus,keegi kavalpea on puutööga tegelenud:
Mida soovitate?
Ausaltöeldes imestan kuidas ilma vedrude läbi vajumata õnnestus auto üldse ära vedada,90 km kauguselt...
Pilt garaazist:
Nagu mainitud siis pagasniku alune on kohutavas seisus,keegi kavalpea on puutööga tegelenud:
Mida soovitate?
Ausaltöeldes imestan kuidas ilma vedrude läbi vajumata õnnestus auto üldse ära vedada,90 km kauguselt...
Viimati muutis Niki88, 23 Veebr 2009 19:48, muudetud 1 kord kokku.
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Veel küsin et kuidas klaase maha võetakse?ma mõtlen nii et liist kõveraks ei läheks...
Absolute beginner