M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Siis on selge, et lähebki harjumatult palju. Ei mäletanud enam, kuna viimati oli vene tehnika 25a. tagasi endal.
Järgneval pildil siis ventilaatori lülitus ja vee kontroll-lambi lülitus.
Järgneval pildil siis ventilaatori lülitus ja vee kontroll-lambi lülitus.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kõik väga vinge! Silma jäi aga sinu teip millega juhtmed isoleerinud oled... see must kilest teip laguneb suht kiiresti ära, seda enam, et seal mootori juures kõigub temperatuur päris tihti. Külmaga muutub hapraks, kuumaga jälle vedelaks. Kasuta tekstiil (riidest) teipi, see peab tunduvalt paremini vastu ja kaitseb sinu juhtmeid tunduvalt paremini. Ma ise ostan seda Ehituse ABC`st, seal müüdav on üks parimaid ning on üksühele lääne autodes kasutatava teibiga. Natukene kehvem on Automaailmas müüdav.
Seda musta isoleeri kasutan ainult joodetud kontaktide isoleerimiseks, mille peale panen veel lisaks tekstiil teibi.
Seda musta isoleeri kasutan ainult joodetud kontaktide isoleerimiseks, mille peale panen veel lisaks tekstiil teibi.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kõige parem oleks termo kahanev rüü, ajad selga, annad kuuma ja tõmbab ilusti juhtmele ümber, ise peamiselt/võimalusel seda ainult kasutangi, teine asi mida olen kasutanud on tavaline pool plastne juhtme kõri, et asi viisakam jääks ja kaitseb ka juhtmeid.
Muidu äge masin ja põhjalikult tehtud !!
Muidu äge masin ja põhjalikult tehtud !!
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: M 401, 1955, hallarvi
Suur tänu kasulike nõuannete eest.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Nüüd on siis asi niikaugel, et sai uksi ette proovitud ja selgus, et tagumised ei taha tõepoolest kogu ulatuses lahti käia.
Seoses sellega helistasin ARK-i ning sealt peaks nüüd vastuse saama, et kas lubatakse esiuksed pikemaks teha ja auto 2-he ukseliseks ümber ehitada. Loodan, et saab positiivse vastuse. Esiotsa tugevduseks sai pandud 12 mm keermelatt.
Seoses sellega helistasin ARK-i ning sealt peaks nüüd vastuse saama, et kas lubatakse esiuksed pikemaks teha ja auto 2-he ukseliseks ümber ehitada. Loodan, et saab positiivse vastuse. Esiotsa tugevduseks sai pandud 12 mm keermelatt.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Kui ei lubata, siis variant 2 on ukse muutmine... lõikad vastava tüki ukse seest välja ja keevitad selle auto külge.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Lugupeetud fokser, ehk täpsustad natuke lähemalt, et mida sa sellega silmas pidasid. Ega teisiti ju ei saa, kui tuleb esiuksele tükk vahele panna teisest uksest, post tahapoole viia ja tagauksest tükk välja ja see siis sinna taha auku kinni keevitada. Siis ju jääbki 2-he ukseline ja ei tea, kas nad sellisena arvele võtavad?
Re: M 401, 1955, hallarvi
ta mõtles vist seda et lõikad tagauksest selle tüki välja, mis hakkab poritiiva vastu käima ja selle keevitad kere külge, ehk muudad tagaukse kuju natuke
Re: M 401, 1955, hallarvi
Täpselt nii SanderV...
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: M 401, 1955, hallarvi
Uuri kasutaja 401 käest kuidas ta endal uksed käima sai, tal ka ju korralikult laiemaks tiivad tehtud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri