nii, nüüd olen lõplikult saanud avariikurbusest üle ning aeg on hakata taastama seda, mille ma suutsin puru sõita.
22.10.13 Garaaž on igasugust sodi täitsa täis,õnneks olen ma öö inimene ning hakkasin kell 00:10 kola garaazist välja vedama 100 m kaugusel asuvasse ehitusjärgus olevasse saunamajja,seal ei sega see kola kedagi.
Käisin kähku Tallinnas ära,ostsin garaazile võimsama luku ette,ei või kunagi teada.
23.10.13 kell 18:30 ajas naabrimees oma ENSV põka pöördesse ja mosse vinnamine vanast kuuriboxist tühja garaazi võis alata,vahemaad oli 200 m aga see on maa mida inimjõud läbida ei suuda.
3 kuuga oli rehv tühjaks läinud.
siis tuli oodata kuni kell saaks 19:45,siis saabus mu hoovi peale üks sõber juurde,kelle abil me üheskoos inimjõuga selle katkise kurva auto tema tuppa lükkasime,ning kuna taga on piduritega mingi häda peal,ei sujunud auto lükkamine just kõige kergemalt,niisiis tuli appi võtta veel vana põka juht ka.
lõpuks ühiste jõududega saime auto suure vaevaga tema õigesse turvalisse kohta
kortsus pleki eemaldamine võttis tervelt tund .Lõpupoole avastasime veel et 2 mutrit asuvad auto salongis ka.
esipõlle eemaldamine võttis tervelt tund ja pool aega,lõpuks me ta ikkagi saime maha,siin pildi peal eemaldab sõber taastatavat tule hoiurõngast,mille me paneme uuele põllele peale.
24.10.13 kell 22:00 oli sõbral aega mu autol kõik pidurid maha kookida,saame hinnata kõverusi või muid kahjusid.
ning siin lõpetuseks kaks pilti mis näitavad hetke enne eemaldustööd ja lõputööd:
lisaks avastasin veel et kõigukast lubab ainult lülitada sisse 3 ja 4 käiku,kang ei lähe ei 1,2 ega tagurpidi käigu peale.
Lisaks on 3 kuuga sidurianum täitsa kuivale jooksnud ning algsest vasaku tagaratta sillaõli hädast on hoopis saanud piduriõli leke.
siinkohal ka paar küsimust:
1.kas moskvitch universaalkerega on võimsamad lehtvedrud kui on sedaanil?
2.kas unversaalkerega mossel on esivedrud jäigemad/suurema kandevõimega kui sedaanil?
3.kas universaali amortisaatorid erinevad millegipoolest sedaani omadega?
4.kas tagaratta võllipea (peal pole trummilt ja ratast ennast) võib õrnalt loksuda,kui seda jõuga väntsutada?
5.kuidas teha kindlaks kumb käändtelg on kõver,kui vasak mis osales kiviaiia otsas sõitmises ülemine ots on kaugemal rehvist kui parem mis sõitis lihtsalt mööda muru aga see-eest on käändtelje ülemine ots palju lähemal rehvile,kui seda on vasaku oma.....