MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna oli esimene kord mul elus,kus jäin kütuse puuduse tõttu teepeale seisma. Juhtus see siis nii,et arvasin,et piisavalt kütust on paagis ja läksin sõitu. Olles sihtkohta jõudnud suri auto enne väravat ära ja enam tööle ei läinud. Koputasin paagi vastu ja vastu kõmises vaid tühjus. Mis siis ikka, võtsin 5l kanistri selga ja läksin naabrimehe juurde, kes elab 3km kauguse, kütust tooma. Õnneks leidus veel elupõlisel traktoristil, midagi mille võis bensiini alla liigitada.
Targemaks sain nii palju,et kütuse näidikut ei saa absoluutselt usaldada. See näitab jätkuvalt aiateibaid. Lisaks on tekkinud probleem ka laadimisega,mis vahepeal läheb miinustesse ja siis kõigub suures vahemikus. Ei tea,kas tablett hakkab õhtule minema? Ning muidugi taga amortidest on vasakpoolne, hakanud ilmutama ära koolemise märke. Lisaks on mingi jama termostaadiga,sest mootor läheb soojaks suure viivitusega.
Targemaks sain nii palju,et kütuse näidikut ei saa absoluutselt usaldada. See näitab jätkuvalt aiateibaid. Lisaks on tekkinud probleem ka laadimisega,mis vahepeal läheb miinustesse ja siis kõigub suures vahemikus. Ei tea,kas tablett hakkab õhtule minema? Ning muidugi taga amortidest on vasakpoolne, hakanud ilmutama ära koolemise märke. Lisaks on mingi jama termostaadiga,sest mootor läheb soojaks suure viivitusega.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sain siis tänu heale juhusele, korralikku antenni. Mulle tundub,et tegu on fiiberantenniga,mis on lühemaks lõigatud? Töötab paremini,kui alumiinium traat.
Ning täna läks vaja ka kandelampi,sest vaja oli kontrollida, teatud juhtmeid.
Ning täna läks vaja ka kandelampi,sest vaja oli kontrollida, teatud juhtmeid.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
hohoo, sellisesse kohta pistadki pistiku? minu 74 aasta azlk-l on seal nurgas üldse hoopis kaugtulelüliti
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Selle on originaalis see pistiku koht, seal olemas. Kaugtulede lüliti on viidud hoopis roolile.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Minu mõlemal mokitsal om pistik seal kandelambi tarvis.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Pilt petab, pistik pole seal nurgas, vaid otse kaitsmekarbi all, kus see originaalis asubki.wax kirjutas:hohoo, sellisesse kohta pistadki pistiku? minu 74 aasta azlk-l on seal nurgas üldse hoopis kaugtulelüliti
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Jälle pea 300 km mahasõidetud ja seda lausa märkamatult. Mis siin rääkida, auto vana ja vanad vead ikka löövad välja. Moodne bensiin sööb bensiinipumba membraane, mis kole. Samuti hakkas "mugav" Opeli iste minu kaelale ja tuli vana iste tagasi panna. Kuid üldiselt asjad liiguvad sinna suunas,et varsti jätan selle auto seisma ja võtan lääne auto endale, igapäeva autoks. Seni kuni TÜV sõidan sellega vahelduva eduga edasi. Edasisi plaane on raske paika panna, sest ei tea isegi mida selle autoga edasi teha. Kahele autole TÜV teha on liiga kulukas. Moskvichi puhul seda enam,et mootor vajab kapitaalselt uuesti üles ehitamist. Vanametalliks viimine pole ka ilmselt mõtekam tegevus ja võileiva raha eest ärakinkimine ei tule kõne alla.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
pigem on probleemid kuskil mujal sest minu masinatel pole membraaniga kl probleeme esinenud. Sõitnud olen nii tavalise 95-ga kui ka 98-ga.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Siis saab järeldada,et müüakse miskit väävelhappega segatud bensiini, sest neid mul on mitu korda kummiosad bensiiniga kokkupuutel ära sulanud. Olen ostnud vaid ametlikest tanklatest aga tundub,et see ka ei mõju. Ja ma pole ainuke, kes on selle probleemiga hädas.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
siis peaks sellest tarbijakaitset teavitama ja MTA-dMAZ kirjutas:Siis saab järeldada,et müüakse miskit väävelhappega segatud bensiini, sest neid mul on mitu korda kummiosad bensiiniga kokkupuutel ära sulanud. Olen ostnud vaid ametlikest tanklatest aga tundub,et see ka ei mõju. Ja ma pole ainuke, kes on selle probleemiga hädas.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.