Paneks ka siia natuke jutukest, mis ma vahepeal teinud olen. See Tiigri kevadine saleduskuur tuli balansile üsna palju kasuks. Igatahes polnud enam vaja taha lisaraskuseid panna, sest juhitavus muutus oluliselt neutraalsemaks. Ja lendu tahtis ka minna nagu näha videos
http://www.youtube.com/watch?v=seLhrxn76-g 2:27 ja 4:37 peal
All olid Goodyeari vanad lamellid, mis sõidu lõppedes nägid välja nagu oleks piraajade kätte sattunud.
Edasi on plaanis küljeaknad polükarbonaadi vastu vahetada. Siiani on see jäänud ajanappuse taha, aga talveks on ikkagi plaan asi ära teha - tahaks veel kiiremaks ja paremini juhitavaks. Kuigi jah, eelmisel talvel kehvemini liikuva autoga sai bemme üsna jõhkralt jäärajal lüpstud. Kusjuures naelu oli ka rehvides vähevõitu. Mõnikord ei saanud kohalt minemagi
Igaks juhuks sai soetatud üks SL 150 euri eest. Dokumendid, uus euro number, kaasavaraks igasugu jublakaid (näiteks korralikud pidurikettad koos sadulatega jms). Originaali on palju, aga ... peremees kasutas seda pigem suitsetamistoana. Väärtuslikud asjad tulevad küljest ja ootavad paremaid aegu või peremehi. Muidu kandmik on tugev, aga poritiiva servad kobrutavad ja tagumise stange nurk on paigatud käepäraste vahenditega.
Silmapiiril on veel üks elukas, mille minu abimees tahab tänavasõiduks meisterdada. Ma ei hakka nimetama, millise margiga tegu ja kus asub, kuid huvitavamaks osaks on sisselaskele paigaldatud Solex Mikuni karburaator. Lisaks veel heas korras sisu. Välisosas vaja pisut värvkatet paigata, SL'i alt kiire sild, pööratud veljed (või laiendatud) ja masin nagu muiste ongi valmis.
Ahjaa, täna avastasin ühe tuttava riiulilt arvatavasti Sierra (2,0?) Weberi karpa. Ega see küll nüüd mingi Bierburg ei ole, aga äkki abiks seegi. Igaks juhuks võtsin selle kaasa, puhastan ära ja proovin, mida see teeb.