Urukoer kirjutas:Mõndadel rallimossedel peaks Sierra karpa olema?
Ära aja erinevaid klasse segamini.[/quote]
Esiteks, rallis saab karikaid ja muid autasusi Teiseks, sierra karpad on head tõesti, ning SU ja ML klassis mõlemas karpad vabad. Sierra omasi küll raske leida kuid neid kasutatakse jah. Ise proovin tuleva nädal weberi ära, vaatame mis nägu teeb.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Urukoer kirjutas:Mõndadel rallimossedel peaks Sierra karpa olema?
Ära aja erinevaid klasse segamini.
Esiteks, rallis saab karikaid ja muid autasusi Teiseks, sierra karpad on head tõesti, ning SU ja ML klassis mõlemas karpad vabad. Sierra omasi küll raske leida kuid neid kasutatakse jah. Ise proovin tuleva nädal weberi ära, vaatame mis nägu teeb.[/quote]
Ma ei tea,mis seisus on meie Sierra karpa.Ehk saab maha kruttida enne vanarauda minekut.Uurin lammarist,palju tahavad selle eest.
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
stern100 kirjutas:Muidugi saaks paremini, kuid kuival asfaldil saab näiteks teiselt kolmandale vahetusega musta juti maha
Siis liigub see asi küll üle mõistuse hästi. Oma praktika jooksul olen ühel Mossel vägistamisega saanud kruusa peal teise käiguga korraks kaapima ja see on ka kõik.
Rallikas peabki hästi liikuma
stern100 kirjutas:Muidugi saaks paremini, kuid kuival asfaldil saab näiteks teiselt kolmandale vahetusega musta juti maha
Siis liigub see asi küll üle mõistuse hästi. Oma praktika jooksul olen ühel Mossel vägistamisega saanud kruusa peal teise käiguga korraks kaapima ja see on ka kõik.
Rallikas peabki hästi liikuma
Rallika roolist helerohelise rooli istudes võib täitsa ära ehmatada, et midagi viga või mootor totaalselt "kohvi". Samas, ega see teiselt kolmandale vahetamise "jutt" nüüd meeter maad pikk pole, kuid tahavaate peeglit jälgides jääb jälg tõesti maha. Kuid hetkeseisuga on see mootor SU klassi jaoks lahja
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Vahepeal sai rallikas omale värvi ja pahtlit selga, et natukenegi kenam vaadata oleks Täna sai üks poola weber peale pandud ning proovitud. Natuke regullida ja peaks olema parem kui näpitud 2101 karpa. Aga ajad on rasked, auto laguneb, mootor tahab remonti ja rahasi nagu alati, ei ole. Sponsoreid veel vähem...Kuna klapi juhtpuks ikka pooleks, suitseb nagu tõhk. Panen pildi kuidas asi näeb välja tühikäigul. Pean otsima rakise, et klapivedru ise ära võtta ja saan juhtpuksi ka ära vahetada. Veel annab endast märku kulunud raamsaale. Seega loodame, et kestab veel 14.09 toimuva Läänemaa Rahvaralli ja 28.09 toimuva Kapa Rahvasprindi, siis tuleb kone korra laiali võtta ning juppe vahetada, kui raha on muidugi. Kes natukenegi soovib uute mootoriosade, teenuste, kaupade või rahaliselt toetada, andke aga palun teada. Vastutasuks reklaampinda autol väga suures ulatuses! Muidu võib juhtuda, et mingi aeg tekib mu mosserallis paus sisse.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Nostalgiapäevadel käidud. Meie perekonna koosseis oli seekord selline:
Küll aga kurb lugu on see, et lõplikult andis saba rallika mootor. Aga kuna järgmine laupäev rahvaralli mida ei saa sõitmata jätta, ning täna viimane vaba päev enne rallit, lähemegi vennaga garaasi ning pistame aiste vahele nurgas seisva tavalise mootori. Konkurentsi sellega küll ei paku, kuid vähemalt saame kaasa sõita. Eks peab nüüd raha koguma ja vaikselt teist remontima hakkama.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Hommikul pool 9 algas tööpäev. Praegu tulin garaasist. Jääb see rallikas sinna pikemaks ajaks...tagavaramootoril õlilekked nii suured et 1kmga hakkas sidur libisema ja kapoti all kenake õlisuits lendlema. Tuleva ralli, laupäeval, sõidan rendi siksiga. Eks peab nüüd rallikal esialgu tagavaramootoril simmereid kõvasti vahetama ning siis saab mõelda õige mootori remondi peale....iseasi millal selle jaoks raha leitakse.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
moskiito kirjutas:mis rallikal lendas, kas kaas või alumine osa?
Paar kolm nädalat tagasi vahetasin kaanetihendit, nüüd eile oli esimene silinder tagant läind ja küünal tosooline, kuid tagant ei auranud. Seega kaas kõver ikka. Aga raamsaaled tegid ka juba ammu häält. Tuleb terve mootor üle käia.
EDIT: aga ega polegi midagi, tagumine vändasimmer ehk kurja juur juba uus olemas...tuleb loota et noorem vend viitsib nädala sees asja laiali lammutada, et saaks reedel, viimasel õhtul enne rallit asja kokku panna. Ehk saab isegi enda autoga sõita.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.