viirusboy kirjutas:Olgu polkovnik sulle armuline. Aga ma ei mõista miks mossega parklas raske manööverdada on? Minuarust on autol ju superhea pöörderaadius. Olgu, roolivõim vb on jah takistuseks, aga senikaua kui auto liigub, on ka rool kerge
Praegu on veel oldud armuline Aga vägisi tuleb vist Mossele ÜL ja kindlustus teha, sest järjekordselt andis renault saba. Eks 21. september paistab mis saab, siis SBK läbi
Auto "tuunimine" jätkub. Sai toodud ammu ammu mazda 626/323 esimesed el. akna mootorid. Kiiresti vaadates ei tundunud rasket olevat neid mossele paigaldada. Kunagi, kui aega saab siis proovin peale sobitada. Seniks aga auto seisab.
Kaugelt kaugelt Tapa kaitseväe 250cm aia tagant välja saades, olen ma nüüd lõpuks jõudnud tagasi kodukohta. Punane välk oli seisnud nukralt kuuri all tervelt 11 kuud. Täna oli see pidulik päev, kui tegin kuuri uksed lahti ja sealt vaatas vastu tugeva tolmuall olev, mosse kuju meenutav 2140. Ega ta seal enam kaua seista ei saanud. Tulles olin juba kaasa võtnud piisavalt bensiini ja aku. Esmalt pumpasin bensiini ülesse läbi kuivanud pumba ja peale seda lisasin veel topkat, kuna aku vana ja väeti. Peale seda lendasin juhtpuldi taha niiet tolmupilv üleval ja keerasin võtit. Kõik 4 neegrit hüppasid kohe tööle, üksgi neeger ei olnud nende 11 kuu jooksul plehku pannud. Peale neegrite äratamist sai paar kiiremat tehtud.
kokkuvõtteks- kindlustus olemas 4kuud(16Euri), esi pidurid tahavad ülekäimist ja kässar pingutamist ning olen valmis Haapsalut vallutama ja ÜV ära tegema.
viirusboy kirjutas:Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.
Nägin sind eile kaupsi ees. Haapsalus üldse vähe mossesi näha, isegi Sterni pole enam näinud.
Täna tegin esi pidureid, 4-st üks kolb töötas, ülejäänud olid roostes. See oli põhjuseks miks pidurid peale jäid. Nüüd ootan millal saan uued tolmu katted ja reedel ÜV järgi.
viirusboy kirjutas:Väga vinge. Hakkaski juba üksi igav seal haapsalus.
Nägin sind eile kaupsi ees. Haapsalus üldse vähe mossesi näha, isegi Sterni pole enam näinud.
Täna tegin esi pidureid, 4-st üks kolb töötas, ülejäänud olid roostes. See oli põhjuseks miks pidurid peale jäid. Nüüd ootan millal saan uued tolmu katted ja reedel ÜV järgi.
Enda arust olen küll iga nädal vähemalt kolmel neljal päeval Haapsalus Ja tore et jälle sõitma hakkad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
27151 kirjutas:ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.
Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.
Põhjuseid üsna mitmeid. Mustunud õhufilter, mootoriõli, korrastamatta karburaator ja süütesüsteem, lekkiv väljalase... Kusagil raamatus "Sõiduautod" oli loendatud liiga kõrge Co taseme põhjused.
27151 kirjutas:ÜV käidud aga kahjuks läbi ei saanud. Vigadeks siis kässar ja CH. Düüse kruttisime aga alla ei saanud.
Millest peaks alustama, et CH vähendada? CH oli 2x suurem, kui tohtis. Mootor töötas tühikäigul ka ebaühtlaselt, alustuseks ostan uued küünlad.
Põhjuseid üsna mitmeid. Mustunud õhufilter, mootoriõli, korrastamatta karburaator ja süütesüsteem, lekkiv väljalase... Kusagil raamatus "Sõiduautod" oli loendatud liiga kõrge Co taseme põhjused.
Selge siis. Vahetan õli, küünlad ja filtri ära ning vaatan süüte üle. Karpa peaks olema puhas, alles eelmine aasta tehti suur puhastus seal.
CH on küttuse põlemise efektiivsus ning siis on kindlasti põhjus põlemiskambris, kas küünlad või vale küttusesegu võib olla ka põhjustajaks kolvirõngad, mis kergelt kinni jäänud. vala 98-t paaki ja peaks asi kohe parem olema. mina soovitan segu kuskil 1:10
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.