Karpast ja düüsidest
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Karpast ja düüsidest
Minul on see vaakumvoolikuga jagajasse ühendatud. Kuid küsin samas, kuhu sellest ringiga märgitust nõks vasakule poole toru ühendada? Mul seisab niisama lahtiselt, ja karpa töös anomaaliaid ei esine.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Karpast ja düüsidest
tegelikult see vaskpoolne peaks minema jagajasse .läbi karburaatori hõrenduse juhib jagaja süütenurka vastavalt pööretele. see jutuks olnule aga saab vaakumi stutsist ,mis kollektoril ja ühenduses pidurivõimuga.wax kirjutas:Minul on see vaakumvoolikuga jagajasse ühendatud. Kuid küsin samas, kuhu sellest ringiga märgitust nõks vasakule poole toru ühendada? Mul seisab niisama lahtiselt, ja karpa töös anomaalialid ei esine.
lihtsalt see ökonoomika värk on elektrovaakum klapp ,mis on voolikule kollektorist kuni sinna pildil punase rõngaga otsikuni, vahele pandud. kord andes vaakumit reguleerklapile ,kord sulgedes vaakumi.
Viimati muutis Urukoer, 21 Veebr 2013 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Re: Karpast ja düüsidest
See vasakpoolne toru oli ka sellel masinal jagaja peale viidud, kust see karburaator pärit on. Aga sellelt elektronplokist polnud halli haisugi, torujupp oli ainult küljes. Sellepärast painama jäigi, et kas minul jäi miskit kahesilma vahele või ei olnudki seal midagi.
Audide lainel
Re: Karpast ja düüsidest
http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/tt6%20daaf.pdf
Siin on eesti keeles natuke juttu sellest koos joonistega. Omal punasel sama süsteem peal alles, aga karpa ei mahu. Kolle pealt tulev veekraan jääb ette. Tegelikult on sul nii vana mosse et sellist süsteemi ei saakski sul seal peal olla.
Siin on eesti keeles natuke juttu sellest koos joonistega. Omal punasel sama süsteem peal alles, aga karpa ei mahu. Kolle pealt tulev veekraan jääb ette. Tegelikult on sul nii vana mosse et sellist süsteemi ei saakski sul seal peal olla.
Viimati muutis viirusboy, 21 Veebr 2013 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Karpast ja düüsidest
kõige lihtsam kui ei tea kas see number 17 reguleeritav pöördekruvi on seest ümbertehtud või mitte anda kollektori pealt vaakum ja asi kindel.r384n3 kirjutas:See vasakpoolne toru oli ka sellel masinal jagaja peale viidud, kust see karburaator pärit on. Aga sellelt elektronplokist polnud halli haisugi, torujupp oli ainult küljes. Sellepärast painama jäigi, et kas minul jäi miskit kahesilma vahele või ei olnudki seal midagi.
töötab ka ilma vaakumi ühendamata aga omal kogemus et kui ikka ühendatud siis töö sujuvam.
Re: Karpast ja düüsidest
Pöörduks tagasi selle 06 karpa magnetklapi juurde. Ülevaatusel soovitati sinna mingi relee vahele toppida, et mingist hetkest oleks vool maas, mitte et see käiks koos süütega. On keegi midagi sellest kuulnud
Teiseks, mis peaks olema normaalne kütusekulu sellise karpaga. Hetkel on selline tunne ,et 20l sajale põhiliselt maantee sõiduga. Mootoril on kõik uus süüte süsteem ja karpa targemate meeste poolt reguleeritud, puhastatud ja pärast veel ülevaatus punktis näpitud. Aga neelab palju kütet ja lisaks põhjagaasi puhul poob kinni.
Teiseks, mis peaks olema normaalne kütusekulu sellise karpaga. Hetkel on selline tunne ,et 20l sajale põhiliselt maantee sõiduga. Mootoril on kõik uus süüte süsteem ja karpa targemate meeste poolt reguleeritud, puhastatud ja pärast veel ülevaatus punktis näpitud. Aga neelab palju kütet ja lisaks põhjagaasi puhul poob kinni.
Re: Karpast ja düüsidest
20 liitrit sajale ja maanteel on ikka liiast mis liiast. ma soovitan sul see karpa veelkord üle käia, panna sisse väiksemad düüsid peakanalile ja uuesti reguleerida.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Arvan,et 2kambri düüsid on esimese kambriga vahetusse läinud. Sellest ka lõppkiirusel poomis tunne ja võimalik,et ka lörisemise hääl kostub. Vaakummembraanis võib ka mõra olla, et kui 2 kamber peaks töösse astuma,siis ta seda ei tee...Peeter kirjutas:Pöörduks tagasi selle 06 karpa magnetklapi juurde. Ülevaatusel soovitati sinna mingi relee vahele toppida, et mingist hetkest oleks vool maas, mitte et see käiks koos süütega. On keegi midagi sellest kuulnud
Teiseks, mis peaks olema normaalne kütusekulu sellise karpaga. Hetkel on selline tunne ,et 20l sajale põhiliselt maantee sõiduga. Mootoril on kõik uus süüte süsteem ja karpa targemate meeste poolt reguleeritud, puhastatud ja pärast veel ülevaatus punktis näpitud. Aga neelab palju kütet ja lisaks põhjagaasi puhul poob kinni.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Karpast ja düüsidest
kuidas saada küttekulu võimalikult alla?
endal hetkel karpas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
endal hetkel karpas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Sellise seadistusega nagu sul kirjas jääb 1 kamber lahjaks kütte osas ja hakkab puperdama ning 2 kamber on liiast küttega üle doseeritud ehk rüüpab meeletult ja suurem osa küttest läheb lihtsalt niiöelda toorelt sumpast välja ja peaks ka küünlad tahmama. Teiste sõnadega võib öelda, et sujuvus üleminekul ühe kambri tööst teisele puudub ja see on kütuse kulu suurenemise põhjuseks.SanderV kirjutas:kuidas saada küttekulu võimalikult alla?
endal hetkel karpas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
Pane kamber 1 - 109 või 110 küte, 150 või 157 õhk
Pane kamber 2 - 157 või 160 küte, 170 või 177 õhk
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks