K:armatuuri kohta
- fire-dragon
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Veebr 2009 17:52
- Asukoht: vaida
- Kontakt:
K:armatuuri kohta
Selline küsimus,etkumb armatuur on ilusam kas sl oma või tavalise.Paluks teie arvamusi kaas foorumlased:P
Re: K:armatuuri kohta
Mulle meeldib kõige rohkem ikka tavaline 2140 armatuur, kuigi 412 omal ka häda ei ole. SL'i oma mulle üldse ei meeldi, sest see spidoka karp rikub kogu lõbu ära...
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K:armatuuri kohta
Ütleks, et igaühel oma nägu ja "maitse asi" -endale meeldivad need kõik nii nagu nad on loodud vastavalt mosse mudelitele ehk originaalsus.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: K:armatuuri kohta
No jah kui armatuurist juttu, endale meeldib kõige enam 412 oma, seejärel alles 2140,2140 SL, kuid nagu partnermosse ütles maitse asi!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: K:armatuuri kohta
Endale meeldib ikka SL-i oma. Kunagi meenutas 2140-e oma mulle miskipärast kosmoselaeva mingist filmist/multikast
Aga mis SL-i armatuuri puutub siis selle sünnilugu olla olnud selline:
Algul olla tellitud kujundus USA-st, see aga ei meeldinud venkudele ja tellisid hoopis Jugoslaaviast, firmast Saturnus (tegi ka ju tulesi, kellasi jne).
See siis Ameeriklaste variant:
TheoK
Aga mis SL-i armatuuri puutub siis selle sünnilugu olla olnud selline:
Algul olla tellitud kujundus USA-st, see aga ei meeldinud venkudele ja tellisid hoopis Jugoslaaviast, firmast Saturnus (tegi ka ju tulesi, kellasi jne).
See siis Ameeriklaste variant:
TheoK
Endine Super-Lux.
Re: K:armatuuri kohta
tavaline 2140. Vajadusel võib seda lihtsalt ja vähese vaevaga ümber ehitada (mõõteriistu-lüliteid lisada jms.). SL on muidu moodsam.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: K:armatuuri kohta
Huvitav fakt TheoK jätka samas vaimus!
Mulle nt see 412 armatuur meeldib kuna on selline, huvitava kuju ja disainiga, no ok olen siis ma vanamoodne võrreldes mõne 2140 amrmatuuri fänniga , kuid kasutajal Edel õigus,et 2140 armatuuri annab tuunida ja ringi teha hästi.
OT: See pole õige koht aruatada seda, ilmselt kui moderaatoritele ei meeldi siis tehke eraldi teema!
Nimelt mul üks tuttav mees,kes käis 1976.a praktikal Moskvas, Leninliku komsomoli autotehase (AZLK) rääkis mulle,et seal olid käinud ka tihti Saksamaa föderaal liitvabariigi kodanikke! No, mina arvan,et see oli loomulik asi,ma ei imestaks, kui oli seal ka Audi AG konsernist keegi venelasi nõustamas käinud. Kuigi raske spekuleerida mida täpselt seal tehti vaja oleks rohkem infot koguda, eelkõige nendelt,kes ise ise venemaa erinevaid tehaseid mööda ringi kolanud.
Veel üks asi mida on mul raske uskuda, nimelt üks Camaro omanik rääkis mulle,et UZMA-412 nukkvõll sobib ka ühe USA auto mootorisse 1:1 ei noh kui nii oleks tahaks näha seda oma silmaga!
Mulle nt see 412 armatuur meeldib kuna on selline, huvitava kuju ja disainiga, no ok olen siis ma vanamoodne võrreldes mõne 2140 amrmatuuri fänniga , kuid kasutajal Edel õigus,et 2140 armatuuri annab tuunida ja ringi teha hästi.
OT: See pole õige koht aruatada seda, ilmselt kui moderaatoritele ei meeldi siis tehke eraldi teema!
Nimelt mul üks tuttav mees,kes käis 1976.a praktikal Moskvas, Leninliku komsomoli autotehase (AZLK) rääkis mulle,et seal olid käinud ka tihti Saksamaa föderaal liitvabariigi kodanikke! No, mina arvan,et see oli loomulik asi,ma ei imestaks, kui oli seal ka Audi AG konsernist keegi venelasi nõustamas käinud. Kuigi raske spekuleerida mida täpselt seal tehti vaja oleks rohkem infot koguda, eelkõige nendelt,kes ise ise venemaa erinevaid tehaseid mööda ringi kolanud.
Veel üks asi mida on mul raske uskuda, nimelt üks Camaro omanik rääkis mulle,et UZMA-412 nukkvõll sobib ka ühe USA auto mootorisse 1:1 ei noh kui nii oleks tahaks näha seda oma silmaga!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981