Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Tervist , oman moskvich 2715-e ja probleem selline et süüde oli vale ning kiskusin jagaja koos jalaga ära ,aga nüüd vaja tagasi jälle panna kuid kas keegi oskab öelda või näidata pilti mis asendis peaks seda tagasi panema ?
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
täpsustuseks küsin kas sa võtsid ainult jagaja või jagaja koos jalaga? mis seal otsas on, kas hammasrattas? Kui seda ei ole siis võtsid ainult jagaja maha ja jalga ei puutunud. Sellisel juhul on ainult üks õige asend kuidas seda tagasi panna. Kui võtsid koos jalaga maha (kui hammikas on otsas) siis paned rihmarattal ÜSS-i nii et esimesel silindril on survetakti lõpp, sättid jagaja paika täpselt nii et ankur ehk rootor on esimese silindri küünlajuhtmega kontaktis, edasi on juba reguleerimise teema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
nii sa sätid ikka süüte väga hiliseks... mina soovitaks panna rihmaratta pigem süütemomendi märkimoskiito kirjutas:täpsustuseks küsin kas sa võtsid ainult jagaja või jagaja koos jalaga? mis seal otsas on, kas hammasrattas? Kui seda ei ole siis võtsid ainult jagaja maha ja jalga ei puutunud. Sellisel juhul on ainult üks õige asend kuidas seda tagasi panna. Kui võtsid koos jalaga maha (kui hammikas on otsas) siis paned rihmarattal ÜSS-i nii et esimesel silindril on survetakti lõpp, sättid jagaja paika täpselt nii et ankur ehk rootor on esimese silindri küünlajuhtmega kontaktis, edasi on juba reguleerimise teema.
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Kuskohas Moskvichil RIHMAratas on?Niipalju kui mina asjast jagan on mosudel kett ja ketirattad olnud,iseasi kui süüdet geneka rihma järgi panna tahad,sellisel juhul edu sulle.SanderV kirjutas:nii sa sätid ikka süüte väga hiliseks... mina soovitaks panna rihmaratta pigem süütemomendi märki

AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Võtsin maha koos jalaga ikka otsas hammakas mis muu lihtsalt asi ongi selles et ma ei tea kuidas ma peaksin seda õiges asendis tagasi panema
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Aa ei tänud sulle moskiito sain selle vastuse mida ma tahtsin ,suured tänud 

Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Siin on Sandril õigus,rihmarattal(kiilrihmajam,mis käitab genekat ja veepumpa )asuvadki süüte ja ü.s.s.-i märgid.Tähelepanuks veel,et süüde tuleb seada 1.silindri töötakti lõpu järgi,vastasel korral võid süüte 180 kraadi valesti panna.ABS kirjutas:Kuskohas Moskvichil RIHMAratas on?Niipalju kui mina asjast jagan on mosudel kett ja ketirattad olnud,iseasi kui süüdet geneka rihma järgi panna tahad,sellisel juhul edu sulle.SanderV kirjutas:nii sa sätid ikka süüte väga hiliseks... mina soovitaks panna rihmaratta pigem süütemomendi märki
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Selge,mina olen seda ratast väntvõlli otsarattaks nimetanud aga see juba teine teema... 

AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Öelge kas on mingi nipp jagaja jala hammasratta tagasi pessa saamiseks? No ei lähe pesasse tagasi. Korra kogemata läks, aga vales asendis.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus jagaja hammaste asendi kohta
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
