IZ 412IE 1978 Tanello2
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Proovisin ka, kuid mis selgus oli see, et kummagi minul oleva vanatüübi Iz Kombi (aastad '79 ja '80) juhiuksi ei saa lukustada seestpoolt. Seda takistab salongis oleva lingi taga lukumehhanismis üks tihvt, mis ei lase uksel lukku minna. Kui see sealt eemaldada peaks saama ka seest ukse lukku.
Pildil: vasakul on juhiukse ja paremal kunde ukse lukud (vasakul tihvt märgitud rohelise noolega)
Pildil: vasakul on juhiukse ja paremal kunde ukse lukud (vasakul tihvt märgitud rohelise noolega)
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
vahepeal sain oma võtmeid uuendatud,kahjuks on süütevõtmeks nüüd debiilse kujuga AZLK,mille kasutamine on ebameeldivalt ebamugav
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
ole õnnelik...
Minu omal on samasugune nagu sinu pildil teise veeru alumine, kollane võti.. Võtmemees ütles, et liigselt kulunud ja raske kopeerida.. Et siis ma otsin omale pigem uue luku koos uute võtmetega..
Minu omal on samasugune nagu sinu pildil teise veeru alumine, kollane võti.. Võtmemees ütles, et liigselt kulunud ja raske kopeerida.. Et siis ma otsin omale pigem uue luku koos uute võtmetega..
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Kui mulle ka esimesel korral ära öeldi siis ma mõtlesin ka uue luku ostmisele,kuid jah hetkel on ok.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Azlk mossedel selline ju üldse ukseluku oma. ei kujuta ette kuidas sellega autot käima on keerata..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
sa ei kujuta ette kui tüütu see on,lukuauku pane nagu 15 polti läbi nõela pea,ning keeramisel jäävad teised võtmed ette.viirusboy kirjutas:Azlk mossedel selline ju üldse ukseluku oma. ei kujuta ette kuidas sellega autot käima on keerata..
aga nüüd võtan ma tagasi oma kõik sõnad mis krd olen rääkinud et minu auto deforseeritud mootori saab käima ainult hotstarteriga,ma ei tea kas 8 kuud seismist mõjus autole hästi,aga täna kell 15:25 tõmbasin toore peale ja esimesest keeramisest läks käima nagu naksti,ainult sidur vajas korras karmi kätt.
siin ta on ,mu kullatükk on pärast 8 kuud talveund jälle Eesti taeva all!
väikene test ka peale vaja monteerida,juhipoole H4 sokkel ja kunde poolele restaureeritud vanakopsik,vt siis kuidas see mõjub kui ma öösel sõidan....
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 (avariiline ) tanello2
Laupäev 06.juuli 2013 kell 11:30 soojendasin mootorit ülesse oli aeg minna sõbrale 12km kaugusele järele ning viia ta sõbra sünnipäevale,kuhu ka mina pidin minema,poolel teel tagasi kell 13:30,möödudes minu koduteeotsast ei osanud mu sõber mu telefoni musterkoodi sisestada milleks oli täht S,niisiis üritasin haarata telefoni järgi mis oli tema käes,ning näidata seda mustrit talle,10 sek hiljem peksid puuosad vastu esiklaasi ja me lendasime 80km/h kiirusel vastassuuna vööndis olevasse kraavi ,ning lõpuks pärast 50m võpsikut rammides jäi auto madala kiviaia otsa seisma,esimesest reaktsioonist lülitasin välja mootori ja ronisime autost välja,siis ühendasin lahti aku ja hakkasime hindama kahjusid,sest alguses tundus et vb saab auto omal jõul veel tee peale tagasi,kuid uurides lähemalt seda teekorda millest kõigest me üle sõitsime me saime väga kiirelt aru et auto on omadega kööga.Kuna õnnetus juhtus just 100-200 m mu kodu teeotsast,siis kutsisin kodust traktori järele ja sikutasime auto kiviaia otsast alla,õnneks oli see aed hooldamata ja päris maalähedane.auto ümbrust uurides selgus et me sõitsime suure puu ja suure kivi vahelt läbi millel mõlemalt poolt jäi autole 15 cm vaba ruumi,seega kõige hullema asja otsa me ei põrutanud.tänu taevale et me kinnitasime turvavööd ning sõber kes varem polnud sõitnud isereguleeritavate vöödega,tegi seda ütlemata enne teekonna alustamist sest lõpus oli tunda kuidas vööd tõesti toimisid.20 min pärast avariid jõudis ka sündmuskohale sünnipäeva laps ja sõber kellega me oleksime mosse suvetuurile läinud,autost oli kõigil kahju.Siinkohal on lool väga selge sõnum:mitte kunagi ei tasu roolis olles isegi telefoni mitte haarata,sest 10 sek hiljem võid sa juba kraavis vedeleda.Koduhoovis selgus ka et esisild on täitsa kõver ja vakab välja vahetamist,õlid mootoris ja käigukastis õnneks püsivad sees ning mootor töötab hästi,kõigehullema töö tegigi esisild ja vasak esimene nurk.
tagumine ratas
selle sama sildi talunaine tuli oma kodust välja kärina peale,ning aitas meid auto ümbruse puhastamisega,et saaks selgema
pildi kuidas auto kätte saada.
[img]http://www.fotod.ee%20/images/ta/80ddb81e26d21283130725254e7e8381.jpg[/img]
õnnetusest hoolimata tuleb rahvuslipp kõrgel hoida!
järmine päev kodus:
tagumine ratas
selle sama sildi talunaine tuli oma kodust välja kärina peale,ning aitas meid auto ümbruse puhastamisega,et saaks selgema
pildi kuidas auto kätte saada.
[img]http://www.fotod.ee%20/images/ta/80ddb81e26d21283130725254e7e8381.jpg[/img]
õnnetusest hoolimata tuleb rahvuslipp kõrgel hoida!
järmine päev kodus:
Viimati muutis tanello2, 08 Juul 2013 19:25, muudetud 1 kord kokku.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
järgmine kord targem, eks esimene mosse läheb ikka aia taha... endal esimene mosse lõpetas nii..
http://www.upload.ee/image/3429896/037.JPG
http://www.upload.ee/image/3429896/037.JPG
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Paistab,et see aasta on millegi pärast mossemehi avariidega õnnistatud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
pole ilmaasjata vaja teistele oma telefoni anda
ma ei vasta oma kõnesidki sõidu ajal, rääkimata selle niisama hoidmisest...
sõber hakkab nüüd sulle autot kinni maksma selle eest?
jõudu ja jaksu - tundub, et veel on päästetav...
ma ei vasta oma kõnesidki sõidu ajal, rääkimata selle niisama hoidmisest...
sõber hakkab nüüd sulle autot kinni maksma selle eest?
jõudu ja jaksu - tundub, et veel on päästetav...