IŽ 21251-010, moskiito

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

wax kirjutas:Kolm aastat oled ühe õliga sõitnud ??? Nüüd ma tunnen ennast küll imelikult, kuna vahetan kõigil oma autodel 2x aastas õli... ;)
ei nii kaua ma sellel autol sõitnud ei ole sama õliga :D eelmine aasta kevadel sai teist vahetatud aga kuna polnud kohe filtrit võtta siis see ununes paraku ja sai sõidetud sama filtriga minu käes kolm aastat aga kes teab millal see viimati vahetatud sai.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas MAZ »

Mina olen aru saanud,et vene õlidega tuleks vahetada seda iga 5000km järel ja lääne õliga võib vabalt sõita 10000km täis ja pole probleemi. Samas enamus inimesi on laisad ja ei vaheta kunagi mingit õli ja nii see tagi ja tahma kiht sinna klapikambri kaane alla koguneb.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

MAZ kirjutas:Mina olen aru saanud,et vene õlidega tuleks vahetada seda iga 5000km järel ja lääne õliga võib vabalt sõita 10000km täis ja pole probleemi. Samas enamus inimesi on laisad ja ei vaheta kunagi mingit õli ja nii see tagi ja tahma kiht sinna klapikambri kaane alla koguneb.
üks põhjus on laiskus, teine põhjus on see et kas osta õli või osta perele söögipoolist. minu puhul on põhjus mõlemas. Lisaks, kui peaksin selle 5000km graafikust kinni, peaksin iga kahe kuu tagant õli vahetama ja seda minu rahakott välja ei kannataks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas wax »

MAZ kirjutas:Mina olen aru saanud,et vene õlidega tuleks vahetada seda iga 5000km järel ja lääne õliga võib vabalt sõita 10000km täis ja pole probleemi.
olgem korrektsed - 10000km tagant, või kord aastas olenemata läbisõidust :)

ma ei saa öösel magadagi, kui tean, et karteris võib rauapuru või tilk vett hulpida :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

wax kirjutas:
MAZ kirjutas:Mina olen aru saanud,et vene õlidega tuleks vahetada seda iga 5000km järel ja lääne õliga võib vabalt sõita 10000km täis ja pole probleemi.
olgem korrektsed - 10000km tagant, või kord aastas olenemata läbisõidust :)

ma ei saa öösel magadagi, kui tean, et karteris võib rauapuru või tilk vett hulpida :D
minu õnneks rauapuru karteris ei olnud :D aga vot seda viimast tekkis küll viimase kuuga sisse aga õnneks oli see konsentraat mis seal sees hulpis.
ega ma tegelt ka magada saanud korralikult sellepärast.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas partnermosse »

moskiito kirjutas:
wax kirjutas:
MAZ kirjutas:Mina olen aru saanud,et vene õlidega tuleks vahetada seda iga 5000km järel ja lääne õliga võib vabalt sõita 10000km täis ja pole probleemi.
olgem korrektsed - 10000km tagant, või kord aastas olenemata läbisõidust :)

ma ei saa öösel magadagi, kui tean, et karteris võib rauapuru või tilk vett hulpida :D
minu õnneks rauapuru karteris ei olnud :D aga vot seda viimast tekkis küll viimase kuuga sisse aga õnneks oli see konsentraat mis seal sees hulpis.
ega ma tegelt ka magada saanud korralikult sellepärast.
Vee kontsentraat või kondensaat? ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

partnermosse kirjutas:
moskiito kirjutas:
wax kirjutas:
MAZ kirjutas:Mina olen aru saanud,et vene õlidega tuleks vahetada seda iga 5000km järel ja lääne õliga võib vabalt sõita 10000km täis ja pole probleemi.
olgem korrektsed - 10000km tagant, või kord aastas olenemata läbisõidust :)

ma ei saa öösel magadagi, kui tean, et karteris võib rauapuru või tilk vett hulpida :D
minu õnneks rauapuru karteris ei olnud :D aga vot seda viimast tekkis küll viimase kuuga sisse aga õnneks oli see konsentraat mis seal sees hulpis.
ega ma tegelt ka magada saanud korralikult sellepärast.
Vee kontsentraat või kondensaat? ;)
viimane, tänud parandamast partnermosse :beer
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas MAZ »

Kord aastas õli vahetada kui läbisõit on ehk 1000km ??? See natuke mõtetu tegevus pole eriti kui sõidad veel musta numbri autoga või üldse ei näe põhjust rohke sõita?
Minul tuli heal juhul 3000km aastas läbisõiduks ja hakata iga aasta õli vahetama selle pärast on natuke küsitav tegevus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

MAZ kirjutas:Kord aastas õli vahetada kui läbisõit on ehk 1000km ??? See natuke mõtetu tegevus pole eriti kui sõidad veel musta numbri autoga või üldse ei näe põhjust rohke sõita?
Minul tuli heal juhul 3000km aastas läbisõiduks ja hakata iga aasta õli vahetama selle pärast on natuke küsitav tegevus.
tegelikult ei ole küsitav sest õlis toimub pidev keemiline reaktsioon mis vähendab õli omadusi. isegi lääne õliga sõitval autol soovitatakse vähemalt korra 2 aasta jooksul õli vahetada, isegi kui kilometraaš täis ei tule.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas SanderV »

MAZ kirjutas:Kord aastas õli vahetada kui läbisõit on ehk 1000km ??? See natuke mõtetu tegevus pole eriti kui sõidad veel musta numbri autoga või üldse ei näe põhjust rohke sõita?
Minul tuli heal juhul 3000km aastas läbisõiduks ja hakata iga aasta õli vahetama selle pärast on natuke küsitav tegevus.
kui ma musta nr autoga sõidaks siis ma vahetaks aastas isegi 2x, olenemata läbisõidust :D
Vasta