Ma küsimatta ei jäta,aga ma ikka ei saa aru millest sa järeldad,et pead mootorile remonti tegema?Ma usun,et see mootor ei vaja sul mingit remonti,kui siis vaid paika hooldustMAZ kirjutas:Pigem kahtlustan olematuks kulunud õli ja kolvirõngaid ning igasugu tihendeid,mis on ajajooksul oma funktsiooni minetanud.
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Nagu nii on vaja uus tihendi ring panna mootorile, praegu on tänu ära riknenud tihenditele+otsatihend kaasa arvatud. Õlikadu 1l kuus. Enamus tilgub välja ja õlikadu suureneb mida rohkem läbi sõidetakse. Asjatundjad arvasid,et sellest mootorist ilma lahtivõtmata head nahka ei tule. Mina ka enam oma pead ei viitsi vaevata muid muresid on küllaga.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
täielikult laiali ei pea mootorit võtma ja kõik tihendid (va. karteri tihend, kuigi hea tahmise korral ka saab seda) on autopeal vahetatavad, ilma et peaks mootorit maha tõstma. mugavuse teema on juba teine teema. Plokikaane tihendi võin aidata sul vahetada kui juunis tartu kanti eksin ning kuna sõidan nagunii elvast mööda, mis see siis sinna sisse põigata ei ole. Kui soovid võin ka rõngad ära vahetada, see lisa 30min ei võtta jalust maha.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Plokikaanega sai asi korda. Pingutasin kaant natuke ja surve kadus ära. Kui sul juhtub olema õiges vahemikus avanevat termostaati sellest tunnen küll puudust.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kuna auto kütusekulu aina suurenes iga sõiduga, võtsin karburaatori lahti. Endale üllatuseks leidsin ujukikambrist peenikest liiva. Odavad bensiini filtrid ei püüa ikka päris kõike kinni.
Lisaks on düüsid päris korralikult ära kulunud. Sees olid sellised düüsid: 1 lõõr 140/120 ja teine 190/128.
Imestan ise ka,et kuidas selliste düüsidega sai see auto üldse edasi liikuda. Ilmselt kulunud düüside tõttu see kütusekulu suurenemine ongi tingitud.
Eelmine sügis sai vanarauast toodud 2105 markeeringuga, mehaaniline ja ilma soojenduseta karburaator.
Selle ilmselt sätin korda ja panen peale. Ise asi kuidas teise lõõri vaakumklappi tööle saab. Aga eks see ole ära proovimise küsimus. Homme saan uued düüsid ja siis on näha kui palju asi paremaks on läinud.
Lisaks on düüsid päris korralikult ära kulunud. Sees olid sellised düüsid: 1 lõõr 140/120 ja teine 190/128.
Imestan ise ka,et kuidas selliste düüsidega sai see auto üldse edasi liikuda. Ilmselt kulunud düüside tõttu see kütusekulu suurenemine ongi tingitud.
Eelmine sügis sai vanarauast toodud 2105 markeeringuga, mehaaniline ja ilma soojenduseta karburaator.
Selle ilmselt sätin korda ja panen peale. Ise asi kuidas teise lõõri vaakumklappi tööle saab. Aga eks see ole ära proovimise küsimus. Homme saan uued düüsid ja siis on näha kui palju asi paremaks on läinud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vene ajal ei olnud selliseid peenfiltreid nagu praegu. Ja need filtreerimise võimalused olid üsna kehvad. Karburaatori ujukiruumi põhi oli koguaeg liivane ja ujukinõel andis tihtilugu otsad. Seega pole ju mingi ime,et düüside augud kuluvad suuremaks ja küttekulu suureneb. Neid vanu karburaatoreid peaks olema lademes ja võib siis katsetada,millised düüsid sobivad.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
esimesel pildil sul näidatud karpa puhul pese ta puhtaks seest, vaheta düüsid ära ja anna talda. sinna lähevad täpselt samasugused düüsid nagu sul alumisel pildil näidatud karpale. kui vaakum tüüpi karpadega minul häid kogemusi ei ole paraku.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Otsisin siis külapealt vastavaid düüse karburaatorisse ja sain ka miskit aga pidin selleks ikka meeletult mööda linna kolama. Lõpptulemus siis see,et sisse said 150/162 ja 170/140. Tõmme on üsna hea mootoril ja midagi vahele ei jäta ega paugu. Samuti tühikäik läks tunduvalt ühtlasemaks ja madalamaks ka. Ökonoomika osas saab homme alles selguse.
Pesin ühtlasi ka karburaatori puhtaks vanast sodist, kasutades seda vahendit.
Natuke sai seda ka mootorile lastud aga kuna kapotialune kitsas siis igale poole ei pääse.
Foto ka mootori numbrist:
Pesin ühtlasi ka karburaatori puhtaks vanast sodist, kasutades seda vahendit.
Natuke sai seda ka mootorile lastud aga kuna kapotialune kitsas siis igale poole ei pääse.
Foto ka mootori numbrist:
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
deforseeritud mootor
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kahjuks küll, deforss mootor võtab rohkem kütet ka ja õli samuti. Sellepärast selle CO näitajad on juba originaalis suuremad aga TÜV inimesed seda ei mõista nagu ka MNT.Urukoer kirjutas:deforseeritud mootor
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981