IZ 412IE 1990 BergIE

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Tere! Täna just suhtlesin Karupapaga nendel teemadel. Movili pesin maha esiotsalt, põllelt või prill-laualt. Sisemised küljed saab uuesti Movildatud. Siiski häirib mind pagasi ruumi põhi, seda pean liivatama. Kuid kõik kolm külge on Movildatud! Movil on veel kleepuv ja porikate küljeõnarused on pooleldi kleepuvat prahti täis, pean ta sealt uuretest ja külgedelt eemaldama. Survepesu teeks töö ära. Peale tööde lõppu saab uuesti tõrjekihi paigaldada. Auto värvin täielikult, kuna teda on juba kord pooleldi värvitud, õhukese kihiga. Toon polnud täpne, üleminekud "narmendavad" ja kooruvad. Homme lükkan küljele ja vaatan mis teeb survepesu põhjale, sisemusele jne.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Masin sai pestud. Mõned tunnid ja pea tonn vett. Siin Ta on!
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas partnermosse »

Kas see on kõik lihtsa kuuma survega pestud?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Täpselt nii, kannatust on vaja ja head uut düüsi.
Kaunitar 2015.
irukas
Postitusi: 180
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas irukas »

Tuttav lasi kunagi mosse peaaegu haljaks tulise veega.
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas MAZ »

Näha on,et pleki kvaliteet kõigub venelasel ikka seinast seina. Õnneks midagi hullu ka ei näe,pinna roostest saab sellises staadiumis kergelt jagu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Plekitööde maht on defekteeritud, reklamatsioonid endale esitatud jne. Töö käib. Tõepoolest pole hullu, võrreldes Muhuga. Tegelikult on piltidel ka näha, et mõlemad tagumised karbi otsad lössis. Puuduvad tungraua pesad, mingid mikroskoopilised alged neist siiski on. Karbid kusjuures täiesti tugevad sealt, kust nad lössis on. Üks karp juba täiesti omas kujus tagasi. Mõlemas tagakoopas augud (arvan, et turvavöö kinnitus kohtade all, vöid ei ole ja kenasti punnid aukudes). Tagumised poolraamid tahaks parandamist nonde kummipunnide all. Pigem eemaldan nad, lõigun keevitan ja panen tagasi. Rumal tasku seal. Väikesed mõrad-augud ka parema jala kanna läheduses nurgas ja sama ka teisel pool. Esiistmete kinnitusalused lössis, tagumised välimised. Kindlasti midagist veel.
Pole veel jõudnud siin tuhnida - kas võiks olla mõni pilt siin foorumis tagumistest tungraua pesadest-kronsteinidest? Samas ka tagumise porilapaka kinnitusest? Aitähh!
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Tere!
Sallin tohutult kriitikat! Eelmine plekitööde maht on täienenud. Kui miski tundub poolpehmena-poolkõvana, saab uuritud miks see nii on. Tegu ongi taastamises. Täna väisasin KaruPapa muuseumi! Super, kuigi Hr. ei tunne eriti uuemaid IZ e. See pole ka Tema uudishimu. Arusaadav. Läbi muuseumi leidsime ka lahenduse tagumiste porilapakate teemal. Lootsin, et keegi paneb ka pildid! Ja kui palju erinevusi leidsime täna Moskva ja Iž kerede alt, uskumatu! Palun broneerige KaruPapa aeg endi teadvustamiseks sellest auto margist. Te ei kahetse! See jutt seepärast, et kavatsen sõitma hakata uuemaotsa Iž tehaseseadega, uunikumiks vist veel vara.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas partnermosse »

Kui mahti on, võin pildi teha kuidas lahendasin tagumiste porilapakate kinnituse :) Ehk tuleb abiks. Aga lahendus sai sellepärast, et bordüüride juurde tagurdamisel sai mitu porilapakat juurtega välja rebitud :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas MAZ »

Aga ega karupapa ainuke mossede asjatundja pole. Tema eriala on vanemad mosud,uuemad on jah veidi must maa. Aga kui midagi küsida vaja siis küsi, erinevalt karupapast olen neid uuemaid Iževsklasi veidi põhjalikumalt uurinud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta