ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
Mind ka huvitab ,kas auto elus ja terve
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
täitsa elus ja terve, aga ei sõida selle sama Ralli käigu puudulikkuse pärast. noormees ise liikleb hetkel moodsa naftapressiga ja puudub põhjus mosse elustamiseks
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
Oi blinn, teeks kh siin teemas häält üle pooleteise aasta.
Ühesõnaga, olen siin nüüd mõned õhtud mosse kallal veetnud ja hakkab looma. Esiteks sai ta pärast pooleteise aastast seismist käima aetud. Kusjuures oleks ta sisuliselt matsupill olnud kui benapump poleks vigureid tegema hakanud (kord ei tõmmanud kütet üles, kord lekkis kaanetihend. Ühesõnaga lõpp hea kõik hea, leidin teise pumba, mis toimib, (imeb tagatuled ka vaakumisse rsk. )
Eile sai kere ka puhtaks nühitud ning värvivaha peale pandud. Mõtlesin pärast 3 tunnist nühkimist auto üle ka loputada, et vahajäägid maha pesta. Lõpptulemuseks see, et peale pesu oli vaha ka osaliselt läinud...win
Aga lõpptulemus tunduvalt parem kui enne.
Nüüd tarvis kroom läikima lüüa ja siis salong puhtaks kasida.
Päris kobe fiiling oli üle pika aja jälle mossega ringi lasta, seda küll kinnisel territooriumil, kuna puuduvad ülevaatus ja kindlustus.
Ühesõnaga, olen siin nüüd mõned õhtud mosse kallal veetnud ja hakkab looma. Esiteks sai ta pärast pooleteise aastast seismist käima aetud. Kusjuures oleks ta sisuliselt matsupill olnud kui benapump poleks vigureid tegema hakanud (kord ei tõmmanud kütet üles, kord lekkis kaanetihend. Ühesõnaga lõpp hea kõik hea, leidin teise pumba, mis toimib, (imeb tagatuled ka vaakumisse rsk. )
Eile sai kere ka puhtaks nühitud ning värvivaha peale pandud. Mõtlesin pärast 3 tunnist nühkimist auto üle ka loputada, et vahajäägid maha pesta. Lõpptulemuseks see, et peale pesu oli vaha ka osaliselt läinud...win
Aga lõpptulemus tunduvalt parem kui enne.
Nüüd tarvis kroom läikima lüüa ja siis salong puhtaks kasida.
Päris kobe fiiling oli üle pika aja jälle mossega ringi lasta, seda küll kinnisel territooriumil, kuna puuduvad ülevaatus ja kindlustus.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
noh, parem hilja, kui Leida..
vägev, see masin niisama ikka ära ei sure. Nägin Jõgeva kandis üht iidse välimusega 412't, aga taat oli nii uhke oma pilli üle. lasi oma memme uksest välja ja siis avas talle koduvärava ukse...
fiiling ei kao niisama.
vägev, see masin niisama ikka ära ei sure. Nägin Jõgeva kandis üht iidse välimusega 412't, aga taat oli nii uhke oma pilli üle. lasi oma memme uksest välja ja siis avas talle koduvärava ukse...
fiiling ei kao niisama.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
jepp...
lihtsalt kolme autot meie eesti palgaga ülal pidada on vähe liiast
ja lihtsalt ajad on praegu sellised, et tahes tahtmata pole aega ja viitsimist puhkepäevad kapoti all veeta.
lihtsalt kolme autot meie eesti palgaga ülal pidada on vähe liiast
ja lihtsalt ajad on praegu sellised, et tahes tahtmata pole aega ja viitsimist puhkepäevad kapoti all veeta.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
varsti on siin teemas ka muutusi oodata
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
No heakene küll siis... Risto lubas oma teemat jätkata sealt, kus pooleli jäi ja kui ta ise ei jõua, siis võib mõni Admin väikse nime vangerduse teha pealkirjas...
Tänasest siis, küll mitte ametlikult aga füüsiliselt, on see masin minu omand. Varahommikune sõit idavõlumaale ning pool päeva hiljem jõudsin mossega maakoju.
138km, hinnanguliselt poolest paagist kütusest on üle veerandi veel alles, seega kulu ehk sinna 7-8L kanti. Karpaks K-126, mille ma oma väikese käekesega u. 4a tagasi paika keerasin, kui nüüd Risto pole vahepeal ise seal miskit udjanud.
