Probleem milles?

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Myyr
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Nov 2013 22:34

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas Myyr »

Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas viirusboy »

Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Kas mitte nii, et keerad otsast poldi maha ja tõmbad ratta välja? Polt oli vist vastupidi keermega. Täpselt ei mäleta enam kahjuks.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas marek »

Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas moskiito »

marek kirjutas:
Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.
see mutter on kinni stopperseibiga, mille üks rant on ülespainutatud vastu mutri külge. Mutter ise tuleb lahti mootori töötamisele vastupidises suunas ehk siis võtad padrunvõtme, lähed auto paremale küljele ja sealt tõmmates peaks lahti keerama.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Myyr
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Nov 2013 22:34

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas Myyr »

moskiito kirjutas:
marek kirjutas:
Myyr kirjutas:Kui keegi oskaks mulle seletada täpselt kuidas seda rihmaratta polti avada, siis saaksin tekstotiili üle vaadata... Ehk siis kuidas vändaratast eemaldada.
Vändaratas eemaldub pärast käbi-poldi eemaldamist. Seal oleks hea mingi normaalne padrun ja hea pikendus, et mitte kante maha keerata, lehtvõtmega suht. porr. Minuarust käis see polt ikka vastupäeva lahti nagu tavaliselt ning oli seibi servaga stoperdatud, aga võin ka eksida.
see mutter on kinni stopperseibiga, mille üks rant on ülespainutatud vastu mutri külge. Mutter ise tuleb lahti mootori töötamisele vastupidises suunas ehk siis võtad padrunvõtme, lähed auto paremale küljele ja sealt tõmmates peaks lahti keerama.
Siiski päris mitte, mootor hakkab ju ringi käima kui seda keeran, peaksin vändaga kinni hoidma seda rihmaratast?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas moskiito »

mina olen hoidnud mootorit kinni geneka rihmaga. Endal mugavam kui keegi kinni hoiab.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Myyr
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Nov 2013 22:34

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas Myyr »

Sain rihmaratta maha, vaatasin tekstoliit hammasratta üle, see on korras. Järgmine kontroll millele?
Kasutaja avatar
Myyr
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Nov 2013 22:34

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas Myyr »

Ära kontrollisin siin nüüd silindrite rõhu, veneaegne näidik miskine, millega kontrollitud sai näitas vaid 4, kuid "abiliinilt" saime vastuse, et vaja on 9-10... Mis edasi? Võimalik klapiteema, klapid hõredad või miskit?
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas viirusboy »

Myyr kirjutas:Ära kontrollisin siin nüüd silindrite rõhu, veneaegne näidik miskine, millega kontrollitud sai näitas vaid 4, kuid "abiliinilt" saime vastuse, et vaja on 9-10... Mis edasi? Võimalik klapiteema, klapid hõredad või miskit?
Klapid hõredad, rõngad kulunud. Võta kaas maha, löö kõige madalama surveastmega silindri klapid välja ja hinda kontaktpindasid. Kui küüs kuhugi taha kinni ei jäe ja sügavaid kraapse pole, sovelda kõik klapid sisse
Selle kohta saad infot googeldades, sest töö on kõikide sisepõlemismootoritel ühine. Rõngaste puhul võib olla rõngapilud kohakuti. Peavad olema 120 kraadi teineteise suhtes. Kui see ei aita, sebi uus mootor kuskilt, sest 408 puuduvad hülsid ja ploki puurimine on veits kallis. Võibolla saaksin uue mootoriga aidata isegi.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
Myyr
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Nov 2013 22:34

Re: Probleem milles?

Postitus Postitas Myyr »

Klappide kõrvalt võiks veel kontrollida mida? On veel võimalikke tegureid, mis mõjutavad rõhku? Ei tahaks tõesti mootorit välja vahetada, jäägu see viimaseks välja pääsuks, varuosi on mul keldris/garaazis tutikatest kolbidest käigukastideni, küll aga ei leidu päris tervet teist mootorit..
Vasta