Karpast ja düüsidest
Re: Karpast ja düüsidest
Mul tekkis selline küsimus, et kas K126 düüside mõõdud peaksid ühtima teiste karburaatorite möötudega? Endal olid nood numbrid nende peal oluliselt suuremad.
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: Karpast ja düüsidest
ABI kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, et kas K126 düüside mõõdud peaksid ühtima teiste karburaatorite möötudega? Endal olid nood numbrid nende peal oluliselt suuremad.
Et kas 126 ja DAAZ düüside mõõdud samad? Ei kindlasti mitte.
Re: Karpast ja düüsidest
Mis K126 õhu ja kütuse düüside möödud võiks olla, et saada parajalt madal küttekulu ja norm kiirendus säiliks?
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: Karpast ja düüsidest
sa saad ühe neist, aga mitte mõlemaid.
kui ma maale juhtun, võin oma 126 pealt vaadata, mis mul sees on. Sest trassikulu jäi sinna 7 kanti, kiirendus väga uimane ka polnud, hetkel kirjutan selle seismise arvele...

kui ma maale juhtun, võin oma 126 pealt vaadata, mis mul sees on. Sest trassikulu jäi sinna 7 kanti, kiirendus väga uimane ka polnud, hetkel kirjutan selle seismise arvele...
Re: Karpast ja düüsidest
küsiks siis vähe lolli küsimuse, mida need küljepealsed düüsid teevad?
Re: Karpast ja düüsidest
tühikäigu ja ülemineku düüsid.
Re: Karpast ja düüsidest
hakkasin mina 2140 karpat remontima ja tekkis paar küsimust... nimelt oleks vaja teada teise lööri otsa, ehk siis kuhu hoovastik kinni käib, selle järjekorda teada ja kuidas see vedru sinna käib... siis oleks vaja teada kas põhja ka kere vahele käib 2 tihendit ? sest rem komplektis kaasas vaid 1... ja kuidas pärast ühendada vaakumvoolik jagajasse... kummale ette panna pime ja mida regullib see toruga jublakas küljepeal mida saab keerata ja kuidas ta sätitud peaks olema..
Re: Karpast ja düüsidest
ei hakanud uut teemat tegema.
Sain Azlk 412 1973 pealt karburaatori K126H aga sellel on tavalise K126H versioonile lisaks veel selline embleem:
välisel vaatlusel leidsin ainult 2 erinevust : K126H "3" on ühele bensiini õhutusaugule hoopis2 auku.
ning lisaks on tooreklapi küljes mingisugused 2 miniklappi. (vasakpoolne on tavaline K126H Iz 412 peal.)

K126H "3" altpoolt kaant:

Sain Azlk 412 1973 pealt karburaatori K126H aga sellel on tavalise K126H versioonile lisaks veel selline embleem:

välisel vaatlusel leidsin ainult 2 erinevust : K126H "3" on ühele bensiini õhutusaugule hoopis2 auku.
ning lisaks on tooreklapi küljes mingisugused 2 miniklappi. (vasakpoolne on tavaline K126H Iz 412 peal.)

K126H "3" altpoolt kaant:

valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: Karpast ja düüsidest
see embleem tõestab et karpa auto enda oma kuna väljalaske aasta sama mis masinal ehk siis aasta 1973
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Karpast ja düüsidest
aga täht ja muud tähised? ma ise mõtlesin,et mingi K126H säästu versioon.moskiito kirjutas:see embleem tõestab et karpa auto enda oma kuna väljalaske aasta sama mis masinal ehk siis aasta 1973
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan