AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

nii uus anomaalia, oli sinna vahele tekitatud 3 juhtmeline pikendus... võtsin selle vaelt ära nii et otse( seal kojameeste juures oli 6ne, kõiki topelt, 2l vool pealt (roheline ja kollane ning mustal voolu pole) kui ühendada otse, siis kojamehed töötavad kõigis lüliti asendites :D ja nuppu vajutades pritsib ja kojamehed töötavad samal ajal.

kui aga ühendada must ja roheline ja kollane kokku hakkavad kojamehed tööle, kui tuua aga + kuskilt mujalt musta hakkab pritsima :D



EDIT:
uurisin seda kuidas on juhtmed kojamehe mootori külge ühendatud... vaatasin 1 vanat ja seal tundus samamoodi, kui keegi teab öelda kas see vale v õige siis andke teada.

nii pistu juhe- kojamehe küljes olevad juhtmed
must-mass
roheline-mootori roheline
kollane-mootori lilla
mootori kollane kuskil üksi
ja lilla, mis tuleb otsevool ka eraldi klemmi küljes

ehk siis nii
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kuigi loogiline oleks nagu värv värvi ühendada, aga nii on mul kõigil kolmel süsteemil ühendatud olnud
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Edel »

Et olen hetkel Mossest suht kaugel siis ei saa vaadata, kuidas minul kojameeste ja lüliti vaheline ühendus on aga meenus, et mul on kodus üks varusüsteem olemas. Otsisin välja ja tegin mõned pildid. Pole teada, kas see süsteem ka töökorras on, pole olnud juhust proovida.
Nüüd siis näen, et kojameeste lüliteid on olemas 2 erinevat. Sul on ilmselt 3 juhtmega, mina olen näinud sellist, kus tuleb punt juhtmeid välja (minu omadel on kõigil sellised olnud). Lülitid http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/103183191/
Üldisem vaade http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/103183201/
Ajami mootoril juhtmed http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/103183207/
Sama süsteemi lüliti http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/103183185/ Seal on lüliti jutmetega otse mootori küljes, teissugustel lülitil käib pistik vahele ja tollel on lisaks juhtmepundile ja 2 vabat klemmi lüliti taga.
Ehk on abi.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ei olnud abi, mul üldse veel mingi 3 sorti lüliti... ühendasin nad nii nagu selle 3 juhtmega variandi süsteem, aga endal on kuuega...+ veel eraldi pesuvedeliku pump...
esimene pilt, lüliti, teine pilt, pistik mis tuleb kojameestest
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

andsin alla, panin ka värvid omavahel ja siis ei teinud plõksugi.. kuigi ikkagi rohelisel ja kollasel olid voolud peal... ei tea.. panin vana moodi tagasi ja pesuri eraldi lüliti alla hetkel
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas viirusboy »

Leidsin midagi oma vanast pildikogust. Ehk on abiks
Pilt
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

no hetkel samamoodi ühendatud... äkki siis lüliti pees?
mis kõige naljakam oli see et panin originaalpistikud omavahel, siis töötas kõikides asendites ja sama kiirusega :D
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas viirusboy »

SanderV kirjutas:no hetkel samamoodi ühendatud... äkki siis lüliti pees?
mis kõige naljakam oli see et panin originaalpistikud omavahel, siis töötas kõikides asendites ja sama kiirusega :D
Võimalik. Proovi mingi teise lülitiga, kui sama teema, siis peab ikka elektriga jamama. Idee poolest peaks esimene naks aeglane ja teine kiire olema. Ja lülitit alla vajutades peavad kojamehed ükskõik mis lüliti asendis kiirelt käima ja vesi peab ka pritsima. Mul peaks kuskil neid lüliteid olema. Oma autol on selline, kus juhtmed tulevad küljepealt välja ja mingid 2 lisaklemmi on veel.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kuestioooon, kas käigukasti simmekat saab väljastpoolt vahetada, ilma et kasti peaks maha võtma, või tuleb see seestpoolt kuidagi kätte saada?
Samuti käigukasti padja kohta küsimus, kast peaks ikka täiesti kummi peal istuma ? Hetkel vist nii ära vajunud et hoiab kasti tala peale juba metall metalli vastu
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

millist simmerit mõtled? kui seda mis saba küljes, siis seda saab maas ka vahetada. kui seda mis käigukasti koja küljes, siis selleks pead kasti maha võtma.
jah, käigukast peab toetuma täielikult kummi peale, kui ta toetub juba vastu tala, siis on padi läbi ja see tuleb välja vahetada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta