AZLK 2140 1987 SAUKAS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140 1987 SAUKAS
Tervist Mosse huvilised,
Kuna olen selle foorumi tegemisi juba mõnda aega pealt vaadanud, otsustasin ka endale kasutaja teha ja nüüd siis ka oma Moskvich teiste sekka üles panna.
Kõige pealt auto saamise lugu. Auto sain endale üllatusena. Eellugu üllatusele on järgnev. Mossedega olen seotud juba aastast 2002 aastast kui sain oma esimese mosse omanikuks ja sealt ma selle peatumatu pisiku endale külge sain. Kuna kolisin Tallinnast Võrru mõneks ajaks, siis sai too mosse maha müüdud. Veidi aega hiljem hakkasid näpud jälle mosse järele igatsema, vahepeal sai läbi käidud mõned isendid, kuid nood olid ilma dokustaatiteta. Siis selle aasta suve lõpul hakkasin jälle mosse plaane hauduma. Nüüd siis juba konkreetsemaid, kuid tagasilöögiks sai taaskord dokumentide pea võimatu korda saamine. Siis sai otsustatud veidikene raha koguda ja suvi 2014 endale auto osta. Plaan tehtud ja jäin suve ootama. Ühel õhtul ütleb naine kodus, et läheme sõidame paari päeva pärast kuhugile.
Paar päeva enne sõitu kuhugile vaatasime naisega Auto 24 mossede hindu ja nii jäi ka üks ilus isend silma. Kuulutuse lõpus seisis lause, et mootor käib nagu Antsu viiul. Jõudes kuhugile sihtkoha lähedale nägin tänava ääres seismas üht kaunis tuttavat mosset, kuid ei julgenud edasi mõelda, kuniks naine ütles, et pargi nüüd selle Antsu viiuli ette. Ehk minu armas naine oli vaadanud välja vahendid ja müüaga kõik kokku leppinud, minu asi oli ainult vaadata, kas auto sobib ja alla kirjutada eeltäidetud ostu-müügi lepingule.
Nüüd siis autost endast tegemist on 1987 aasta AZLK 2140-ga. Ostes oli läbisõitu 63300 km. Auto ise nägi välja nagu otse poest tulnuna. Auto on korra üle värvitud. Muidu täielikult originaalses konditsioonis, alustades peaaegu uutest M-145 rehvidest ja lõpetades tööristakomplektida. Kuna juttu on juba pikalt olnud, siis mõned pildid ka.
Kuna olen selle foorumi tegemisi juba mõnda aega pealt vaadanud, otsustasin ka endale kasutaja teha ja nüüd siis ka oma Moskvich teiste sekka üles panna.
Kõige pealt auto saamise lugu. Auto sain endale üllatusena. Eellugu üllatusele on järgnev. Mossedega olen seotud juba aastast 2002 aastast kui sain oma esimese mosse omanikuks ja sealt ma selle peatumatu pisiku endale külge sain. Kuna kolisin Tallinnast Võrru mõneks ajaks, siis sai too mosse maha müüdud. Veidi aega hiljem hakkasid näpud jälle mosse järele igatsema, vahepeal sai läbi käidud mõned isendid, kuid nood olid ilma dokustaatiteta. Siis selle aasta suve lõpul hakkasin jälle mosse plaane hauduma. Nüüd siis juba konkreetsemaid, kuid tagasilöögiks sai taaskord dokumentide pea võimatu korda saamine. Siis sai otsustatud veidikene raha koguda ja suvi 2014 endale auto osta. Plaan tehtud ja jäin suve ootama. Ühel õhtul ütleb naine kodus, et läheme sõidame paari päeva pärast kuhugile.
Paar päeva enne sõitu kuhugile vaatasime naisega Auto 24 mossede hindu ja nii jäi ka üks ilus isend silma. Kuulutuse lõpus seisis lause, et mootor käib nagu Antsu viiul. Jõudes kuhugile sihtkoha lähedale nägin tänava ääres seismas üht kaunis tuttavat mosset, kuid ei julgenud edasi mõelda, kuniks naine ütles, et pargi nüüd selle Antsu viiuli ette. Ehk minu armas naine oli vaadanud välja vahendid ja müüaga kõik kokku leppinud, minu asi oli ainult vaadata, kas auto sobib ja alla kirjutada eeltäidetud ostu-müügi lepingule.
Nüüd siis autost endast tegemist on 1987 aasta AZLK 2140-ga. Ostes oli läbisõitu 63300 km. Auto ise nägi välja nagu otse poest tulnuna. Auto on korra üle värvitud. Muidu täielikult originaalses konditsioonis, alustades peaaegu uutest M-145 rehvidest ja lõpetades tööristakomplektida. Kuna juttu on juba pikalt olnud, siis mõned pildid ka.
Viimati muutis SAUKAS, 19 Nov 2013 23:44, muudetud 5 korda kokku.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
Pilte pole näha
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
Nüüd peaksid olema
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
Kuna autol novembri kuus vaja ülevaatusele minna, siis tuleb pidurid üle käia, rattalaagritel on väikesed loksud sees. Peale pingutamisel poob kohe kinni, kui mutter keerata järgmisesse splindi vahesse. Eks siis kui töö tehtud saab ka mõned pildid lisada.
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
Laagritel peabki väike loks sisse jääma. Masin on ilus. Loodetavasti siis talvel ei sõida sellega.
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
Lõtk on natukene liiga suur. Raamatu järgi peaks olema 0,12mm, aga minul on umbes 2mm. Loomulikult ei sõida see auto talvel, talvitub kuivas garaažis kate all. Muide olen kuulnud vanematelt meestelt, et käänmiku enda võll kulub ära kohast, kuhu toetuvad laagrite sisemised saaled. Oskab keegi anda mingisuguseid kommentaare viimase väite kohta.
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
Kena pill! Esiratta rummu soovitan maha võtta ja laagrid üle kontrollida,võimalus.et laagri sisemine saale on võllil ringi käinud,on täiesti olemas.Väiksema kulumise puhul aitab võlli pinna kärnimisest,laagri saale peab kerge pingega võllile fikseeruma.Samuti soovitan üle kontrollida juhtmete kinnituse ampermeetril,pildil tundub ampermeeter pisut kiivas olema(võmalik,et pilt petab,aga see on üldse mossede õrn koht,kuna armatuuri korpus on plastist,aga ampermeetrit läbib tugev vool ja vähegi viletsama ühenduse korral võib see üle kuumeneda ja on autod seepärast põlemagi läinud). Edu autoga!
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
see et võll kulunud laagri asukohas on tõesti üsnagi reaalne, seal aitab kas seenjori soovitusel kärnata pinda või kasutada puksiliimi, viimase puhul peab arvestama võimalusega et ei pruugi enam kätte saada "heal meetodil".
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
väljast kena,kuid kui salongini jõudsin läksin kadedusest punasemaks kui su auto salong,oeh ku kena !:)
Re: AZLK 2140 1987 SAUKAS
Aitäh. Ise oleks kah vist punane. Õnn on, et eelmine omanik on ilusti istme katted peal hoidnud, sestap näevadki nagu uued välja.