ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Tagumiste amortide lugu lihtne, kasutada saab Ford Galaxy, VW Sharan, Seat Alhambra esimese põlvkonna tagumisi amorte. Alumine kinnitus tuleb asendada jämedama poldiga silla küljes ja tehtud ongi.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
üüü.. see alhambra jutt hakkab mulle juba meeldima..
ei vedrud on terved, lihtsalt tagaots õõtsutab liigselt ja kuskile ära parkides on ikka näha, et ratas tahab rohkem koopas olla... tundub, et on ka õliamordid, mõlemal pool on nad niisked juba parajalt..
ei vedrud on terved, lihtsalt tagaots õõtsutab liigselt ja kuskile ära parkides on ikka näha, et ratas tahab rohkem koopas olla... tundub, et on ka õliamordid, mõlemal pool on nad niisked juba parajalt..
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
mis moodi sa seda polti seal asendad, sa pead seal kammitsa ära vahetama sest see kõik ühes tükkis.vilukas kirjutas:Tagumiste amortide lugu lihtne, kasutada saab Ford Galaxy, VW Sharan, Seat Alhambra esimese põlvkonna tagumisi amorte. Alumine kinnitus tuleb asendada jämedama poldiga silla küljes ja tehtud ongi.
usu mind, seal on vedru pooleks. amortides seal viga ei ole et rattas koopas istub. sedasi, auto all visuaalselt sa seda reeglina kindlaks ei teegi, väga harvad juhused. Selleks pead vedrupakki alt ära võtma ja laiali kiskuma, mis reeglina omakorda tähendab uut tsentripolti (sobib keermelattist tehtud) ja ka uut vedru.mario kirjutas:üüü.. see alhambra jutt hakkab mulle juba meeldima..
ei vedrud on terved, lihtsalt tagaots õõtsutab liigselt ja kuskile ära parkides on ikka näha, et ratas tahab rohkem koopas olla... tundub, et on ka õliamordid, mõlemal pool on nad niisked juba parajalt..
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Mina lõikasin selle originaalpoldi ära ja puurisin sobiva ava. Eestpoolt uus polt sisse ja keevitusega täpp peale.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Alati ei pruugi vedru katki olla,vahel lihtsalt väsib üks vedru kiiremini kui teine,aga selles on Moskiitol õigus,et auto kõrgust saab seada ainult vedrudest(nt. uued vedrud või vedrulehe lisamine ja vähekulunud vedru puhul ka pinnimine),amordi vahetusest siin abi pole,amordi ülessanne on auto stabiilsuse tagamine sõidul.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
tiiga kõnõlõ nigu sainaga...
ma üteli, et vedru ummava tibintobin.. mul siiski amordi probleem, mitte vedrud.. autoinseneriks ma ei õppinud ilmaasjata, et teiega siin vedrupaki timmimisest jutella.. no see jäi muidugi mainimata, et pagassis on praegu ligi 40 kilo lisaraskust, aga sellest see hüplemine tingitud ongi, et idavirust tulles on enne jõgevat Laiuse mäest alla tulles maruvinge batuut, mis mosse päris närviliseks tegi...
ma tahan natuke rohkem stabiilsust anyway ja noh, uued amordid on ikka uued amordid...
tagasilla puhul on seal ruumi mängimiseks küll ja küll, saab panna vajadusel mitu panhardi varrast ja amordidki teise koha peale kinnitada, kui tarvis, silla vetrumise geomeetria nurk ei muutu oluliselt..
aga nuh, jaanipääv on nagunii, järgmine nädal on aega süveneda asjadesse..
ma üteli, et vedru ummava tibintobin.. mul siiski amordi probleem, mitte vedrud.. autoinseneriks ma ei õppinud ilmaasjata, et teiega siin vedrupaki timmimisest jutella.. no see jäi muidugi mainimata, et pagassis on praegu ligi 40 kilo lisaraskust, aga sellest see hüplemine tingitud ongi, et idavirust tulles on enne jõgevat Laiuse mäest alla tulles maruvinge batuut, mis mosse päris närviliseks tegi...
ma tahan natuke rohkem stabiilsust anyway ja noh, uued amordid on ikka uued amordid...
tagasilla puhul on seal ruumi mängimiseks küll ja küll, saab panna vajadusel mitu panhardi varrast ja amordidki teise koha peale kinnitada, kui tarvis, silla vetrumise geomeetria nurk ei muutu oluliselt..
aga nuh, jaanipääv on nagunii, järgmine nädal on aega süveneda asjadesse..
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Kuna küsimuse esitasid sa ju auto kõrguse seadmises(auto on seistes juhi külje poole viltu),siis siin ongi ju tegemist vedrude teemaga, stabiilsus(õõtsumine-hüplemine sõidul)on amortide teema.Kena jaani!
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
no mul on pagassis praegu mingi 150kg lisaraskust ja ei hüple midagi
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Fukk, rsk, mõtlesin nv garaazi üle vaadata, ehk leiab sulle ka miskit. Tulemus oli see, et võti murdus tabalukku ära ja oligi kööga. Nüüd peab hakkama ennast sinna sisse leiutama, kuna seatikul hakkab õlivahetus ka peale pressima.
Peab proovima kas luku läbi puurima või relakaga viisakalt lähenema. Oleks masohistlikud kalduvused, siis võtaks rauasae...
Ma täitsa mõtlen, kas saab enne garaazi sisse kui mendid kutsutakse või mitte. Võib päris huvitav vaadata olla kui miskid sepad silmad ruutus peas tabalukku eest ära saevad.
Peab proovima kas luku läbi puurima või relakaga viisakalt lähenema. Oleks masohistlikud kalduvused, siis võtaks rauasae...
Ma täitsa mõtlen, kas saab enne garaazi sisse kui mendid kutsutakse või mitte. Võib päris huvitav vaadata olla kui miskid sepad silmad ruutus peas tabalukku eest ära saevad.
Pole seal miskit pooleks.moskiito kirjutas:usu mind, seal on vedru pooleks. amortides seal viga ei ole et rattas koopas istub. sedasi, auto all visuaalselt sa seda reeglina kindlaks ei teegi, väga harvad juhused. Selleks pead vedrupakki alt ära võtma ja laiali kiskuma, mis reeglina omakorda tähendab uut tsentripolti (sobib keermelattist tehtud) ja ka uut vedru.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
kus sa selles kindel oled et ei ole?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.