Panen ka siis oma peavalu siia üles
Aparaat siis Azlk 2140 aastast 76 ja ma olen 3 omanik(meie suguvõsas olnud siis ainult).
täitsa originaal konditsioonis ning avariisid on olnud 1 ning stange pisut kõrver sellest.
Hetkel panen ketaspidureid ette ning uut karpat...K126 vist oli see mis peale läheb.
Seadistan teda natuke ning oli plaan vaadata mosseliigas natuke ringi alates Valga sprindist, et sinnani siis ehitan ja nokitsen. Ei hakka mootorit ka ehitama seeaasta. Proovin kuidas läheb üldse ja kas saaks hakkama ning uus moto võiks jääda siis uude aastasse.
Pilte kunagi lähiajal.
no eks ma lasen teda natuke häälestada, sisselaset natuke näppida ja väljalaset samamoodi, teine differ alla, bilstein b6 ed, natuke madalamaks.
Samas võite jagada teadmisi kuidas mootorit järgi aidata. mis karpa-düüsid jne jne. (mosseliiga lehel midagi küsid siis võid mõnitada saada ainult ning foorumi süsteem seal natuke pahasti jälgitav)
Need mõtted siis mis eelnevalt kirjutasin olid suht sinisilmsed
Praeguseks hetkeks on alla saanud uued pidurid ja auto paljaks kisutud ning hakkab keevitamiseks kuna 33 aastat on teinud oma töö.
Kuna viibin eestis vähe siis üritan võimalikult palju ühekorraga teha.
Hetkel vaatan ehk leian doonori kõrvale millelt ehk saaks paremad esitiivad, uksed ja põhjatükke natuke.
Peale keevitust läheb maha mootor, roolisüsteem renoveerida ja hakkab kere siledamaks ajamine
Pildimaterjali kui aega siis lähipäevil.
kõik positiivne kuid maru mitu km pärnu
Hetkel põdras ja keevitaja vend ei võta ka kuidagi vedu :S ei taha valmis saada kuidagi
Ega kui ise ei tee siis ei tee keegi