Probleem milles?
Probleem milles?
Tervist,
kui masina kätte sain, käis mootor hästi. Nüüd kohati töötanud, vähemalt kord nädalas hääled sisse löödud (masin kuu aega minu käes olnud). Nüüd eile käivitades hakkas paukuma, oli vale süüde, panime tuttavaga süüte omast arust jagajast paika, starterist käivitades hakkab lubama, gaasiga mängides läheb pööre suuremaks, kuid tööle ei hakka. Milles probleem, soovitusi? Masin 408.
kui masina kätte sain, käis mootor hästi. Nüüd kohati töötanud, vähemalt kord nädalas hääled sisse löödud (masin kuu aega minu käes olnud). Nüüd eile käivitades hakkas paukuma, oli vale süüde, panime tuttavaga süüte omast arust jagajast paika, starterist käivitades hakkab lubama, gaasiga mängides läheb pööre suuremaks, kuid tööle ei hakka. Milles probleem, soovitusi? Masin 408.
Re: Probleem milles?
http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... ts1986.pdf
Lehekülg 49. Samas seal ka muid häid soovitusi ja rikkeid.
Lehekülg 49. Samas seal ka muid häid soovitusi ja rikkeid.
Linnuvabriku garaaž
Re: Probleem milles?
Tänud, vaadates selle raamatu juhendit, tundub, et süüte sai paika. Milles võib olla veel probleem?
Ahaa, lisaks veel mida tähendab leegi välja heide karpast (õhufilter oli maas)? Peale leegi purset sattisime taas süüdet, enam seda ei juhtunud.
Kas viga võib mootori mehhanismis esineda, mootor on paar korda üle kuumenenud, häält muidu teeb täitsa, kompressioon on olemas, õhku pumpab summutist igal juhul välja.
Ahaa, lisaks veel mida tähendab leegi välja heide karpast (õhufilter oli maas)? Peale leegi purset sattisime taas süüdet, enam seda ei juhtunud.
Kas viga võib mootori mehhanismis esineda, mootor on paar korda üle kuumenenud, häält muidu teeb täitsa, kompressioon on olemas, õhku pumpab summutist igal juhul välja.
Re: Probleem milles?
Süüde liiga varajane, küttesegu lahja või klapid hõredad või kõik korraga.Myyr kirjutas:Tänud, vaadates selle raamatu juhendit, tundub, et süüte sai paika. Milles võib olla veel probleem?
Ahaa, lisaks veel mida tähendab leegi välja heide karpast (õhufilter oli maas)? Peale leegi purset sattisime taas süüdet, enam seda ei juhtunud.
Kas viga võib mootori mehhanismis esineda, mootor on paar korda üle kuumenenud, häält muidu teeb täitsa, kompressioon on olemas, õhku pumpab summutist igal juhul välja.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Probleem milles?
Mida ette võtta hõredate klappidega? Küttesegu on korras, karpat näppinud pole, varem ju töötas.
Ning eks tegelen homme süütega, kuid süüdet saab reguleerida kuidagi ka hooratta kaudu, saab keegi seda mulle seletada? Jagajast peaks minu mõistu järgi tõesti kõik korras olema.
Ning eks tegelen homme süütega, kuid süüdet saab reguleerida kuidagi ka hooratta kaudu, saab keegi seda mulle seletada? Jagajast peaks minu mõistu järgi tõesti kõik korras olema.
Re: Probleem milles?
408-l võib probleemiks olla ka nukkvõlli käitav tekstoliithammasratas,mille metallsüdamik on loksuma hakanud.Süüte seadmise märk ongi 408-l hoorattal,aga sealt reguleerida küll midagi pole.
Re: Probleem milles?
Sel juhul on minu mõistusel lõpp... Kuid alla kindlasti ei anna. Lisaks kulumiste juurde märgin ära läbisõidu 60 000 ja auto ainuomanikuna enda vanaisa. Auto käivitus peale 20 aastast seismist esimesest andmisest ilma probleemideta.
(lihtsalt väike lisainformatsioon nendele, kes mind aidata siin suudavad ja tahavad, kindlasti ka suured tänud teile)
(lihtsalt väike lisainformatsioon nendele, kes mind aidata siin suudavad ja tahavad, kindlasti ka suured tänud teile)
Re: Probleem milles?
Küte on ikka korralik? Vaata süütesüsteem kriitiliselt üle, et mingeid lühiseid või ülelöömisi ei ole: Võid proovida ka mõnda teist kondekat.
Linnuvabriku garaaž
Re: Probleem milles?
Kui enne oli süüde paigas ning "lambist" 1 korraga paigast ära läks siis suht. 99% on tekstoliithammakas otsad andnud, sest jagajat käitatakse ka ju nukkvõlli pealt. Kujutan ette, et see tekstoliit läheb 10x ennem katki kui nuka ja jagaja omavaheline hammasülekanne, mis oleks teine variant.
Tekstoliithammakat suht. lihtne vahetada: radikas, ventikas, rihm ja vända otsas olev rihmaratas maha ning seal all oleva kaane taga ongi nuka teksoliithammakas. Kokkupannes uue hammakaga jälgida märke muidugi, minuarust oli mingi kindel arv hambaid väntvõlli hammaka märgist kuni teksoliithammakaga kiiluni, aga see täpsemalt raamatus kirjas. Lisaks ise paneks kokkupannes selle tekstoliithammaka kaane tihendile veidi silikooni ka vahele, endal jäi sealt läbi tilkuma õli kui ainult kummitihendi panin, lisaks kui juba siis uus väntvõlli otsatihend/simmerling ka.
Tekstoliithammakat suht. lihtne vahetada: radikas, ventikas, rihm ja vända otsas olev rihmaratas maha ning seal all oleva kaane taga ongi nuka teksoliithammakas. Kokkupannes uue hammakaga jälgida märke muidugi, minuarust oli mingi kindel arv hambaid väntvõlli hammaka märgist kuni teksoliithammakaga kiiluni, aga see täpsemalt raamatus kirjas. Lisaks ise paneks kokkupannes selle tekstoliithammaka kaane tihendile veidi silikooni ka vahele, endal jäi sealt läbi tilkuma õli kui ainult kummitihendi panin, lisaks kui juba siis uus väntvõlli otsatihend/simmerling ka.
Re: Probleem milles?
Osta.ee-s on praegu üks tekstoliitratas pakkumisel,soovitan 408 omanikel huvi tunda,neid rattaid enam palju liikvel pole.