AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 408, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA

Postitus Postitas stern100 »

canyondrift kirjutas:Radika vahetad sellel välja või jätad sama? Jahutusribid muidu peaksid ikkagi paljad olema, mitte värvikihi all, võib tekkida jahutusprobleem :uhoh
mulle tundub küll et kruntimise ajal oli "katik" kinnises asendis, ehk ribid ei ole värviga koos ;)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA

Postitus Postitas randoA »

radikas ja ribid läevad vahetusse.ribid on nagunii igatpidi kõberad ja räsitud.seega ei hakanudki neid kinni katma.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408, AZLK 2140SL , randoA

Postitus Postitas randoA »

Oeh, minu teema ka naa unustuse hõlma vajunud...
Vahepeal kaootilised muutused toimunud...
Mossesi on alles mul ainult 2, või õigemini poolteist.408 on ju ideeliselt sõitev, aga et ka legaalne oleks....selleks peab palju vaeva nägema.Ja lahtivõetud SL ootab ikka paremaid aegu, mis loodetavasti peaksid nädala-kahe pärast saabuma.
Punase SLi müüsin ma maha.Põhjus lihtne- nii pehme et 4ja ust korraga lahti teha ei tohtinud.Tagauksed enam inimlikult kinni kah ei käinud.
Kombi lahkus kah, vahetuses jeta vastu, mis osutus ka parajaks raipeks, aga ikka parem kui kombi.
Jeta sai müüdud ning ostetud jäärajale üks mosse.Kogematasel kombel osutus selleks 85nda SL, kust saan enda omale nii mõnegi jupi.

Vahepeal ostsin meeltesegaduses sigulli omale, kuid nüüd tahaks teist ikka mosu vastu vahetada...

Egas rohkem polegi.Kevad käes-prooviks beezi ratastele saada.Saaks veel mootorid ja jutud kah peale,oleks kohe omadega mäel.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408, AZLK 2140SL , randoA

Postitus Postitas randoA »

Niisiis....vahepeal mossetuhin jälle peale tulnud.Sigullist loobusin, üks sõber leidis et tal on seda rohkem vaja ning saavutasime kokkuleppe.See sõidab nüüd tema käes.
Kuna mul sõitvat mosset nagu ei olegi, aga hing seda väga ihkas, siis ühel päiksepaistelisel pärastlõunal, mil rõdul peesitasin ja netis surfasin, jäi pilk peatuma 75nda aasta 412l, hind oli inimlik.Ainsaks miinuseks dokude puudus.Aga see mure ka lahenduse leidnud.
Egas midagi, kohe helistasin, uurisin kas mosu alles.Pidi täitsa alles olema.Kiire kõne sõbrale, volvole hääled sisse, veokolmnurk peale ja tallinna poole ajama...4 tunni pärast saabusin mossega koju.
müüja oli väga muhe härra, rääkis pikalt ja laialt kuidas tema end jawaga sodiks sõitnud ja kavrossil raami pooleks hüpanud.rääkisn tallegi oma tegemistest ja mossehobist ning üldse huvist tehnika vastu. hinnagi saime kaubeldud väga meeldivaks.
Lähemal uurimisel selgus, et keret üsna kapitaalselt keevitatud.Vahetatud karbid, nii sisemised kui välimised, uued tungikohad, tehtud poolraamid eest taha, täies pikkuses ja siit sealt veel palju kohti ära tehtud, tänu millele on kere vägagi heas seisus ning läbiv rooste pea et puudub.
Tegin teisele veel survepesu, täitsa korralik teine.Ehhki ülevärvimist tahab saada.
selgus ka kurb tõsiasi, et mootor on surnud, 3ndas pütis survet ei ole ning tuleb taha ainult põhjagaasiga.egas midagi, jäärajaks ostetud mosse sai ammu utiili saadetud ning mootor seisis garaagenurgas. 3 tunniga oli mootor vahetatud.Orginaalis peaks olema tol autol peal vist 408 mootor, kuna k.kast on 408 oma ning ka kardaan ja ilmselt ka tagasild.
täna viisin mootirvahetuse lõpuni, auto sõidab ja toimib igati korrektselt


Sli kere olen ka vahepeal teinud.Põhi on möglatud, sillad all ja mootor peal.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Vasta