lepime kokku, et ma käin seal ära, uurin ja hõikan maha. Uurin sulle siis ekstra liistusoonega ka.. Muidu, tänud vihje eest, Jossuviirusboy kirjutas:Mis see mõistlik hind seal oleks? Omal oleks vaja tervet ringi ustele, pagass ja aknad. Soovitavalt liistuvaoga.Jossu kirjutas:Kõik tihendid saad Tartust Mekre poest Raatuse ja Jaama nurgalt, nii ukse kui akna ja täiesti mõistliku hinnaga.
Muidu kod. Peeter, kelle Mosse Tartus ühes töökojas sai turgutustöid (Gustavi eks), siis Peetri juures käisin veel eile õhtulgi ja tegin kiire arstitöö karbussi kallal (vähendada seda röögatut kütusekulu) ning tuli tunnistada starteri jonnakust. Aga Peeter pakkus lahkesti oma masina vanu klaasitihendeid, et noh, ilma liistusooneta tihendeid saab ka temalt, usun, et päris soodsa numbri eest.
Eks ta ole jah, oma hoole all hoitud asja on ikka raske näha lahkumas, samas sai Ristole lubatud, et kui isu tuleb mosse lõhna nuusutada ja rooli keerata, siis ta teab, kus võti ripub.
Esimese asjana sai ka tehtud võtmekoopiad, et üks ja ainus võti ei jääks üheks ja ainsaks. Sest see võti on juba päris vana ja paindes ja iga hetk valmis aktiivse käivitamise juures murduma.
Nagu siis viimaselt pildilt näha, SL'i kanginupu asendasin mudelikohase nupuga. Seega on üks üleliigne SL'i nupp juba olemas. Kuskil hea otsimise peale, peaks kapis olema ka GAZ-51 nupuke.. kämblasuurune..
Oh jah, raske on olla nüüd oma uuest hoolealusest eemal. Niipalju uusi mõtteid.
Sai juba eelmisel kuul valmis varutud ka kõik mootoritihendid, ka see sai uhkelt garaaži seinale riputatud.
Esimese asjana tuleb ära teha ka tagaluugi hinged. Õigemini need hakkavad luugi küljest lahti rebenema, vaja veidi elektroodi näidata. Parempoolne nurk on juba päris üleval ja idavirust tulles oli kerge kartus, et äkki võtab tuule alla, aga ei miskit.
Nagu ütlesin, siis esmatähtis on see passi templi saamine. Edasine on juba kökimöki.
Esimese asjana muidugi oli imestus, et pole elus sõitnud 4x trummelpiduriga, siis päris hästi toimis see kombinatsioon ka peale mitut pikka pidurdamist.