AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
just, sellele õlilaigule ära tähepanu pööra, tee kaltsuga lihtsalt puhtamaks ja kas olla. mosse tagasild on selline et kui sa teise 100% pidama saad pikemaks ajaks, oled õnnega koos.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
või siis kui sa teise 100% pidama saad pikemaks ajaks siis arvatavasti kork ilusti kinni roostetanud tihedaksmoskiito kirjutas:just, sellele õlilaigule ära tähepanu pööra, tee kaltsuga lihtsalt puhtamaks ja kas olla. mosse tagasild on selline et kui sa teise 100% pidama saad pikemaks ajaks, oled õnnega koos.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Täiteava natuke lekib peaaegu alati, õli taset reduktoris see ei alandaviirusboy kirjutas:Täiesti võimalik. Viimati, kui õli lisasin sinna, sai ikka korralikult pandud. Vb see, mis mööda läks, vajuski nönda laiali.stern100 kirjutas:See õli tagasillal, on tegelikult paar tilka. Õlil hea omadus igale poole ronida ja suur laik jätta, kuid tegelik leke üsna väike. Vaata näiteks kasvõi veelompi, kuhu 1 tilk õli pandud. Võib pea terve lombi ära katta.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Nõndaviisi, peale paagi vahetust peab hakkama harjuma uute kütusenäitudega. Näiteks, kui osuti on jõudnud liikumatult nulli, tähendab see seda, et sõita saab veel mingi 50 km kanti. Täpselt ei tea. peab testima seda asja. Avastasin, et autol jääb gaas peale üsna tihti. Lisaks sain teada ka et üks pidurdustuli ei põle ja tagatipuks, kui naisterahvastele autot laenasin, pidin ise veel ekstra nende peole minema ja tsirkust korraldama (LOE: pagasniku kaudu salongi ronima), nimelt oli otsustanud juhiukse lukustussüsteem, et tema enam kedagi sisse ei lase. Ja ei lasknudki kuni üleeilseni. Juht pidi kõrvaluksest pugema oma troonile. Asi sai korda jämeda kruvvariga seal ukse sees mingit jubinat väänates. Oli teine hammaka taha jooksnud ja kinni kiilunud. Siis sai vahepeal nii ajaviiteks Jõgeval käidud üks laupäev. Auto pidas eeskujulikult vastu, ainus probleem oli sigaretisüütajast voolu kadumine. Aitas kaitsmete logistamine. Nüüd järgmisel nv tahaks veel järva jaani vanatehnika varjupaigas uudistamas käia ja peale seda jääb masin seisma, kui just pikalt sooja ei tule.
SL on mul nagu automaatkastiga. Sõitma minnes lasen siduri täiesti lahti, annan gaasi, siis käib jõnks ja hakkamegi kenasti kulgema. Sidur hakkab otsa saama vist, kuid libisemise tundemärke pole. Eks peab kevadel asja lahkama, kui just keegi ära ei osta vahepeal. Olen nõus VAZ 2103 vastu 1:1 vahetama.
SL on mul nagu automaatkastiga. Sõitma minnes lasen siduri täiesti lahti, annan gaasi, siis käib jõnks ja hakkamegi kenasti kulgema. Sidur hakkab otsa saama vist, kuid libisemise tundemärke pole. Eks peab kevadel asja lahkama, kui just keegi ära ei osta vahepeal. Olen nõus VAZ 2103 vastu 1:1 vahetama.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Mõtlesin siin just et pole ise midagi ammu enam kirjutanud. Punasega sai viimane pikem ots tehtud ja käidud Järva-Jaanis ära. Ammu plaaninud sinna mina, nüüd siis tehtud. Kehrast tulles enne Maardut kukkus aga bensunäidik nulli ja kütus ise lõppes paar kilti enne Palivere. Sai avastatud, et aku täitsa surnud, kui külmakraadid tekivad ja lisaks veeres ette kena ümmargune 10 000.
Vahepeal jäi auto aga külmakraadidesse. Kuna talvel sõitmist takistab mind ainult dosooli mittepüsimine mootoris, oli mootor siiski niipalju külma saanud, et veepump jäätus kinni ja mootori tööd saatis kile genekarihma vilin. Õnneks midagi nahka ei läinud ja see aasta ehk rohkem ei pea vett ka sisse valama ega sõite tegema.
SL sai vahetatud Aleko 2141 vastu, millega sai ka kena 10 kilti koju sõidetud - ilma piduriteta.
Tee peal avastatud vead:
* Kojamehed liiguvad ainult ühe kiirusega olenemata lüliti asendist
* Ei pritsi kojameestele vett
* Puudub signaal
* Kunde päiksesirm kukkus küljest ära
* Parem tagumine uks ei käi lahti
* Tagaratta juurest tuleb tumedat kriginat. Vist vasakult.
* Tagaklaasi soojendus ei tööta.
* Küttevent ei tööta, sooja tuppa ei puhu
* Benataseme näidik näitab koguyaeg rõõmsat näitu - istub põhjas.
Hiljem avastatud vead:
* Summutil sõelad täitsa lahti
* Summutist tuleb suures koguses valget suitsu.
* Esisillas midagi kolksub.
