MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ammu pole enam midagi kirjutanud aga pole ka erilist põhjust selleks olnud. Juba pikemat aega sõidan Audiga ja Mosse lihtsalt seisab. Põhjus,miks ta seisma panin oli selles,et viimane kord kui ma temaga sõitsin, läks mul hing tõsiselt viha täis. Põhjus selles,et tänu mitmele mõranenud voolikule jäin ristmikule ja tekkis, liiklusohtlik olukord ja enam ei saanud edasi ega tagasi. Lisaks läks pukseerimise käigus veel köis ka pilbasteks.
Ning peale seda rohkem ma teda puutuda ei taha. Samas südametunnistus ei luba seda autot ka ära müüa, kopikate eest. Seega las seisab siis kas või edaspidi aiadekoratsioonina.
Vead on kõrvaldatavad aga mul pole lihtsalt aega, lukkseppa töödeks ning muu elu tahab ka elamist.
Eile sain Moskiitoga siis kokku ja sain ka näha,mis mehega tegu päris elus.
Lisaks sai lahatud ka, puhtalt ajaviiteks, teise mosse ehk 408 muresid. Selgus,et mootori alumine ots võib korras olla. Aga karburaator tahab kindlasti remonti saada ja samamoodi ka plokikaas( teine kaas olemas). Õli on ka bensiini haisune,seega ilmselt pole palju vaja siis mõelda,mis detail läbi on ja miks õlirõhk natuke madala võitu on. Põhimõtteliselt saaks M408 kasutada aga vaja oleks siis teha korda mootor ja samuti käigukast üle vaadata. Ise asi ,kuna ma jõuan seda kõike teha. Vahest tundub,et lihtsam on teine mosse osta,kui lootusetult näivate juhtumitega oma ajusid vaevata.
Ning peale seda rohkem ma teda puutuda ei taha. Samas südametunnistus ei luba seda autot ka ära müüa, kopikate eest. Seega las seisab siis kas või edaspidi aiadekoratsioonina.
Vead on kõrvaldatavad aga mul pole lihtsalt aega, lukkseppa töödeks ning muu elu tahab ka elamist.
Eile sain Moskiitoga siis kokku ja sain ka näha,mis mehega tegu päris elus.
Lisaks sai lahatud ka, puhtalt ajaviiteks, teise mosse ehk 408 muresid. Selgus,et mootori alumine ots võib korras olla. Aga karburaator tahab kindlasti remonti saada ja samamoodi ka plokikaas( teine kaas olemas). Õli on ka bensiini haisune,seega ilmselt pole palju vaja siis mõelda,mis detail läbi on ja miks õlirõhk natuke madala võitu on. Põhimõtteliselt saaks M408 kasutada aga vaja oleks siis teha korda mootor ja samuti käigukast üle vaadata. Ise asi ,kuna ma jõuan seda kõike teha. Vahest tundub,et lihtsam on teine mosse osta,kui lootusetult näivate juhtumitega oma ajusid vaevata.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vahepeal liigutasin mosset ühest kohast teise, taaskord aga seekord tuli treiler võtta,kuna peale mosse oli ka muud kola mida vedada.
Ja praegu ta on sääraselt siis puulehti korjama pandud.
Enne,kui laviinina küsimusi,et kas ma kavatsen mosse välja jätta siis võin öelda,et ei kavatse. Vaja on M408 mujale liigutada ja kastikas selle asemele. Kuid M408 omal jõul ei liigu ja seda tuleb sikutada teise kohta. Kastikas on töökorras ja ei taha teda kuhugi nurka "ära pakkuda". Kuna ei tea,milla teda tarvis jälle läheb. Audi on küll hea ökonoomne veel aga on tal ka puudusi paraku.
Ning kuna vaja asju ringi tõsta panin mossele kõrvale "kirovetši-KAMAZi" õli tünni.
Ja praegu ta on sääraselt siis puulehti korjama pandud.
Enne,kui laviinina küsimusi,et kas ma kavatsen mosse välja jätta siis võin öelda,et ei kavatse. Vaja on M408 mujale liigutada ja kastikas selle asemele. Kuid M408 omal jõul ei liigu ja seda tuleb sikutada teise kohta. Kastikas on töökorras ja ei taha teda kuhugi nurka "ära pakkuda". Kuna ei tea,milla teda tarvis jälle läheb. Audi on küll hea ökonoomne veel aga on tal ka puudusi paraku.
