MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ennem tuleb ikka klapikambri kaane alt, karterist ja mujalt sodi eemaldada muidu värske õli kannab kõik mustuse uuesti laiali ja ei ole lääne õlist kasu midagi.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kutsusin kasutaja Marko appi,sest üksinda seda kaant maha saada suht keeruline, eriti kui väljalaske kollektor ettejääb. Kaane saime maha ja mis oli arvata. Tihend on kutu omadega, ilmselt praak tihend sattunud.
Kaan altpoolt
Võrdluseks vana ja uus kaanetihend. Uule tihendil olid hülssidele minevad ääred suuremad kui vanal. Pole ei mina ega Marko varem säärast tihendit näinud.
Mootoris kulumine äärmiselt minimaalne. Kolvid ka vähe teistmoodi ei ole päris deforseeritud ega kõrgema surveastme omad. Mingi vahepealne üleminek? Kulumis randi järgi hinnates mootori läbisõit napilt alla 100000km.
Markoga koos vaadates avastasime hulgi vigu,mis pole ükski õnneks mootoriga seotud aga need asjad kindlasti vajavad tähelepanu. Kui nüüd surve radiaatorist ei kao ja hakkab sama jama pihta on viga juba kaanes.
Kaan altpoolt
Võrdluseks vana ja uus kaanetihend. Uule tihendil olid hülssidele minevad ääred suuremad kui vanal. Pole ei mina ega Marko varem säärast tihendit näinud.
Mootoris kulumine äärmiselt minimaalne. Kolvid ka vähe teistmoodi ei ole päris deforseeritud ega kõrgema surveastme omad. Mingi vahepealne üleminek? Kulumis randi järgi hinnates mootori läbisõit napilt alla 100000km.
Markoga koos vaadates avastasime hulgi vigu,mis pole ükski õnneks mootoriga seotud aga need asjad kindlasti vajavad tähelepanu. Kui nüüd surve radiaatorist ei kao ja hakkab sama jama pihta on viga juba kaanes.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mismoodi vahepealne üleminek? Päris pealt siledaid kolbe polegi, on pisut kumerad (deforss nagu sul) ja on rohkem kumerad.
Klappide järgi 1. ja 4. on korralikult töötanud ja 3. silinder nagu polekski töötanud või on väga lahja segu olnud. 2. silinder on ka imelik.
Üldiselt öeldakse, et kolvid-hülsid peavad mitu alumise otsa remonti vastu, enne kui need kulumismärke näitavad - seega igati loogiline, et kolvigrupp korras on.
Ja kaanetihendit soovitan seda, mis on juba silikooniga - tunduvalt asjalikum.
Edu!
Klappide järgi 1. ja 4. on korralikult töötanud ja 3. silinder nagu polekski töötanud või on väga lahja segu olnud. 2. silinder on ka imelik.
Üldiselt öeldakse, et kolvid-hülsid peavad mitu alumise otsa remonti vastu, enne kui need kulumismärke näitavad - seega igati loogiline, et kolvigrupp korras on.
Ja kaanetihendit soovitan seda, mis on juba silikooniga - tunduvalt asjalikum.
Edu!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Marko avastas,et uus ostetud jagaja kaan on paras praak. Tuleb ikka vanakooli kaan võtta, selle moodsa sõnnikuga pole enam mõtet proovida.
Kolvid on välimisest servast siledad ja natuke edasipoole liikudes läheb tipp kumeraks. Marko arvas,et need pole päris õiged deforseeritud mootori kolvid.
Kolvid on välimisest servast siledad ja natuke edasipoole liikudes läheb tipp kumeraks. Marko arvas,et need pole päris õiged deforseeritud mootori kolvid.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul kõik deforsseeritud kolvid sellised olnud.
Ja kui raatsid, võta kontaktivaba komplekt - väga kasulik investeering. Pole ühtegi käivitumisprobleemi ja mootor töötab alati ühtlaselt. Lisaks soovitan igaks juhuks silikoonist küünlajuhtmeid ja NGK küünlaid (juhul kui viimaseid veel pole).
Ja kui raatsid, võta kontaktivaba komplekt - väga kasulik investeering. Pole ühtegi käivitumisprobleemi ja mootor töötab alati ühtlaselt. Lisaks soovitan igaks juhuks silikoonist küünlajuhtmeid ja NGK küünlaid (juhul kui viimaseid veel pole).
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Küünlajuhtmed juba mitmendat kuud silikoonist ja BMW 316i omad. Vene piibud ja küünlajutmed viskasin juba minema. Küünlad mul alati olnud Championi omad ei saa öelda,et kehvemad kui NGK. Praegu tundus probleem olema jagaja kaanes, mis on ilmselgelt praak kaan.
Kui nüüd peaks mootoril mahlad segi lööma ei aita enam muud kui maha võtta ja panna lauapeale. Vaevalt sisu vaja ära vahetada on aga mõned tihendid küll,mis mulle juba ammu peavalu teevad.
Kui nüüd peaks mootoril mahlad segi lööma ei aita enam muud kui maha võtta ja panna lauapeale. Vaevalt sisu vaja ära vahetada on aga mõned tihendid küll,mis mulle juba ammu peavalu teevad.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
No nüüd tasuks ka kohe ära kontrollida hülsside kõrguse asi. Omal sai kontrollitud pika höövliteraga,mida siis sai proovitud nii ja naa. Kas seal nüüd suurt erinevust on aga muuseas võid vaadata ka seda. Klappide seisukorda saad ka kontrollida. Kallad petrooli.......käib ka bensiin ja vaatad,kas mõni klapp laseb läbi. Ja muidugi tasuks juba silmaga jälgida klappide tööpinna laiust. Kui see liiga laiaks kulunud,siis enam head pidamist loota pole. Ja tore oleks teada ka kolbide ja rõngaste seisukorda.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Esialgu sai niisama kõik kokkulapatud tagasi. See ju mul põhitöö auto ja Audil pole kindlustust,et sellega liigelda. Sellepärast ma teise auto kõrvale pidin võtma,et ei saa niimoodi elada,kui sa pead ühte asja põhjalikult tegema ja siis teisest otsast sõimatakse sind telefonis,et mis jälle sind siin pole. Halb öelda,et auto katki aga pikapealt ei vabanda sellega enam välja.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Lõpuks jääb mossest halb mulje ka niimodi, ainult lapi ja sõita ei saa
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kolvid on jah ikka deforss,aga lihtsalt esmapilgul ei märganud lihtsalt.Hylsside k6rgus tundus lihtsal mõõtmisel võrdsel kõrgusel olevat ja ära vajunud ka polnud.Teise silindrisse oli kindlasti lekkinud jahutusvedelikku,ka kolmas oli kahtlane,seda oli ka tihendist näha.Jagas polnud suurt midagi viga kui kehva jagajakaas alumiinium ühendustega ja grafiit pulk kõrbenud ja vedru olematu.Muidu yldmulje hea ja loodame,et jääb pidama.Vaike kahtlus oli plokikaase pinna kohta kuna tundus nagu oleks seda kohati eelneva remondi kaigus kraabitud vms.sest oli tuntavaid jälgi,aga mitte lihvitud,nii,et pole välistatud,et kaas ei tahaks lihvimist või siis vaadata uus kaas.Eks näiss,kui kodanik MAZ hääled sisse saab siis annab tulemustest teada.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412