Mosse kella järgi 100-110 ja paistab et jalgu ei jäänud väga.
Gaasihoovastik on vaid veidi "emane" ja gaas reageerib alles, kui pedaal on põhjas, aga lõtkud on piisavalt suured ja see põhihoob seal karpa "Kahvli" vahel, on ka vaid seal kuidagi poolikult... vaja timmida. Saab ka gaasitunnetuse paremaks.
Mootori poolelt suurt kurta pole. Kütusepumba alt tuli natsa õli, aitas ühe poldi pingutamine veel. Laagrid ei ulu, tagadiffer muidugi laulab, ilmselt tuleks hankida kiirem ülekanne.. Lähiajal saab siis tutkima hakata ning loodetavasi ka ÜV läbida lähiajal. Käsa ei toimeta, kuigi on uued trossid ja tagurpidi käiku pole, seega tartukad, võite pakkuda kasti hoovastikku või pukse.. Polegi süvenenud, õigemini täna ei jõudnud enam, et kumma viga täpselt nagu on...
Uksed käivad nagu uuel autol, aga vaja on kõiki uusi uksetihendeid, ja ka esi- ja tagaklaaside tihendid on ära murenenud. Liistuga tihend mind ei koti eriti, peaasi, et veekindel on. Samuti vaja tekitada uus aknapesu süsteem - kas seda originaalpesurit on ka võimalik kuidagi inimlikult asendada? Sel juhul oleks ühte veel juurde vaja, sest juhipoolne on polerkaga minema lastud
Ristoga siis sai aku peale, 20 litti paaki ja poolepöörde pill. Seismisest oli puudulik tühikäik ja toorega tuli kiirendamisel abistada, aga eks jõuab. Filter sai vähemalt vahele pandud.
Esmamulje täpselt sama nagu 4a. tagasi, kui sellega mööda Tartut sai ringi vuristatud.
4a. tagasi:
ja siis tänane kaader:
See pole rooste, mis pildil näha, see on määre, mida ma ei viitsinud maha pesta veel. Samuti ei jõudnud poleerida ega ka klaase pesta. Küll aga on 72.a mosse oiriginaal antenn kikkis nagu kevadisel varsal...
Esialgne plaan on legaalseks saada ja siis tasapisi otsast tegema hakata.. juhipoolne tiib tahaks ka vahetust kunagi, see on ilmselt ka kunagi pauku saanud ja eks taastamine on ikka nagu ta on... Heledast nahksisust ka ära ei ütleks.
Ei nurise. Üle pika aja jälle vene auto roolis. Suvesõidule ilmselt ei jõua, graafik juba näeb ette tööpäeva, aga kui ÜV õnnestub saada peatselt, siis plaan Tartus jälle üks kruiis teha.
Tänasest siis, küll mitte ametlikult aga füüsiliselt, on see masin minu omand. Varahommikune sõit idavõlumaale ning pool päeva hiljem jõudsin mossega maakoju.
138km, hinnanguliselt poolest paagist kütusest on üle veerandi veel alles, seega kulu ehk sinna 7-8L kanti. Karpaks K-126, mille ma oma väikese käekesega u. 4a tagasi paika keerasin, kui nüüd Risto pole vahepeal ise seal miskit udjanud.
Mosse kella järgi 100-110 ja paistab et jalgu ei jäänud väga.
Gaasihoovastik on vaid veidi "emane" ja gaas reageerib alles, kui pedaal on põhjas, aga lõtkud on piisavalt suured ja see põhihoob seal karpa "Kahvli" vahel, on ka vaid seal kuidagi poolikult... vaja timmida. Saab ka gaasitunnetuse paremaks.
Mootori poolelt suurt kurta pole. Kütusepumba alt tuli natsa õli, aitas ühe poldi pingutamine veel. Laagrid ei ulu, tagadiffer muidugi laulab, ilmselt tuleks hankida kiirem ülekanne.. Lähiajal saab siis tutkima hakata ning loodetavasi ka ÜV läbida lähiajal. Käsa ei toimeta, kuigi on uued trossid ja tagurpidi käiku pole, seega tartukad, võite pakkuda kasti hoovastikku või pukse.. Polegi süvenenud, õigemini täna ei jõudnud enam, et kumma viga täpselt nagu on...