Ning kuna vaja asju ringi tõsta panin mossele kõrvale "kirovetši-KAMAZi" õli tünni.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
miks need topsikud lisatuledele pähe tõmmatud on?
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Panin mõttega,et vesi sisse ei läheks tuledesse aga samas, kuna ma ilmselt lähiajal teen selle ruumide majanduse korda. Siis tundub see kõrval vaatajale tühi töö.
Sõber Talupojaga sai tehtud kaupa ja hangitud vanamalli käigukast M408le.
Loodan,et sügiseks saab ostetud ka mootorile uus tihendite ring ning mõned määrdeained ka lisaks.
Sõber Talupojaga sai tehtud kaupa ja hangitud vanamalli käigukast M408le.
Loodan,et sügiseks saab ostetud ka mootorile uus tihendite ring ning mõned määrdeained ka lisaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kena masin ikka, kahju et viimane kord seal kandis käies pilku peale ei saanud visata
Istmed väljuvad ka varsti autost ning jäävad sind ootama.
Istmed väljuvad ka varsti autost ning jäävad sind ootama.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Eks üritame kuidagi need istmed organiseerida ka kohta,kust ma nad peale saan võtta.
Tegelikult ta nii ilus pole , plekid loperdavad ja kõveraid kohti kui palju. Värvimise kvaliteet pole ka kiita. Pigem on tegu tüüpilise NL inimese tööautoga.
Kõik on tehtav ja parandatav aga selleks on vaja veidi vaeva näha.Seda takistab aga see 100.a projekt, mis on nüüd viimased 2.a jõudsalt edasi arenenud. Aga suvel pole aega sellega tegeleda tee või tina.
Võrreldes mossega on see auto lausa paat.
Tegelikult ta nii ilus pole , plekid loperdavad ja kõveraid kohti kui palju. Värvimise kvaliteet pole ka kiita. Pigem on tegu tüüpilise NL inimese tööautoga.
Kõik on tehtav ja parandatav aga selleks on vaja veidi vaeva näha.Seda takistab aga see 100.a projekt, mis on nüüd viimased 2.a jõudsalt edasi arenenud. Aga suvel pole aega sellega tegeleda tee või tina.
Võrreldes mossega on see auto lausa paat.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Küsiks targematelt,et millised amordid oleks parimad mossele, kui sõidan enamuse ajast mööda kruusa ja auke täis teed. KYBe pidi olema üks parimaid aga on veel mõni soovitus?
On räägitud,et ka miskid moodsad Valgevene omad peaks head olema, ise seda uskuda ei taha hästi.
Järgmise õlivahetusega seoses on plaan ka mootor maha tõsta ja panna lekked kinni ning pesta mootor vanast kõntsast puhtaks.
On räägitud,et ka miskid moodsad Valgevene omad peaks head olema, ise seda uskuda ei taha hästi.
Järgmise õlivahetusega seoses on plaan ka mootor maha tõsta ja panna lekked kinni ning pesta mootor vanast kõntsast puhtaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Nendest amortidest on jahutud foorumis küll ja küll.KYB on ehk kõhnemale rahakotile sobivaim,kindlasti paremad kui originaalid.MAZ kirjutas:Küsiks targematelt,et millised amordid oleks parimad mossele, kui sõidan enamuse ajast mööda kruusa ja auke täis teed. KYBe pidi olema üks parimaid aga on veel mõni soovitus?
On räägitud,et ka miskid moodsad Valgevene omad peaks head olema, ise seda uskuda ei taha hästi.
Järgmise õlivahetusega seoses on plaan ka mootor maha tõsta ja panna lekked kinni ning pesta mootor vanast kõntsast puhtaks.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul on ka originaal amorte aga need lähevad teisele masinale. Mille puhul ma rõhun rohkem ajastukohasusele.
Originaalidega on nagu loterii, kunagi ei tea,kaua nad vastu pidada võivad.
Originaalidega on nagu loterii, kunagi ei tea,kaua nad vastu pidada võivad.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
amortide kohapealt nii palju et nende ostmisel peab teadma millise lääne masina amordid sobivad, mosse jaoks ei leidu lihtsalt "mosse amorte" poes, peab ostma lääne autole. sass mainis mulle et mingi mazda amordid pidid mossele sobima ideaalselt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.