MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Jah praegu on kogu jala paksus 8,1mm. Pisut rohkem kui vaja aga bensiini nälga mootor ei jää. Etteandmine on käsitsi parem kui originaal pumbal ja ta ei pea lööma seda metsiku jõuga. Sellepärast on jäetud natuke suurem vahe.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas mart »

Proovi küttenäidikut nii, et võta andur ja proovi otse. Anduri kere pane massi ja juhe otse näidiku taha... see peaks sulle selge pildi andma mis sul seal ei tööta.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Proovisin kõik nipid ära, ikka oli paagi andur lühises. Ostsin uue anduri ja rahu majas. Vanad korjasin kokku ja viskasin prügikasti ära.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Maadlesin siin ülekuumenemise probleemidega. Selgus,et mootori jahutus on puudulik. Vahetasin ventilaatori ära ja asi ei muutunud paremaks. Madala käiguga sõites, kuumenes mootor ruttu üle. Siis mõtlesin,et ok termostaat minema, kuna nagu nii suuremalt jaolt sõidan suvel. Paremaks asi läks, jahutuse poole pealt aga surve radiaatorist ei kao ära. Mingil määral lööb radiaatorist jahtuusvedelikku välja. Ei tea, kas nüüd kork on kutu või tahab radiaator ise tinutamist saada.Ilmselt on probleem ikkagi plokikaane tihendis.
Igatahes mahlad sassi pole läinud, kuid tundub,et midagi head sellest mootorist ka enam ei saa. Esialgu suutsin ülekuumenemise probleemi kuidagi lahendada aga kauaks sellest kasu on näitab aeg.
Kuna mosse on juba selline,et vajab kapitaalset remonti. Siis võtan teise auto igapäeva sõitude tegemiseks.
Pilt
Mosse annab mulle märku,et rohkem ta ei taha,et temaga sõidetakse ja no kui nii siis nii.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas moskiito »

pigem annab märku et vajab hoolivamat kätt :) kuid jah, pidev remontimine töötab ära.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Eks etteheiteid võib iga üks teha. Kahjuks on selle auto pidamine igapäeva sõidukina end ära elanud. Midagi pole teha, kui mootorile remonti teha pole võimalik,siis tuleb ta seisma jätta.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas moskiito »

MAZ kirjutas:Eks etteheiteid võib iga üks teha. Kahjuks on selle auto pidamine igapäeva sõidukina end ära elanud. Midagi pole teha, kui mootorile remonti teha pole võimalik,siis tuleb ta seisma jätta.
ku isinu kanti eksin, võin sinu mossel selle tihendi ära vahetada, ega see kaua võtta.tund-kaks max
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Küsimus pole vaid plokikaane tihendis vaid ära kulunud sisus (loe: olematuks kulunud õlirõngad). Vaja oleks teha mootorile totaalne remont. Kütust läheb hetkel nagu ameerika 7,5l V8-l. Kuid aja faktor ja rahalised võimalused panevad kahjuks sellele plaanile pidurid ette.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas sass »

No, ma ei saa hetkel aru - kui ostad audi, siis mossel ei jaksa mootoriremonti teha? Olen teinud nö. põlve otsas remonti mootorile, kõige kallim asi oli uus õli ja kokku läks võibolla 30€ (enamik oligi sellest õli). Üle selle kindlasti mitte. Mootor maha, lahti, asjad vahetusse ja õhtuks mootor peale tagasi ja söitma. See, et ta sul kütust võtab, on kehva karburaatori süü - otsi korralik karburaator kuskilt ja reguleeri asi korralikult ära. Samuti soovitaks tagumise ülekande ära vahetada mõistlikuma vastu (ei tea, kas sul on juba vahetatud - 3,9 või 3,89 oleks hea). Kättevõtmise asi. :)

Samas autovahetus on mõistlik - kaheukselise ja kahekohalise autoga võib igapäevaselt olla suhteliselt tülikas, kui tahaks kasvõi kolmanda inimese ka peale võtta...
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas marko »

Ma ei tea,aga viimati kui su mosse mootorit käimas nägin siis pole see mootor kaugelti otsas,küsimus on sul lihtsalt asja hoolduses.Kust sa võtad,et mootor otsas?Survet pole sul karteris ega midagi,kolinaid pole,jahutuse teema ehk jah plokikaase tihendis(mis pole ka ju veel kindel),aga selle vahetus pole suur töö.Kättevõtmise asi mees :D Karpasid sul ka jagub ja minu käest saadudutest kindlasti töötab.Tuleb paika ajada muud ei midagi.Eks minu jutt muidugi rohkem selleks,et sa mossest nii kergelt ei loobuks.Ära võta isiklikult :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Vasta