SanderV kirjutas:no tehke või tina mina ainukese tähise kolvilt leidsid oli kas AL-30 või DL-30 muid polnud, aga värv oli nii kolvidel kui sõrmedel roheline
miks üldse need mõõdud originaalis erinevad on ja siis tulevad rem mõõdud ? mis selle point oli
Nii ta on. See markeering on värviga kolvi peale löödud ja natuke seisnud kolvil suht raskesti näha või lausa loetamatu.
SanderV kirjutas:samas tekib küsimus mis on mõeldud maksimaalne kolvi ja hülsi vaha 0.17mm äkki ikka minimaalne? kui maksimaalne vahe on lubatud 0.17mm siis saab ju koostada ainult kõige suuremate kolvidega ja väiksemate hülssidega mootorit ainult siis annab alla 0.17mm kokku
Need vahed on erinevad - sõltuvalt mootorist. Kiireks sõiduks ehitatakse tavaliselt nö. lohvam mootor. Samuti ka siis, kui mootorit plaanis turbotada. Liiga väike vahe on, siis jookseb mootor kergelt kokku.
Igatahes, targemad mehed teavad rääkida, et vahe peab olema uuest peast 0,02mm, ehk siis kaks sajandikku - seda siis tavalisel vabalthingavalt mootoril.
Proovisin leida 412- mootori vänvõlli mõõte ja ei tea, kas ei otsinud piisavalt või lihtsalt ei olegi vastavat teemat, aga ma küsin siin mõõtmete teema all üle: tahaks siis teada, mis on 412 mootori väntvõlli kepsu ja raami, nii originaal kui remont mõõdud.