original 401 motor jah see on huvitav , aga vaatan et keegi täes suuruses ei tea kui raske on selle motori korraks tegemine , näiteks kolvide ja rqngade otsimine , uued klapid , ued väntvõli ja kepsu saaled ka müügis ei leida selle pärast et need täidetakse baabitiga , aga kus meil Eestis saab niimodi teha .
Kui tahad et sinu 401 saab liikuda iga päev ja 95 bensiiniga , siis pane 407 või 408 motor . neid saab lihtsalt panema sest et see on ainus motor mis saab panema 401 Moskvichile original motori vastu ,ja ei ole vaja kata kere või vahetada vedrustus . Ka nad on lihtsad remontis ja kõik osad saab lihtsalt leida , kolvid maksavad 15 20 euro komplekt , rqngad 10 või 15 , saaled 5-15 , pea lihvimine - 25 euro , väntvõli lihvimine 80-120 euro , silindrite honengeerimine 14 euro -1 silinder , ja kui motori tööd on keruliseks tehtud siis motor lihtsalt sõidab 100 140 000 km.
Kõik teised motorit on juba Kolhoz , vabandust kõikile kellel 401 el seisab juba teine motor
401 liikuma
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 401 liikuma
ja mootorit originaali taastata, seal ju raamsaalesid pole... mootor vähe kulunud on, siis viska aga 500 eurikuliseid et seda taastada
Re: 401 liikuma
Ei maksaks ka ära unustada, et kui tahad kasutada ikka mingit muud mootorit siis pead ju ARKiga kah nõu pidama ja loa saama ümberehitamiseks!!!See pole kah lihtne!rantssss kirjutas:Sorry, suht algaja sellel alal. Aga mõtlesin, et kui otsin kuskilt hea hinnaga mingi töökorras mootori mis sinna peale mahuks ja värki, prolly uue käigukasti ka siis juba, et palju siuke jamamine maksma võib minna? Mootori ja käigukasti leidmisega raskusi ei tohiks olla, et ühelt tuttavalt ikka saab, aga just kõik muud jupid ja asjad mis sellega kaasnevad, seda mõtlen rohkem ja kui keeruline see kogu kupatus oleks?!
Messing with my Mosse may result serious insury or death!
Re: 401 liikuma
M400 ja M401 mootoril on peamiseks veaks kulunud babiit saaled,mis on valatud kokku kepsudega. See on paljudele ületamatu raskus, sest vana babiit on vaja välja sulatada ja uus asemele valada. Ning siis sisse ka töötada vastava hõõritsaga. Säärase töö jagajaid eestis on vaid mõni üksik mees. M401 mootor suudab ka E95 sõita aga kindlasti tuleks 2-taktilise õli natuke juurde lisada. Samuti klapivahed ja süüde ära reguleerida. Maksimum kiirus 65 km/h ja seda ei maksa väga ületada.Samuti jahutus peab olema mootori jaoks korras, katlakivise mootoriga paarutama hakata lõppeb tihti halvasti.
M401 M407 või M408 mootori panemiseks pole ARK mingit kooskõlastust vaja, seda ei pane need ametnikud enamasti isegi tähele.
Sellest,milliseid muid ümberehitusi tuleb hakata seoses mootori vahetusega tegema, sellest ei hakka praegu rääkima. Peamine on see,et mida sa ise selle autoga teha tahad, hotrod või jätta originaal seisu.
M401 M407 või M408 mootori panemiseks pole ARK mingit kooskõlastust vaja, seda ei pane need ametnikud enamasti isegi tähele.
Sellest,milliseid muid ümberehitusi tuleb hakata seoses mootori vahetusega tegema, sellest ei hakka praegu rääkima. Peamine on see,et mida sa ise selle autoga teha tahad, hotrod või jätta originaal seisu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 401 liikuma
Olen täiesti nõus MAZiga . Ja minu meeles parem teha original seisukord ja panna 407 408 motor sest auto saab hästi liikuma ja saab kasutada 95 bensiin . Hot rod on juba teine teema ja mailmas on väga vähe täeisti ilusat ja õiges stiilis hot rodit ja customit 401 sest
Re: 401 liikuma
Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siin. Kui ma tahaks näiteks panna 401-le 408 mootori ja 407 sillad, siis mida peab ümber ehitama?
MZMA 408 '68 [77 ZFP]
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
Mossehaigus - Hing ihaldab uhket Volgat, aga mingi seletamatu jõud kisub ikka robustse Moskvitši poole.
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 401 liikuma
Motori vahetamine on väga lihtne ainult on vaja võtta vanast motorist esi raam milline hojab mootor ja seotud mootori padjadega ja panna tema uele motorile samale kohale . 407 tagasild saab panna , aga 402 407 esisild ei sobi autole üldse , lihtsam panna 403 408 esisildVostok kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siin. Kui ma tahaks näiteks panna 401-le 408 mootori ja 407 sillad, siis mida peab ümber ehitama?