Ei jäänud silma korralikku "kässari" timmimise teemat.
Kellel on millised kogemused ja millega arvestada?
Omal mul on see ettevõtmine tulemas, on's mossel mingi oma eripära ka?
Seisupiduri reguleerimine.
Re: Seisupiduri reguleerimine.
väga lihtne.. keera mõlemad trumlid ekstsentrikust niipalju peale et vaikselt hakkavad vastu käima, pinguta trossid eest ära ja võtavad niiet plokis asfladil...
Re: Seisupiduri reguleerimine.
no johhaidii.. tegelt ka nii lihtne ongi?
Krt ma näen siin krdi Seatidega ränka vaeva, et peale trosside vahetust paika saada ja neil on igast imevigurid automaatsed seadurid, millest pole ikka muhvigi kasu pärast stendis...
no enda kaitseks võin öelda, et ühelgi Ladal ei pidanud pidureid näppima ja seetõttu on venelase lahendus teadmata. Seda teadsin küll jah, et suht lihtsalt tehtav...
Tänud Sander.
Krt ma näen siin krdi Seatidega ränka vaeva, et peale trosside vahetust paika saada ja neil on igast imevigurid automaatsed seadurid, millest pole ikka muhvigi kasu pärast stendis...

no enda kaitseks võin öelda, et ühelgi Ladal ei pidanud pidureid näppima ja seetõttu on venelase lahendus teadmata. Seda teadsin küll jah, et suht lihtsalt tehtav...
Tänud Sander.
Re: Seisupiduri reguleerimine.
Enne ekstsentrikute reguleerimist tuleb trossid põhja alt vabaks lasta ja trumli sees olevad hoovad,mille otste külge trossid kinnituvad,liigutada võimalikult tagumisse asendisse vastu tagumist piduriklotsi,siis regulli ekstsentrikud ja seejärel trossid põhja alla kinni,liiga pingule ei tohi trosse vedada,kuna koormaga sõites liigub tagasild tagavedrude geomeetria tõttu pisut tahapoole ja liiga pingul trossid veavad pidurid peale.
Re: Seisupiduri reguleerimine.
Lisaks veel latt, mida eelpoolmainitud hoob toetab, toda saab teist pidi pöörata kui trumlid või katted kulunud. Kuid vahest ei piisa sellestki: omal ei sobinud ei üks ega teine asend ning seega tegin piduriklotsi sees olevaid sisselõikeid sügavamaks et reguleering paika saada.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977