M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
Oma 408-ga pikemat sõitu tehes oli mul aega loodust nautida ja küsimusi välja mõelda.
Nimelt...
Mis on normaalne kiirus 1.3 liitrise 408-ga sõitmiseks, et mootorit liialt ei ruunaks?
(korra proovides sain pika peale natuke üle 100km/h hoogu gps´i järgi- spido näitas tiba üle 120 km/h. see oli ka kõik ja olen kindel, et selline pikem sõit mootorile head ei tee. Kas see ongi kõik mis see mootor suudab? Omale tundus, et 80-90 km/h sõita on norm ilma et mootor nutaks nende õnnetute poolraamide vahel.) Keegi oskab äkki kommenteerida kel on kogemusi sellise autoga?
Kas 412-ne ja 408 käigukastide neljanda käigu ülekande kiirused on samad?
(hetkel on all sellel 412-ne kast, aga tahaks originaali vastu vahetada, aga kui originaali neljas käik on aeglasema ülekandega, siis pean veel mõtlema selle vahetuse üle).
Mis on selle mootori norm kütusekulu?
Asjalike vastuste eest tänan juba ette ära
Nimelt...
Mis on normaalne kiirus 1.3 liitrise 408-ga sõitmiseks, et mootorit liialt ei ruunaks?
(korra proovides sain pika peale natuke üle 100km/h hoogu gps´i järgi- spido näitas tiba üle 120 km/h. see oli ka kõik ja olen kindel, et selline pikem sõit mootorile head ei tee. Kas see ongi kõik mis see mootor suudab? Omale tundus, et 80-90 km/h sõita on norm ilma et mootor nutaks nende õnnetute poolraamide vahel.) Keegi oskab äkki kommenteerida kel on kogemusi sellise autoga?
Kas 412-ne ja 408 käigukastide neljanda käigu ülekande kiirused on samad?
(hetkel on all sellel 412-ne kast, aga tahaks originaali vastu vahetada, aga kui originaali neljas käik on aeglasema ülekandega, siis pean veel mõtlema selle vahetuse üle).
Mis on selle mootori norm kütusekulu?
Asjalike vastuste eest tänan juba ette ära
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
Kui ma ei eksi, peaks olema 407 numbriga kast sellel all hoopis? Kiirust ära jah väga üle 90 aja, kõrged pöörded sulatavad klappe. Ökonoomuse tase saadi vist 80 pealt, edasi hakkas "rüüpama".
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
407,408 ja 412 neljas käik kõigil neil sama ehk siis 1 ,diffrid erinevad.
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
408 ja 412 samad tagasillad, diffrid enamasti 4,22. Kõikide Mossede käigukastidel 4. käik on otse s.o. 1,00.Urukoer kirjutas:407,408 ja 412 neljas käik kõigil neil sama ehk siis 1 ,diffrid erinevad.
Usun, et hea kiirus on 70km/h, seda nii 408 kui 412. Viimase mudeliga võib muidugi ka kiiremini sõita kui juhi kõrvad müra kannatavad
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
pff, mul standard 95km/h Global Positioning Systemi järgi ja ei puudu ka 138.7km/h(minu mosse absoluutne tippkiirus, isegi mäest alla ei lähe rohkem) sama süsteemi järgi
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
optimaalne kiirus ökonoomsuse ja mosse mootori hoidmiseks on 70 ja 80km/h vahel, MIna sõidan ise enda mossega regulaarselt 90-100 vahel ei müra ei ole kl suurem kui 70-80-ga sõites. muidugi küttekulu on sellega kõrgem ka loomulikult, nii 9L sajal
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
peab moskiitoga nõustuma, minu arust kui kuskil alla 40-50km/h ei sõida siis on müratase suht sama, jah tõuseb natuke kiiruse tõusuga aga umbes sama ta ikkagi on
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
Rallikal mul 4.55 differ ja 85ga sõites küttekulu peaks sinna 17 kanti jääma. 102-te muidugi GPS järgi tipp on samuti midagi 140ne kanti, kuid 4.55 diffriga. Salatiga sõidan 14´ rehvidega ja 3.9 ülekandega. 85e pealt küttekulu maanteel 7.5 kanti.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
usun et mul läheks rohkemgi välja aga karpa tootlikus väike, tunda oli kohe kuidas masin on "piirajas" ja rohkem ei annud pöördeid, isegi mäest alla hakkas juba tagasi hoidma... kes tuunib karpa ilusti ära? siin on selliseid mehi?stern100 kirjutas:Rallikal mul 4.55 differ ja 85ga sõites küttekulu peaks sinna 17 kanti jääma. 102-te muidugi GPS järgi tipp on samuti midagi 140ne kanti, kuid 4.55 diffriga. Salatiga sõidan 14´ rehvidega ja 3.9 ülekandega. 85e pealt küttekulu maanteel 7.5 kanti.
Re: M 408 mootori jõudlus ja käigukas?
Siit tekkis kohe järgmine küsimus... tegelikult isegi kaks.
Kas 412-ne ja 408 diffrid on samasugused... annab 412-ne oma 408 külge panna? Või on ka 408-l erinevate ülekannetega diffreid?
On Tallinas või lähiümbruses kedagi kes paneks mu 408-l süüte korralikult paika ja võib-olla näpiks vähe ka karpat nii mõõdaminnes?
Kas 412-ne ja 408 diffrid on samasugused... annab 412-ne oma 408 külge panna? Või on ka 408-l erinevate ülekannetega diffreid?
On Tallinas või lähiümbruses kedagi kes paneks mu 408-l süüte korralikult paika ja võib-olla näpiks vähe ka karpat nii mõõdaminnes?
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80