IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
sellise augu korral tuleb too koht vahelt välja lõigata ja lahti jäänud otsad tinajoodisega kinni panna ning seega jääb too rida süsteemist välja. jahutusele halvasti ei mõju, kui just rallit sõitma ei lähe.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Seda arvasin ise ka, aga päris vahelt ära võtma ei hakka, miskine 4-5cm katkisest kohast pigistan kergelt kokku ja see järel tuugalt tina täis valada vast, siis peaks kindel olema et pidama jääb
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Radikas korras, ootab peale monteerimist.
Valasin lahtised toru otsad ca 2cm pikuselt kinni, keerasin parajad junnid kokku tinast, toppisin toruse sisse ja siis gaasi põletiga kuuma, piiri tekitasin niimodi et vajutasin toru mõlki natuke, et liiga sügavale ei jookseks tina.
2 barist rõhku mis töö juures sisse lasin kannatas ilusti ja välja ei tulnud kusagilt midagi
Kuni uue mootori panekuni vast kestab ära küll, palju ei sõida ka nagunii.
Valasin lahtised toru otsad ca 2cm pikuselt kinni, keerasin parajad junnid kokku tinast, toppisin toruse sisse ja siis gaasi põletiga kuuma, piiri tekitasin niimodi et vajutasin toru mõlki natuke, et liiga sügavale ei jookseks tina.
2 barist rõhku mis töö juures sisse lasin kannatas ilusti ja välja ei tulnud kusagilt midagi
Kuni uue mootori panekuni vast kestab ära küll, palju ei sõida ka nagunii.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Targad kes madaldusega tegelenud on, rääkige palju esi vedrudelt maha võtta et miskine 5-7cm madalamaks saada, ei tahaks liiga palju esimese korraga võtta, samas mittu korda kokku / lahti ka võtta ei soovi.
Tagumistega katsetan 1 lehe tagurpidi keeramist.
Nimelt täna läheb kirves soojemase garaasi kus täna ja homme natuke nokitseda.
Esma järjekorras muidugi summuti kohendus ja radika tagasi panek.
Kuid nagu ikka siis peab ka metabo madaldust tegema ees
Tagumistega katsetan 1 lehe tagurpidi keeramist.
Nimelt täna läheb kirves soojemase garaasi kus täna ja homme natuke nokitseda.
Esma järjekorras muidugi summuti kohendus ja radika tagasi panek.
Kuid nagu ikka siis peab ka metabo madaldust tegema ees
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
poolteist keerdu täpselt võtsin mina maha ja tulemust leiad mu punase auto teemasLauri-L kirjutas:Targad kes madaldusega tegelenud on, rääkige palju esi vedrudelt maha võtta et miskine 5-7cm madalamaks saada, ei tahaks liiga palju esimese korraga võtta, samas mittu korda kokku / lahti ka võtta ei soovi.
Tagumistega katsetan 1 lehe tagurpidi keeramist.
Nimelt täna läheb kirves soojemase garaasi kus täna ja homme natuke nokitseda.
Esma järjekorras muidugi summuti kohendus ja radika tagasi panek.
Kuid nagu ikka siis peab ka metabo madaldust tegema ees
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Sul ta kole kõrge veel, peab hr wax`iga rääkima, tal sellline madaldus mis mulle istub
Oleks ta igapäeva sõiduk, siis ei näpiks, aga pühapäeva pill peab olema teistest eristuv ikkagi
Igatahes kell 12 garaasi poole ja hakkab tuunimine pihta.
Eile üle poole päeva möödus sõbra sigulid timmides, ning hiljem vahetasin mossel väljalaske kollektori ja pükste tihendi välja, käib vaikselt nagu lääne masin ja saab salongis teistega jälle juttu ka ajada. Odav keberniit oli kätte saada seda kremplit seal
Radikas ka peab ja jahutab nii nagu vaja, üks pluss ka asjal, sai uue jahutus vedeliku sisse
Bensu pumba peab ka välja vahetama, igast trikke sai eile teha et kütte kätte saaks.
Oleks ta igapäeva sõiduk, siis ei näpiks, aga pühapäeva pill peab olema teistest eristuv ikkagi
Igatahes kell 12 garaasi poole ja hakkab tuunimine pihta.
