IZ 412 ie 1979 Mcboby

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas Seenior »

Uus sild on vägagi asjalik leid,ainus aga on ketaspidurid,mis sinu mossel oleva süsteemiga ei sobi.Kui soovid ketaspidureid,tuleb kogu süsteem kahekontuuriliseks teha(mis on pidurdusomaduste poolest muidugi efektiivsem aga targema ülevaataja puhul võib ka liigseid ebameeldivaid küsimusi tekitada),sest olemasolev peasilinder jääb tootlikuselt kahele kontuurile nõrgaks.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas partnermosse »

See pilt kus sul laps on , on esisilla ülemises osas väike puudus- nimelt ülemine šarniir on lahti !!! Kuniks pole amorti all mis alumist õõtsa kinni hoiaks, siis turvasõrga ära ennem puutu, mis hoiab alumist õõtsa koos vedruga kinni ! Sealt võib saada korraliku litri kui vedru hoidvat sõrga eemaldad ja ülemine šarniir kinnitamata ! Ole ettevaatlik...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
m401
Postitusi: 56
Liitunud: 13 Mai 2013 19:49
Asukoht: Tori
Kontakt:

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas m401 »

Kui otsustad pidurisüsteemi mitte ümber tegema hakkata siis ma oleks sellest uuest sillast huvitatud!!!
Messing with my Mosse may result serious insury or death! :smokin
hard0
Postitusi: 364
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas hard0 »

Seenior kirjutas:Uus sild on vägagi asjalik leid,ainus aga on ketaspidurid,mis sinu mossel oleva süsteemiga ei sobi.Kui soovid ketaspidureid,tuleb kogu süsteem kahekontuuriliseks teha(mis on pidurdusomaduste poolest muidugi efektiivsem aga targema ülevaataja puhul võib ka liigseid ebameeldivaid küsimusi tekitada),sest olemasolev peasilinder jääb tootlikuselt kahele kontuurile nõrgaks.
Ketaspiduritega ühekontuuriliseks ei saa jätta?
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas Seenior »

hard0 kirjutas:
Seenior kirjutas:Uus sild on vägagi asjalik leid,ainus aga on ketaspidurid,mis sinu mossel oleva süsteemiga ei sobi.Kui soovid ketaspidureid,tuleb kogu süsteem kahekontuuriliseks teha(mis on pidurdusomaduste poolest muidugi efektiivsem aga targema ülevaataja puhul võib ka liigseid ebameeldivaid küsimusi tekitada),sest olemasolev peasilinder jääb tootlikuselt kahele kontuurile nõrgaks.
Ketaspiduritega ühekontuuriliseks ei saa jätta?
Saab ikka,aga ei soovita.On võimalik ühendada kõik töösilindrid ühte süsteemi kokku või esipiduritel ainult üks kontuur koos tagumistega aga mõlemil juhul on pidurite efektiivsus ja töökindlus küsitava väärtusega,ka ülevaatuselt sellise aretusega ametlikult läbi ei saa.Lihtsam on uuele sillale panna vanad käändteljed koos trummelpiduritega,suurem töö on uuema tüübi peapumba-võimendi panek koos ketaspiduritega(ametlikult pole see küll lubatud,aga kui on kogu uuema tüübi kahekontuuriline komplekt korrektselt paigaldatud,siis ei tohiks kellelgi ütlemist olla).
Kasutaja avatar
mcboby
Postitusi: 44
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:40
Telefon: 53801734
Asukoht: Jõgeva, Helsinki.

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas mcboby »

Plaan on ikka see sama uus sild alla panna, seda veel vaatan millised pidurid jätan. Auto on nagunii pilbasteks võetud, niiet pidurisüsteemi ümber ehitamine ei ole ka probleem. Ja selle ülemise sharniiri panin ka juba kinni ning pingutasid teised mutrid-poldid ka üle :)
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas viirusboy »

Sebi uuema iz või azlk piduri detailid ja kruvi külge. Mure lagendatud. Miks asja nii keeruliseks ajada?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas partnermosse »

Liitun viirusboy mõttega. Osta kogu piduritorude uus komplekt vastavalt sellele millised sul tagumise trummelpiduri töösilindrid on, kas siis iz-412 (piduritoru otsad lehtri kujulised) või 2140 oma(otsad rombi kujulised). Volga poes 20 euri ja kahe kontuurse piduri jagaja seade, mille sees kuulike liigub vastavalt piduri kontuuri mittetöötamisele). Vastavlt skeemile installeri masinale ja vuala ---masina pidurid 2 kontuursed ja korralike piduriketastega :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas Seenior »

Lisaks veel vaja kahekontuurset peapumpa koos võimendiga.
Kasutaja avatar
mcboby
Postitusi: 44
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:40
Telefon: 53801734
Asukoht: Jõgeva, Helsinki.

Re: IZ 412 ie 1979 Mcboby

Postitus Postitas mcboby »

viirusboy kirjutas:Sebi uuema iz või azlk piduri detailid ja kruvi külge. Mure lagendatud. Miks asja nii keeruliseks ajada?
Selline plaan mul oligi :)
Vasta