Elu ei peagi lihtne olema Aga hullult hea on ikka kui midagi vedada on vaja ja saad garaazist vastava auto välja ajada ja ei pea käruga jamama hakkama. Sellise garaazi juures on ju pidevalt vaja tuua juppe, viia vanarauda ja prügi, tuua küttepuid jne. Kui ära oled harjunud ei kujuta elu ilma taolise "majandusautota" ettegi.kOll kirjutas: Tuletage palun mulle meelde, miks ma selle pirossiga üldse tegelen, endal korralikud Mossed olemas?
IZ 2715 /1983/ - RSK -
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Niiviisi, sellise värdjaga olen nüüd siis hakkama saanud:
Nagu viimaselt pildilt hästi näha, siis sild ei istu nagu õigesti auto all. Seda põhjustavad valesti keevitatud(valesti asetatud ja vale nurga all) klambrid. Jällegi sisseostetud teenus ja osutub täielikuks . Palju see jama maksma läks ei viitsi siia enam kirjutada... aga ei midagi, eks siis tuleb jälle lahti lõigata ja KÕIK ISE TEHA, uuesti!
Sellisesse "asendisse" muidugi auto ei jää, tagaotsa vaja uuesti alla poole saada natu ja esiotsa nii 50-70mm veel kõrgemale.
Ja koos ilmade soojenemisega ajab piross igaastaselt ka värvi
Tänud Martpoiss, iga grammike motivatsiooni kulub praegusel ajal kohe ära!
Nagu viimaselt pildilt hästi näha, siis sild ei istu nagu õigesti auto all. Seda põhjustavad valesti keevitatud(valesti asetatud ja vale nurga all) klambrid. Jällegi sisseostetud teenus ja osutub täielikuks . Palju see jama maksma läks ei viitsi siia enam kirjutada... aga ei midagi, eks siis tuleb jälle lahti lõigata ja KÕIK ISE TEHA, uuesti!
Sellisesse "asendisse" muidugi auto ei jää, tagaotsa vaja uuesti alla poole saada natu ja esiotsa nii 50-70mm veel kõrgemale.
Ja koos ilmade soojenemisega ajab piross igaastaselt ka värvi
Tänud Martpoiss, iga grammike motivatsiooni kulub praegusel ajal kohe ära!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
aga miks ära vahetada talvel sellise kõrgusega jube hea ringi kimada
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Jämeda mustriga rehv alla ja maastikule Kõiksugu Toyota RAV4, Honda CRV-d jt. jäävad kohe seljataha
Ausalt, nii see olekski
Ausalt, nii see olekski
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Kas just päris nii, aga jah... nagu üks uunikute talveralli näitas siis on mosse parema läbitavusega paksus lumes kui mõni tänapäevane "esiveoline". Kõlab küll uskumatult kuid omal nahal sai seda korduvalt kogetud.Edel kirjutas:Jämeda mustriga rehv alla ja maastikule Kõiksugu Toyota RAV4, Honda CRV-d jt. jäävad kohe seljataha
Ausalt, nii see olekski
Üks mosse maastur kuluks ära küll siia
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Tehasest oleks võinud säärane auto juba 4x4 veoga olla.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
aga mosset on ju olemas 4x4 veoga, muidugi 403 baasil.MAZ kirjutas:Tehasest oleks võinud säärane auto juba 4x4 veoga olla.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
See M407(mitte M403) baasil tehtud M410 on kõigile teada asi aga miks ei võinuks tehas teha 412 baasil 4x4 mudelit? Selline 4x4 veoga pirukas oleks olnud paljudele hea abimees ja väheke villise aseaineks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Kui nüüd väga täpseks ajada siis 402/407 baasil. Ehk siis M 410 / M 410 NMAZ kirjutas:See M407(mitte M403) baasil tehtud M410 on kõigile teada asi aga miks ei võinuks tehas teha 412 baasil 4x4 mudelit? Selline 4x4 veoga pirukas oleks olnud paljudele hea abimees ja väheke villise aseaineks.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
M402 jäi mootor vist liiga nõrgaks ja sellepärast tehti 407 jõuallika baasil neid 4x4 veolisi. Aga juttude baasil väga vastupidavad autot ei olnud.Urukoer kirjutas: Kui nüüd väga täpseks ajada siis 402/407 baasil. Ehk siis M 410 / M 410 N
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981