tegelt saab kl kui soone sügavus alla kümnendiku. põhimõtteliselt on see pinna ülepoleerimine ning sellega mõõt ei muutu nii palju et peaks remonti lihvima.BergIE kirjutas:Õhtu Mehed! Sain jälle targemaks! Töötanud väntvõlli saab lihvida originaal mõõtu! Tegelikult tahaks ka seda teada, et kuidas? Loba nagu ei kuulaks, olen insener, tehnikaalane.
AZLK 2140 1980 väikevend
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Tean, et Gorki toodangul olid olemas saaled -0,05. Leidsid kasutust. Isegi minu sõjaväeaegsel 469 l. Hetkel ei leiagi mingit põhjust miks peaks väntvõlli kaelasid poleerima töötaval mootoril!? Õnnetuse puhul nii kergelt ei pääse, loomulik.
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Ise rakendanud küll. Ja teen nii ka edaspidi. Isegi 120tuhat km sõitnud 0 mõõdus vändale võib veel panna lihtsalt midagi tegemata uued saaled, eeldusel et õlikanalid ja asjad on ikka puhtad. Sõidab poole eelmisest kindlasti veel kui mootorit hoida. Aga noh kuidas su enda süda rahul on, võid jah vändakaelad ära ka poleerida ja siis jälle samamoodi uued standard saaled sisse panna. Või vii tõukurisse. 126 eurot ja töö on korralik.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
asi ongi selles et kõik oleneb kus vigastused asuvad ja kui suured need on. kui on lihtsalt kriimustused ehk siis kerged kulumisjäljed, siis jah pole mõttet lihvida ja poleerida aga kui see sama defekt selline mis võib ohustada saale pinda liiast, siis on "soovitav" pinnad üle käia, see on juhul kui tekkib kõhklus ja hoiak jääb kahevahele. Isa mul vanal ajal mässas nende väntadega sittakanti kuna vanemal vennal oli kombeks 403-l (peale oli pandud 408 mootor) ja hiljem 412 mootoreid lõhkuda. Alati oli 2-3 vänta tagavaraks juhuks "kui peaks vaja minema". tatikana sai ikka kõrvalt uuritud ja vaadatud kuidas targemad teevad
Isa muidu kontrollis samuti nagu stern ka ütles "kui küüs taha ei jää, läheb samat moodi edasi, kui jääb taha siis kui veab, saab veel originaalmõõdus üle lihvida, kui ei vea, esimene remont" ning vahel harva see isegi õnnestus. Asi on kõik tolerantsides, muud ei midagi
Nende remontidega on ka nii nagu on kuid vanad mootori spetsid räägivad, kui peaks neljas remont tulema, siis parem osta uus vänt sest neljanda remondiga sa kaua ei sõida. Seda ütles vana venemootorite meister jõhvis kus praktikal olin kutseka ajal.


Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Tänan vastuste eest, jälle targem
Kui kunagi koju jõuan siis vaatan väntvõlli põhjalikumalt läbi.
Küsin veel üle, kas 0,5 saalel tähistab teist remonti? Kas ostan sama mõõtu saaled või järgmise remondi?
Kas väntvõlli pukid (need viis tk) võib omavahel sassi ajada, või tekib sellest probleem?

Kui kunagi koju jõuan siis vaatan väntvõlli põhjalikumalt läbi.
Küsin veel üle, kas 0,5 saalel tähistab teist remonti? Kas ostan sama mõõtu saaled või järgmise remondi?
Kas väntvõlli pukid (need viis tk) võib omavahel sassi ajada, või tekib sellest probleem?
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
0.5 on teine remont. kui sa ei lihvi, siis osta samasugused uued. Ja kui sassi ajad, siis võib jama olla tõesti.väikevend kirjutas:Tänan vastuste eest, jälle targem![]()
Kui kunagi koju jõuan siis vaatan väntvõlli põhjalikumalt läbi.
Küsin veel üle, kas 0,5 saalel tähistab teist remonti? Kas ostan sama mõõtu saaled või järgmise remondi?
Kas väntvõlli pukid (need viis tk) võib omavahel sassi ajada, või tekib sellest probleem?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- PunaneVälk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 15 Mär 2011 22:26
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Kolm punast täkku, uhke, on neid pilte veel kusagil?väikevend kirjutas:Seltsimehed hiired on mu skifile lisa akna närinud. Seda juba eelmise omaniku käes.
Pole paremat asja kui muusikaüritusel oma majaga.![]()
Ainult kallan ja tallan.
Aga edu sulle nokitsemisel

PunaneVälk see ütleb kõik!
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
No selge pilt. Tänan info eest. Seda mootoriplokki ma enam ei näpi, hüljid ka loksusid sees nii kui nii.
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Kahjuks mitte, ühe uduse tegin telefoniga.PunaneVälk kirjutas:Kolm punast täkku, uhke, on neid pilte veel kusagil?
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
vända pukke/pakke ära kohe kindlasti segamini aja, sama kepsude vastustega