sass kirjutas:Kindlustus vaatab tehtud tehingute pealt, mitte müügis olevate masinate hinna pealt hinna. Ehk siis masinad peavad reaalselt ka müüdud olema.
nu siis teeme nädal aega ostumüügi tehinguid omavahel 6000 € ja pappi ei liiguta.
Mosse nii hää kraam ,et turu solkimiseks piisab 3...4 tehingust
moskiito kirjutas:Küsimus: mida peetakse silmas "klassikaline taastamine"? Kui selle all peetakse silmas plekkide vahetamist siis see 1000 on kl üle pakkutud kõvasti. Ninaplekkid võin sinu autol ise välja vahetada ja seda 250 eurorubla eest. Tagatiivaga ma hakkama ei saaks kuna puudub keevitusmasin.
Esitiibade jms.vahetamine lihtne,polte oskab igaüks kinnilahti keerata.Vaja on ka nina veits venitada ja põll vahetada,ilma keevituseta ei pääse nii ehk naa.Maksabki ju eeltöö,venitus,värvimine jms.plekitöö jne.
Selle matsu juures ma ei usu et kere viga sai. Ainuke koht mis võis viga saada ja kindlasti sai on kapotti kinnitused. Mujalt ei tohiks kere vigastatud olla.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:Selle matsu juures ma ei usu et kere viga sai. Ainuke koht mis võis viga saada ja kindlasti sai on kapotti kinnitused. Mujalt ei tohiks kere vigastatud olla.
Plekkide aluskinnitusraamid on siiski paigast nihkunud,nägin autot ka ise oma silmaga,nina on natuke pasunasse keeranud,kogu esiosa kaasa arvatud radikas on veits nihkunud sissepoole.Piltidelt on seda raske märgata.
moskiito kirjutas:Selle matsu juures ma ei usu et kere viga sai. Ainuke koht mis võis viga saada ja kindlasti sai on kapotti kinnitused. Mujalt ei tohiks kere vigastatud olla.
Plekkide aluskinnitusraamid on siiski paigast nihkunud,nägin autot ka ise oma silmaga,nina on natuke pasunasse keeranud,kogu esiosa kaasa arvatud radikas on veits nihkunud sissepoole.Piltidelt on seda raske märgata.
siis on sittem lugu seal siis tõesti vaja keevitust, mida minul paraku ei ole.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Aga kui on neid juppe just kohe vaja, siis kuskohast oleks parem osta, kui Volgast näiteks? Tal praktiliselt kõike kohe saadaval. Hinnad on jah kirved, aga kellel vaja, see ostab nagunii. Anyways, kindlustusega tuleb kõvasti vaielda, et saada mõistlik summa sealt...
paraku jah, Tartus on juppidega, nagu on...
värvimine pole ka odav - töökaaslane lasi meie koostööpartneri juures oma vanal Saabil teha tiivakaared keevitada ja tiivad ning uks said ka ületuiske ning ka selle töö sõbralik hind oli 600 kanti... Tartus EI OLE odav autot värvida.. samas lugesin ühest mersuomanikust, kes lasi oma kere Võrus ära värvida kuskil VärvalTransis, miski 100€ oli värvimine, eeldusel, et eeltöö juba tehtud...
just ülost küsisingi... mekres oli see idioot müüja jälle kes "mitte kunagi midagi ei tea" ja sealt ei saanud mitte emmigi infi... aga need just sp võtsin, et kui kindlustusse minek siis on vähemalt mingid hinnad vaidlemiseks ette näidata....