Uksed käivad nagu uuel autol, aga vaja on kõiki uusi uksetihendeid, ja ka esi- ja tagaklaaside tihendid on ära murenenud. Liistuga tihend mind ei koti eriti, peaasi, et veekindel on. Samuti vaja tekitada uus aknapesu süsteem - kas seda originaalpesurit on ka võimalik kuidagi inimlikult asendada? Sel juhul oleks ühte veel juurde vaja, sest juhipoolne on polerkaga minema lastud
Ristoga siis sai aku peale, 20 litti paaki ja poolepöörde pill. Seismisest oli puudulik tühikäik ja toorega tuli kiirendamisel abistada, aga eks jõuab. Filter sai vähemalt vahele pandud.
Esmamulje täpselt sama nagu 4a. tagasi, kui sellega mööda Tartut sai ringi vuristatud.
4a. tagasi:
ja siis tänane kaader:
See pole rooste, mis pildil näha, see on määre, mida ma ei viitsinud maha pesta veel. Samuti ei jõudnud poleerida ega ka klaase pesta. Küll aga on 72.a mosse oiriginaal antenn kikkis nagu kevadisel varsal...
Esialgne plaan on legaalseks saada ja siis tasapisi otsast tegema hakata.. juhipoolne tiib tahaks ka vahetust kunagi, see on ilmselt ka kunagi pauku saanud ja eks taastamine on ikka nagu ta on... Heledast nahksisust ka ära ei ütleks.
Ei nurise. Üle pika aja jälle vene auto roolis. Suvesõidule ilmselt ei jõua, graafik juba näeb ette tööpäeva, aga kui ÜV õnnestub saada peatselt, siis plaan Tartus jälle üks kruiis teha.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
Eile saabus sis see kurb päev minu jaoks kui pärast 4,5 aastat pidin oma mossest lahkuma. Et ta sai aga endale uue ja veel parema peremehe, kes teda hoiab nagu peab, ma ei kahtle.
Müügipõhjus on lihtne, tegeleda temaga pole lihtsalt aega, korraga kolme autot üleval pidada puuduvad nii vahendid kui ka finants. Seega sai võetud vastu otsus müüa ta kellelegi, kes annaks talle uue elu.
Tagasikäigu puudumise põhjuseks on kasti küljes olev kulissmehhanism, mis on katki läinud. Hoovastik ja kast on ise ok, võib-olla mõni puks tahaks ehk uuega asendamist.
Kütusefilter on pidevalt vahel olnud, karpat olen puhastanud ka rohkem kui korra. Kui mu mälu mind ei peta, siis sai sinna peale ostu sisse pandud remontkomplekt.
Kui modedel midagi selle vastu ei ole, siis muudan ära teema pealkirja ja sõber saab siin teemas ise edasi hagu anda.
Müügipõhjus on lihtne, tegeleda temaga pole lihtsalt aega, korraga kolme autot üleval pidada puuduvad nii vahendid kui ka finants. Seega sai võetud vastu otsus müüa ta kellelegi, kes annaks talle uue elu.
Tagasikäigu puudumise põhjuseks on kasti küljes olev kulissmehhanism, mis on katki läinud. Hoovastik ja kast on ise ok, võib-olla mõni puks tahaks ehk uuega asendamist.
Kütusefilter on pidevalt vahel olnud, karpat olen puhastanud ka rohkem kui korra. Kui mu mälu mind ei peta, siis sai sinna peale ostu sisse pandud remontkomplekt.
Kui modedel midagi selle vastu ei ole, siis muudan ära teema pealkirja ja sõber saab siin teemas ise edasi hagu anda.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Kõik tihendid saad Tartust Mekre poest Raatuse ja Jaama nurgalt, nii ukse kui akna ja täiesti mõistliku hinnaga.
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Mis see mõistlik hind seal oleks? Omal oleks vaja tervet ringi ustele, pagass ja aknad. Soovitavalt liistuvaoga.Jossu kirjutas:Kõik tihendid saad Tartust Mekre poest Raatuse ja Jaama nurgalt, nii ukse kui akna ja täiesti mõistliku hinnaga.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.