Eile üle poole päeva möödus sõbra sigulid timmides, ning hiljem vahetasin mossel väljalaske kollektori ja pükste tihendi välja, käib vaikselt nagu lääne masin ja saab salongis teistega jälle juttu ka ajada. Odav keberniit oli kätte saada seda kremplit seal
Radikas ka peab ja jahutab nii nagu vaja, üks pluss ka asjal, sai uue jahutus vedeliku sisse
Bensu pumba peab ka välja vahetama, igast trikke sai eile teha et kütte kätte saaks.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Tavavedrust üle pooleteist keeru ei ole mõtet maha võtta, hakkab kerele kehvasti mõjuma, õõtshoova puhver hakkab keresse käima. Ja tagavedrudega, kui inimesi ka taha tahad peale võtta, siis tuleb klotsid panna vedru ja silla vahele, tagurpidi lehega käib samuti kergemini puhver keresse.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Kõva kerega ei ole need "keresse käimised" mingid näitajad Endal rallikal on küll juba aastaga esisild lohud sisse tampinud, kuid puruks ei ole midagi läinud. Annab ju augu ka täis keevitada kui lõpuks see lohk seal rebenema peaks. Tagasillaga nii, et ülevalt kolmas leht tagurpidi vahel ning vedru tagumised otsad vastu poolraami. Ehk tagavedrustus 0 ja puhver ei ulatugi raamini.sass kirjutas:Tavavedrust üle pooleteist keeru ei ole mõtet maha võtta, hakkab kerele kehvasti mõjuma, õõtshoova puhver hakkab keresse käima. Ja tagavedrudega, kui inimesi ka taha tahad peale võtta, siis tuleb klotsid panna vedru ja silla vahele, tagurpidi lehega käib samuti kergemini puhver keresse.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
See lohk, mis tekib, polegi nii hull - jäiga auto efekt on ikkagi see, et hakkab poolraame ja kere üldisemalt väänama (samamoodi nagu topeltstabikas), seega tekivad väsimuspraod jne. Tagavedrudega ilmselt Sternil õigus, enda autol proovisin mingi teise lehega, mitte ülaltpoolt kolmandaga, ilmselt oli asi selles, et mul puhver keresse käis.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"
Kahjuks jäi madalaks laskmine katki kuna ei saanud mingi valemiga esi amorti lahti et vedru vahelt ära võtta.
Ülevalt ei saanud mutrit mingi valemiga keerama, all sain kuni amordi silmuseni, kuid silmusest läbi minevat polti kätte ei saanud.
Amordid korralikud ja uusi pole ka käepärast siis relakat asjale näitama ei hakanud.
Tagumistega plaanisin esialgu alt kolmanda lehe ümber pöörata, kuid kui üks kord esimestest jagu saan siis lähen alles tagumiste kallale.
Kui leiab kusagilt pikemad vedrukammitsad siis läheb klotsiga ja vastu poolraami käiva puhvri asendab madalamaga, et ei hakkaks põhja taguma nii kergelt.
Arvatavasti tuleb madaldus koos ketastega sillaga, mis pm juba olemas, vaja lihtsalt peale korjata ja natuke raha maksta
Elame näeme.
PS.
Kui kellegil originaal armatuuri vastu huvi siis PS, armatuur teab mis noor enam pole, aga maki sahtel koos võtmega korralik näiteks, kellad ka okei.
Ülevalt ei saanud mutrit mingi valemiga keerama, all sain kuni amordi silmuseni, kuid silmusest läbi minevat polti kätte ei saanud.
Amordid korralikud ja uusi pole ka käepärast siis relakat asjale näitama ei hakanud.
Tagumistega plaanisin esialgu alt kolmanda lehe ümber pöörata, kuid kui üks kord esimestest jagu saan siis lähen alles tagumiste kallale.
Kui leiab kusagilt pikemad vedrukammitsad siis läheb klotsiga ja vastu poolraami käiva puhvri asendab madalamaga, et ei hakkaks põhja taguma nii kergelt.
Arvatavasti tuleb madaldus koos ketastega sillaga, mis pm juba olemas, vaja lihtsalt peale korjata ja natuke raha maksta
Elame näeme.
PS.
Kui kellegil originaal armatuuri vastu huvi siis PS, armatuur teab mis noor enam pole, aga maki sahtel koos võtmega korralik näiteks, kellad ka okei.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri