Karpast ja düüsidest
Re: Karpast ja düüsidest
lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Pane 1 kamber õhk 170 ja 2 kamber küte 157 ja proovi siisSanderV kirjutas:lammutasin enda 01 karpa laiali, seal sees on nii
kamber 1
120/190
kamber 2
140/170, mis sellisest kombinatsioonist arvata... kas peaks äkki õhudüüsid ära vahetama?

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Karpast ja düüsidest
ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Kas ta nüüd max minekuga on , seda on raske öelda, aga parem peaks saama ses osas, et ei tohiks tekkida vahelejätmisi gaasipedaali vajutamisel ehk üleminek esimeselt kambrilt teisele peaks olema sujuvam ja ei tohiks enam rüübata 20 L/ 100km. Iseasi on muidugi mida taga ajad, kas max minekut või ökonoomsust. Kui maks minekut , siis peab vahetama ka muid ülemineku düüse süsteemis ja ka ujuki peab raskemaks tegema, et toide oleks maximaalne suurtel pööretel, et nõelklapp oleks koguaeg avatud....jne jne....SanderV kirjutas:ehk siis 120/170
157/170?
see peaks siis maks minekuga olema vms?

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Karpast ja düüsidest
see
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidulSanderV kirjutas:see
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted


Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Karpast ja düüsidest
no 13 sajale oli suht maks mis kätte sain... mõistuse piires tallamisega, mitte nii et esimesega piirajas koguaeg
aga jah... allapoole saab alati
aga selle seadistusega on maanteel kuskil 9 sajale

aga selle seadistusega on maanteel kuskil 9 sajale
Re: Karpast ja düüsidest
Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kulugapartnermosse kirjutas:No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidulSanderV kirjutas:see
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted![]()

Audide lainel
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Tipptopp !r384n3 kirjutas:Mul samad düüsid sees, keskmine kulu üsna raske jalaga 7.02l/100km, ise rahul kulugapartnermosse kirjutas:No olgem ausad, iga tallamine võtab rohkem kütet kui tavaline sõitmine. Ise olen saanud sellise seadistusega maanteesõidulSanderV kirjutas:see
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
rüüpab mul sul tallamisega 13/100-le linnas
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157 ehk originaalseadistusega 6-8 l/100-le. Võimalus, et tuleks korrigeerida muud auto seaded sul ja sõiduvõtted![]()


Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Karpast ja düüsidest
Karburaatorile lisaks tuleb arvestada ka käigukasti ja tagasilla ülekannetega. Osadel mossedel nagu Iž 2151 ja 2715 on aeglased reduktorid ja piruka/kasti mossel ka minu meelest käigukastis 2 käigu ülekande arv teine. Need kõik võivad ka küttekulu mõjutada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981