K:Mossele sissepritse.
Re: K:Mossele sissepritse.
Neid pumpasid on ka erinevaid varjante ja ega nad nüüd nii kergelt õhku ka ei lenda .Kunagi aastaid kümme tagasi sai pandud opel rekordilt võetud boschi pritse ja pump sai võetud opel vectra A alt ja otse vahele pistetud vahetult enne paaki.Tagasivool sai ainult juurde veetud,muud nagu paagi juures ei muutnud.Pritse peale kompunnimise ja käimapaneku kohta ärge küsima hakake kuna sellest palju aega möödas ja oli ka üks asjaarmaastaja kes abistas.Lisada võin veel ehk niipalju,et sisselaskekollektor sai veits ümber tehtud ja pihusti augu puuritud.Aega kulus selle asja peale 2 nädalavahetust ja asi toimis edukalt.Mosse saatus oli see,et üks jobu sõitis puka-otepää vahelisel teel kurvist välja ja auto põles lõpuks maha
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: K:Mossele sissepritse.
Lisapump, põhipump ? L- Jetronicul näiteks ongi üksainus pump, mis asub paagi kõrval ja lööb kütuse ette. Ees on rõhuregulaator, mis laseb üleliigse kütuse tagasi. Mootori küljes olev mehaaniline pump jääb pritsungi puhul üldse mängust välja, milleks kaks pumpa, ega ta diisel pole?
Re: K:Mossele sissepritse.
Gun kirjutas:Lisapump, põhipump ? L- Jetronicul näiteks ongi üksainus pump, mis asub paagi kõrval ja lööb kütuse ette. Ees on rõhuregulaator, mis laseb üleliigse kütuse tagasi. Mootori küljes olev mehaaniline pump jääb pritsungi puhul üldse mängust välja, milleks kaks pumpa, ega ta diisel pole?
Just nimelt jääbki üks ainus pump.Ja see L-jetronicu süsteem tegelikult suhteliselt lihtsa ehitusega ja kel raha vähe siis alustuseks ideaalne katsetada.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: K:Mossele sissepritse.
See mehaaniline jääb isegi karburaatori jaoks väheseks. Umbes 6 aastat tagasi loobutud sellest.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: K:Mossele sissepritse.
Ei jää! Meie esimene Mosseliigaelukas 21406 suutis täie tulega neelata 40 sajale. Väheandev pump sellist hulka kütet bensiini- ja õhusegajasse ei suudaks ajada. Sa tahad öelda, et pritsungi jaoks peaks rohkem minema?Tiit kirjutas:See mehaaniline jääb isegi karburaatori jaoks väheseks. Umbes 6 aastat tagasi loobutud sellest.
Aga reaalselt on see üks vähetootlik lüli küll.
Re: K:Mossele sissepritse.
Pigem on asi selles, et see ploki küljes rippuv julla ei löö piisavalt kõrget survet üles kui pihustitele vaja oleks. Kollektori peal oleva tomatipurgi jaoks pole suurt rõhku vaja ja sel juhul tootlikkusest piisab.Neeme kirjutas:Ei jää! Meie esimene Mosseliigaelukas 21406 suutis täie tulega neelata 40 sajale. Väheandev pump sellist hulka kütet bensiini- ja õhusegajasse ei suudaks ajada. Sa tahad öelda, et pritsungi jaoks peaks rohkem minema?Tiit kirjutas:See mehaaniline jääb isegi karburaatori jaoks väheseks. Umbes 6 aastat tagasi loobutud sellest.
Aga reaalselt on see üks vähetootlik lüli küll.
Re: K:Mossele sissepritse.
Jutt oli lihtsalt karburaatorist, et kas selle jaoks jääb väheseks. Pritsungi tarbeks on kindlasti midagi hulga jõulisemat vaja.