M 401, 1955, hallarvi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Siis on selge, et lähebki harjumatult palju. Ei mäletanud enam, kuna viimati oli vene tehnika 25a. tagasi endal.

Järgneval pildil siis ventilaatori lülitus ja vee kontroll-lambi lülitus.


Pilt
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas fokser »

Kõik väga vinge! Silma jäi aga sinu teip millega juhtmed isoleerinud oled... see must kilest teip laguneb suht kiiresti ära, seda enam, et seal mootori juures kõigub temperatuur päris tihti. Külmaga muutub hapraks, kuumaga jälle vedelaks. Kasuta tekstiil (riidest) teipi, see peab tunduvalt paremini vastu ja kaitseb sinu juhtmeid tunduvalt paremini. Ma ise ostan seda Ehituse ABC`st, seal müüdav on üks parimaid ning on üksühele lääne autodes kasutatava teibiga. Natukene kehvem on Automaailmas müüdav.
Seda musta isoleeri kasutan ainult joodetud kontaktide isoleerimiseks, mille peale panen veel lisaks tekstiil teibi.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Lauri-L »

Kõige parem oleks termo kahanev rüü, ajad selga, annad kuuma ja tõmbab ilusti juhtmele ümber, ise peamiselt/võimalusel seda ainult kasutangi, teine asi mida olen kasutanud on tavaline pool plastne juhtme kõri, et asi viisakam jääks ja kaitseb ka juhtmeid.

Muidu äge masin ja põhjalikult tehtud !!
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Suur tänu kasulike nõuannete eest.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Nüüd on siis asi niikaugel, et sai uksi ette proovitud ja selgus, et tagumised ei taha tõepoolest kogu ulatuses lahti käia.
Seoses sellega helistasin ARK-i ning sealt peaks nüüd vastuse saama, et kas lubatakse esiuksed pikemaks teha ja auto 2-he ukseliseks ümber ehitada. Loodan, et saab positiivse vastuse. Esiotsa tugevduseks sai pandud 12 mm keermelatt.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas fokser »

Kui ei lubata, siis variant 2 on ukse muutmine... lõikad vastava tüki ukse seest välja ja keevitad selle auto külge.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Lugupeetud fokser, ehk täpsustad natuke lähemalt, et mida sa sellega silmas pidasid. Ega teisiti ju ei saa, kui tuleb esiuksele tükk vahele panna teisest uksest, post tahapoole viia ja tagauksest tükk välja ja see siis sinna taha auku kinni keevitada. Siis ju jääbki 2-he ukseline ja ei tea, kas nad sellisena arvele võtavad?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas SanderV »

ta mõtles vist seda et lõikad tagauksest selle tüki välja, mis hakkab poritiiva vastu käima ja selle keevitad kere külge, ehk muudad tagaukse kuju natuke
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas fokser »

Täpselt nii SanderV...
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Lauri-L »

Uuri kasutaja 401 käest kuidas ta endal uksed käima sai, tal ka ju korralikult laiemaks tiivad tehtud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Vasta