IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Sillad on kokku pandud ja auto all. Tagumine sild tuleb millalgi uuesti eemaldada, sest põhja alt on tagumine osa ja tagumised rattakoopad värvimatta.
Generaatori mähis on täpselt sama tooni roheline, nagu ta tehasest tulles oli.
Generaatori mähis on täpselt sama tooni roheline, nagu ta tehasest tulles oli.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Kui juba jutuks selle auto valmimine on siis, kas sul rohkem pilte pole,kui need,mis foorumis seni avaldatud?MaxL kirjutas:Sillad on kokku pandud ja auto all. Tagumine sild tuleb millalgi uuesti eemaldada, sest põhja alt on tagumine osa ja tagumised rattakoopad värvimatta.
Generaatori mähis on täpselt sama tooni roheline, nagu ta tehasest tulles oli.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Pilte on aga enamuses detailidest enne lahti võtmist, et hiljem oleks kindel, mis pidi mõni polt käis, või oleks seibide järjekord õige.
Liivapritsist sain asjad kätte septembris, kui pidevalt sadas ja oli niiske. Siis oli nii kiire detailide terasharjaga puhastamise ja kruntimisega, et pildid jäid tegematta. Peale värvimist oli jällegi vaja tõstuk ruttu vabaks saada ja sellest ajast on ainult üks udune telefoniga tehtud pilt. Hetkel on Mosse ajutiselt kuuris ja uusi pilte tuleb mõne aja pärast, kui auto jälle tõstukil.
Liivapritsist sain asjad kätte septembris, kui pidevalt sadas ja oli niiske. Siis oli nii kiire detailide terasharjaga puhastamise ja kruntimisega, et pildid jäid tegematta. Peale värvimist oli jällegi vaja tõstuk ruttu vabaks saada ja sellest ajast on ainult üks udune telefoniga tehtud pilt. Hetkel on Mosse ajutiselt kuuris ja uusi pilte tuleb mõne aja pärast, kui auto jälle tõstukil.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Väga ilus! Kui tohib esitan paar küsimust ka siis.
Nimelt, kas piduritorudele on otsi lihtsam teha auto küljes, et ilma otsteta torud külge on pandud? Või oli mootori pealepanekuga siis niivõrd kiire, et tuli mootori tagant torud ennem ära vedada?
Teiseks, kas koopasse lastud värv lasti juba mastiksi peale? Või mis selle värvi all on?
Sellise masinaga ei raatsigi kuskile sõitma minna, kui ükskord liikuma saab
Nimelt, kas piduritorudele on otsi lihtsam teha auto küljes, et ilma otsteta torud külge on pandud? Või oli mootori pealepanekuga siis niivõrd kiire, et tuli mootori tagant torud ennem ära vedada?
Teiseks, kas koopasse lastud värv lasti juba mastiksi peale? Või mis selle värvi all on?
Sellise masinaga ei raatsigi kuskile sõitma minna, kui ükskord liikuma saab
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Mulle tundub,siitpoolt ekraani,et seal peale palja värvi miskit muud polegi alla jäetud. Aga ega sellise poldi ja mutri kaupa tegemine kerge pole.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Torud on tõesti ilma otsteta, sest mootori paigaldusega oli kiire ja neid torusid hiljem paigaldada ei saa.
Rattakoopas on enamuses alles tehasemastiks, kas maaler kusagile mastiksit ka lisas, seda ei mäleta. Pildilt paistev raami osa on tehasest ilma mastiksita, ainult krunt ja värv. Samamoodi on ta ka uuesti värvitud, roostet oligi ainult raamil, seetõttu sai säilitada tehasemastiksi. Tagumiste rattakoobastega kahjuks nii hästi ei lähe, seal on pruun uss pugenud ka mastiksi alla ja kõik tuleb eemaldada ja uuesti teha.
Rattakoopas on enamuses alles tehasemastiks, kas maaler kusagile mastiksit ka lisas, seda ei mäleta. Pildilt paistev raami osa on tehasest ilma mastiksita, ainult krunt ja värv. Samamoodi on ta ka uuesti värvitud, roostet oligi ainult raamil, seetõttu sai säilitada tehasemastiksi. Tagumiste rattakoobastega kahjuks nii hästi ei lähe, seal on pruun uss pugenud ka mastiksi alla ja kõik tuleb eemaldada ja uuesti teha.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Pildike Kärdla kohvikutepäevast 3 august 2013 Retrokohvik Kärdla Dünamo
Re: IZ 412 1984 MaxL
Püha müristus,kui ilus.Kunagi mõnel klubiüritusel on võimalik näha?
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: IZ 412 1984 MaxL
412 ikka 412, minu silmis see pole kunagi ilus isegi kui kõik korralikult üle tehtud... aa retsept et nii põhjalikult viitsisid ette võtta
Re: IZ 412 1984 MaxL
Ossa pühamüristus. Selge on see, et mul vanaisa elitega samad plaanid.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.