Eks neid ole kindlasti veelgi, pole jõudnud lihtsalt süveneda sellesse. Katsun tasapisi neid siis likvideerida ja varsti üv peale saada.
Panen pisut veel pilte lihtsalt silmailuks. Miks on armatuuris 2 benanäidikut?
Võite pakkuda mulle tagavaraosi. Praegu olen huvitatud päiksesirmidest, armatuurlauast või selle ülemisest osast, mingist pildist või joonisest, kuidas kõlarid armatuuris kinnitatud on, Pagasnikus kummitrippidest, mis katte koos luugiga üles tõstavad, aknavänta vähemalt ühte ja laepolstrit. Muidugi võib alati ka kõike muud kola pakkuda.
Vahepeal jäi auto aga külmakraadidesse. Kuna talvel sõitmist takistab mind ainult dosooli mittepüsimine mootoris, oli mootor siiski niipalju külma saanud, et veepump jäätus kinni ja mootori tööd saatis kile genekarihma vilin. Õnneks midagi nahka ei läinud ja see aasta ehk rohkem ei pea vett ka sisse valama ega sõite tegema.
SL sai vahetatud Aleko 2141 vastu, millega sai ka kena 10 kilti koju sõidetud - ilma piduriteta.
Tee peal avastatud vead:
* Kojamehed liiguvad ainult ühe kiirusega olenemata lüliti asendist
* Ei pritsi kojameestele vett
* Puudub signaal
* Kunde päiksesirm kukkus küljest ära
* Parem tagumine uks ei käi lahti
* Tagaratta juurest tuleb tumedat kriginat. Vist vasakult.
* Tagaklaasi soojendus ei tööta.
* Küttevent ei tööta, sooja tuppa ei puhu
* Benataseme näidik näitab koguyaeg rõõmsat näitu - istub põhjas.
Hiljem avastatud vead:
* Summutil sõelad täitsa lahti
* Summutist tuleb suures koguses valget suitsu.
* Esisillas midagi kolksub.
Eks neid ole kindlasti veelgi, pole jõudnud lihtsalt süveneda sellesse. Katsun tasapisi neid siis likvideerida ja varsti üv peale saada.
Panen pisut veel pilte lihtsalt silmailuks. Miks on armatuuris 2 benanäidikut?
Võite pakkuda mulle tagavaraosi. Praegu olen huvitatud päiksesirmidest, armatuurlauast või selle ülemisest osast, mingist pildist või joonisest, kuidas kõlarid armatuuris kinnitatud on, Pagasnikus kummitrippidest, mis katte koos luugiga üles tõstavad, aknavänta vähemalt ühte ja laepolstrit. Muidugi võib alati ka kõike muud kola pakkuda.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
pigem kaldun arvama et see teine pole bensunäidik
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Ülemine bensu näidik näitab su paagi täidetust. Ehk palju sul benssu loksub. Alumine näidik liigub vastavalt gaasivajutusele, ehk ökonomeeter. Vaata kuidas kiirendades punase peal ja rahuliku sõiduga hoopis teiste värvide juures
Ja suits pole see kohe kindlasti. See auto ei olnud üsna pikalt sõitnud pikemat otsa. Kondents ikka.
Ja proovi veel tagaiste täitsa alla pakkida. Siis taga nagu abieluvoodi.
Ja suits pole see kohe kindlasti. See auto ei olnud üsna pikalt sõitnud pikemat otsa. Kondents ikka.
Ja proovi veel tagaiste täitsa alla pakkida. Siis taga nagu abieluvoodi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Kõlaritele saad niimoodi ligi, et võtad kõigepealt ära näidikute pealse päikesevarju (tuuleklaasi juures kruvid), siis armaturi ülemise osa (samuti olid vist tuuleklaasi juures plastikruvid). Edasi peaks juba valjukad nähtavale tulema.
Kui vaja, siis päikesesirme peaks mul olema, samuti hulgi muid salongi jubinaid.
Ja tere tulemast kaheliikmelisse Aleko klubisse
Kui vaja, siis päikesesirme peaks mul olema, samuti hulgi muid salongi jubinaid.
Ja tere tulemast kaheliikmelisse Aleko klubisse
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Kõlaritele pääsesin ligi küll, aga ei mõtle välja, mismoodi need sinna kinnitatud on. Päiksesirmi oleks tarvis küll, üks katki. Teiste asjadega niiväga ei kibele. Möllasin tuledega vahepeal. Panin uued pirnid ja tulemuseks põleb ühelpool täied, teiselpool pooled. Rabistasin juhtmeid ka aga midagi ei muutunud. Signaaliga on ka midagi viltu. Peab skeemi sebima ja uurima hakkama.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Siin on skeemid http://mosseklubi.planet.ee/leht/index. ... 4&Itemid=1viirusboy kirjutas:Kõlaritele pääsesin ligi küll, aga ei mõtle välja, mismoodi need sinna kinnitatud on. Päiksesirmi oleks tarvis küll, üks katki. Teiste asjadega niiväga ei kibele. Möllasin tuledega vahepeal. Panin uued pirnid ja tulemuseks põleb ühelpool täied, teiselpool pooled. Rabistasin juhtmeid ka aga midagi ei muutunud. Signaaliga on ka midagi viltu. Peab skeemi sebima ja uurima hakkama.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks