Hetkeseisuga uksed ja tagaluuk pritsitud ning sillaosad ootavad järjekorras. Pritsitöödega olen väga rahul (kuulnud igasugu hirmujutte kus plekid kõveraks või auklikuks lastakse) nii et julgen soovitada http://www.peltoc.com/
Lisaks puhastasin põlle ja esitiivad transpordikrundist ning panin hapeka peale. Musta transpordi krundi all oli tiibadel eriti välispinnal roosteämblikke, nii et soovitaks antud krundi ikka maha võtta.
Üks küsimus oleks ka teadjamatele, nimelt tagasilla reduktori pea kõik laagrid olid päris suure loksuga ning lammutasin selle laiali, et uued laagrid panna kõik. Nüüd sain teada, et uute laagritega reduktori kokkupanek pidi põlve otsas surnud üritus olema kuna hakkavat undama. Kas seega mõtekas kohe komplektne korralik reduktor otsida või annab uute laagritega ikka ise ka kokku panna?
Ok, jään siis uute laagrite peale lootma, peab selle reguleerimise kohta ka kuskilt infot uurima.
Vahepeal on mosse saanud alla ajutised sillad (tänud svenson01-le) ning liikunud töökotta. Esmalt sai kõik keevituskohad kerehermeetikuga kaetud, seejärel kantud põhjale kivikaitse ning sellele must akrüülvärv.
Hetkel käib pahteldamine, millel ei paista ei otsa ei äärt. Lisaks läks mingil hetkel pahtlile liiga vähe kõvendit ka nii, et osa (suurimad kogused autol) pahtlit tuli maha lihvida ja uus panna. Kasutan klaaskiudpahtlit, sest kohati tuleb päris paks kiht seda savi auto pinnale. Viimased silumis- ja täitmiskihid läheb vast tavaline pahtel.
Väga viisakas töö. Palun seletaga minusugusele puupeale, mis on selle rohelist värvi pahtli eelis,kollast värvi pahtli ees. Mulle piisaks ka toote nimest.
Peaks olema klaaskiud pahtel too roheline ning nagu nimi juba ütleb siis tegemist kóvasti tugevama ja vastupidavama asjaga, eriti kui on vaja paksem kiht pahtlit panna.
Edu autoga !!!
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Klaaskiudpahtel on jah tugevam kui tavaline, kuid palju raskem töödelda ka.
Täna sai autole tiibasid, uksi ja esipõlle külge proovitud, mida antud kere polnud juba 4 aastat näinud. Kummihaamrit veidi ja istusid küll:
Vasaku esitiivaga sama probleem, mille pärast ei saanud varuosa terveid tagatiibu kasutada- küljejoon vale kujuga: (originaal teravam, uuel tiival tasasem)
Lisaks veel ukse ja tiiva vaheline pilu ka imelikult suur, aga see jällegi antud tiiva imeliku kuju tõttu ukse juurest. Hetkel jääb vist see tiib ikka, sest muidu istub paremini kui teispool olev õige küljejoonega tiib. Suur töö ka tehtud selle tiivaga juba. Aga kui kunagi õige leian läheb ikka õige külge.
Viimati muutis marek, 01 Dets 2013 13:32, muudetud 1 kord kokku.
Minu arust on vanamalli M408 tiivad kõvasti teistmoodi,kui seda on uuemad analoogid. See sinu auto vasakpoolne tiib võib olla mõeldud Iz 412-le.
Lisaks on ka vahe,kas saad musta,punase või kruntimata tiiva. Ehk oskad selle koha pealt täpsustada?
Mõlemad tiivad olid musta transpordi krundiga värvitud. Parempoolne, mis õige väljanägemisega on tegelikult kuju ja liitepindade poolest jumala mööda, selles oli Ižmazi tehase silt ka. Vasak istub nagu valatult kere ja ukse/kapotiga, kuid kuju mööda, ise kahtlustan ka, et vasak tib mingi uuem variant, suunaka auku ka pole sisse tehtud.
Kellel oleks pakkuda korraliku vasakpoolset õiget tiiba ja tarvis seda uuemat siis vahetaks 1:1, tiiva eeltöö on haljaks, happekrunt ja selle peale epo-krunt, mida tavaliselt kunagi koos mõlemat ei panda, aga endale tehtud asi.