IZ 412IE 1990 BergIE
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Tere! Täna just suhtlesin Karupapaga nendel teemadel. Movili pesin maha esiotsalt, põllelt või prill-laualt. Sisemised küljed saab uuesti Movildatud. Siiski häirib mind pagasi ruumi põhi, seda pean liivatama. Kuid kõik kolm külge on Movildatud! Movil on veel kleepuv ja porikate küljeõnarused on pooleldi kleepuvat prahti täis, pean ta sealt uuretest ja külgedelt eemaldama. Survepesu teeks töö ära. Peale tööde lõppu saab uuesti tõrjekihi paigaldada. Auto värvin täielikult, kuna teda on juba kord pooleldi värvitud, õhukese kihiga. Toon polnud täpne, üleminekud "narmendavad" ja kooruvad. Homme lükkan küljele ja vaatan mis teeb survepesu põhjale, sisemusele jne.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Masin sai pestud. Mõned tunnid ja pea tonn vett. Siin Ta on!
Kaunitar 2015.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Kas see on kõik lihtsa kuuma survega pestud?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Näha on,et pleki kvaliteet kõigub venelasel ikka seinast seina. Õnneks midagi hullu ka ei näe,pinna roostest saab sellises staadiumis kergelt jagu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Plekitööde maht on defekteeritud, reklamatsioonid endale esitatud jne. Töö käib. Tõepoolest pole hullu, võrreldes Muhuga. Tegelikult on piltidel ka näha, et mõlemad tagumised karbi otsad lössis. Puuduvad tungraua pesad, mingid mikroskoopilised alged neist siiski on. Karbid kusjuures täiesti tugevad sealt, kust nad lössis on. Üks karp juba täiesti omas kujus tagasi. Mõlemas tagakoopas augud (arvan, et turvavöö kinnitus kohtade all, vöid ei ole ja kenasti punnid aukudes). Tagumised poolraamid tahaks parandamist nonde kummipunnide all. Pigem eemaldan nad, lõigun keevitan ja panen tagasi. Rumal tasku seal. Väikesed mõrad-augud ka parema jala kanna läheduses nurgas ja sama ka teisel pool. Esiistmete kinnitusalused lössis, tagumised välimised. Kindlasti midagist veel.
Pole veel jõudnud siin tuhnida - kas võiks olla mõni pilt siin foorumis tagumistest tungraua pesadest-kronsteinidest? Samas ka tagumise porilapaka kinnitusest? Aitähh!
Pole veel jõudnud siin tuhnida - kas võiks olla mõni pilt siin foorumis tagumistest tungraua pesadest-kronsteinidest? Samas ka tagumise porilapaka kinnitusest? Aitähh!
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Tere!
Sallin tohutult kriitikat! Eelmine plekitööde maht on täienenud. Kui miski tundub poolpehmena-poolkõvana, saab uuritud miks see nii on. Tegu ongi taastamises. Täna väisasin KaruPapa muuseumi! Super, kuigi Hr. ei tunne eriti uuemaid IZ e. See pole ka Tema uudishimu. Arusaadav. Läbi muuseumi leidsime ka lahenduse tagumiste porilapakate teemal. Lootsin, et keegi paneb ka pildid! Ja kui palju erinevusi leidsime täna Moskva ja Iž kerede alt, uskumatu! Palun broneerige KaruPapa aeg endi teadvustamiseks sellest auto margist. Te ei kahetse! See jutt seepärast, et kavatsen sõitma hakata uuemaotsa Iž tehaseseadega, uunikumiks vist veel vara.
Sallin tohutult kriitikat! Eelmine plekitööde maht on täienenud. Kui miski tundub poolpehmena-poolkõvana, saab uuritud miks see nii on. Tegu ongi taastamises. Täna väisasin KaruPapa muuseumi! Super, kuigi Hr. ei tunne eriti uuemaid IZ e. See pole ka Tema uudishimu. Arusaadav. Läbi muuseumi leidsime ka lahenduse tagumiste porilapakate teemal. Lootsin, et keegi paneb ka pildid! Ja kui palju erinevusi leidsime täna Moskva ja Iž kerede alt, uskumatu! Palun broneerige KaruPapa aeg endi teadvustamiseks sellest auto margist. Te ei kahetse! See jutt seepärast, et kavatsen sõitma hakata uuemaotsa Iž tehaseseadega, uunikumiks vist veel vara.
Kaunitar 2015.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Kui mahti on, võin pildi teha kuidas lahendasin tagumiste porilapakate kinnituse Ehk tuleb abiks. Aga lahendus sai sellepärast, et bordüüride juurde tagurdamisel sai mitu porilapakat juurtega välja rebitud
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Aga ega karupapa ainuke mossede asjatundja pole. Tema eriala on vanemad mosud,uuemad on jah veidi must maa. Aga kui midagi küsida vaja siis küsi, erinevalt karupapast olen neid uuemaid Iževsklasi veidi põhjalikumalt uurinud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981